Особливості практичної підготовки студентів: навчальна (реабілітаційна) практика студентів ІІІ курсу
Практична підготовка студентів вищих навчальних закладів є компонентом освітньо-професійної програми для здобуття кваліфікаційного рівня і має на меті набуття студентом професійних навичок та вмінь.

Під час виступу, Світлана Яшник, ознайомила учасників заходу із базами навчальної (реабілітаційної) практики на 2020/2021 навчальний рік, якими є: Київський міський комунальний центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень «Трамплін», Громадська організація «Центр АВА-терапії», Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська наркологічна клінічна лікарня «Соціотерапія» та Центр у справах сім’ї та жінок «Родинний дім». Доповідачка звернула увагу студентів на окремі актуальні питання проведення й підведення підсумків навчальної (реабілітаційної) практики та виконання професійно-орієнтованих завдань у відповідності з актуальними проблемами, які стоять перед психологом організації.
В промові, Лариси Афанасенко, розглядалось питання деонтологічних особливостей проходження навчальної (реабілітаційної) практики. Практичне навчання студентів забезпечує виконання навчально-практичних завдань на основі реалізації головного принципу роботи психолога – «не нашкодь!» Оскільки ситуацій, в яких студент-практикант може свідомо чи несвідомо нашкодити клієнту, існує чимало і всі їх передбачити неможливо. Було наголошено, що у випадку, коли студент-практикант сумнівається у своїх діях, він повинен звернутися до керівника навчальної практики чи практичного психолога за роз’ясненням окремих положень Етичного кодексу.
До зустрічі доєдналась Надія Галінкіна, практичний психолог Центру у справах сім’ї та жінок «Родинний дім», яка розповіла про діяльність організації, провела історичний екскурс його створення, зазначила завдання та основні напрями роботи. Жваве обговорення серед практикантів викликав аналіз Комплексної Програми корекційно-реабілітаційної роботи з дівчатами (14-18 років) та жінками, які пережили насильство або належать до групи ризику та Комплексної Програми корекційної роботи з чоловіками, які вчиняють насильство або належать до групи ризику щодо його вчинення, що є методичним матеріалом для їх подальшої практично-орієнтованої роботи.


доцент кафедри психології
Лариса Афанасенко