Студенти-маркетологи на «Ukrainian Creative Week»

4 листопада 2017 року

     З 24 по 26 жовтня 2017р. студенти спеціальності «Маркетинг» відвідали «Ukrainian Creative Week 2017», який проходив в м. Києві. «Ukrainian Creative Week» це платформа, створена для розвитку дизайну та креативу в Україні, яка є дуже корисною та пізнавальною як для студентів, так і провідних практиків маркетингу. На фестивалі були представлені семінари та воркшопи, відвідувачі мали можливість поспілкуватися із запрошеними гостями у невимушеній атмосфері.

 
   

     26 жовтня 2017 р. під кваліфікованим супроводом спеціаліста з реклами та PR Олени Шапоренко студенти мали можливість ознайомитися із конкурсними роботами міжнародного фестивалю реклами “Add Black Sea 2017” та поспілкуватися із провідними маркетологами на семінарах.
     Одним зі спікерів, була Тетяна Рубан, представник ліцензійного агенства «UDC Licensing», яка розповідала про ліцензійні бренди в дизайні, що потрібно знати та які плюси використання саме ліцензійних брендів.
    Представник агенства комунікаційних ідей «TWIGA’Idea!» - Катерина Амірханова, розповіла про співпрацю та тенденції в дизайні. Представник телеканалу «1+1», говорив про TV Branding, як створювати назву каналу, яких правил при цьому дотримуватися на прикладі каналу «2+2». Також, він розповів про новий проект «1+1» - «360 Video» - «Подивись навколо – моя країна 360. Прекрасна і незалежна».
    Ольга Кокошко та Олег Киселиця, представники рекламного агенства «Kinograf», розповіли про те, як змусити бренд шуміти. Для прикладу вони озвучили свою акцію, коли у зв’язку з відміною віз українцям для країн Євросоюзу, в паспортах залишилися Шенгенські візи, потрібно було лише прийти, показати паспорт з діючою візою та отримати безкоштовний бокал пива у пабі. На семінарі студенти поспілкувалися ще з багатьма маркетологами провідних 
українських компаній.   

 

     Також була семінарська програма від School of Visual Communication, де розповідали про дизайн, натхнення, орієнтири для напрямів розвитку дизайнера та як знайти власний стиль, особливо в рекламній діяльності.


     

     На фестивалі можна було дізнатися багато нового, послухати цікавих та досвідчених людей, дізнатися про тренди рекламної та дизайн індустрії, а також провести час з користю. Було цікаво, корисно та креативно.

 
Яніна Стихальська
студентка 4 курсу спеціальності "Маркетинг"
 

 

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook