ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА КАФЕДРИ ФІЗИКИ В МІЖСЕМЕСТРОВИЙ ПЕРІОД
Після закінчення в грудні 2024 року першого семестру 2024/2025 навчального року кафедра фізики активно продовжила роботу з професійної орієнтації випускників закладів повної загальної освіти та професійної (професійно-технічної) освіти України. В процесі профорієнтації викладачі кафедри використовували заходи, що стимулюють пошук і правильний вибір молодою людиною, школярем, майбутньої професії, яка буде сприяти найефективнішим засобом розвитку рівня людини, здатну проявляти соціально-економічну ініціативу, вчитися отримувати інтелектуальну та трудову незалежності. Головною метою профорієнтаційної роботи стало сприяння усіма доступними методами посиленню конкурентоспроможності спеціальностей 141 “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка”, 144 “Теплоенергетика” тощо за освітньо-кваліфікаційним рівнем «Бакалавр». Крім того, важливими завданнями профорієнтації стало інформування вступників про особливості та переваги професії, про нові професійні можливості у кар’єрному зростанні. Основними напрямками профорієнтаційної роботи кафедри стали: o організація заходів, які популяризують спеціальності навчально-наукового інституту енергетики, автоматики і енергозбереження та сприяють конкурентоспроможності її випускників на ринку праці; o розробка та організація спільних заходів навчального, наукового, спортивного та культурного-масового характеру викладачів, студентів кафедри фінансів і кредиту із учнями шкіл та коледжів; o інформування старшокласників про заходи, які проходять в інституті і на кафедрі фізики; o розповсюдження в засобах масової інформації оголошень про заплановані в інституті і кафедрі науково-популістичні заходи, розміщення інформації профорієнтаційного змісту на сторінці кафедри, розміщення інформації на сторінках кафедри у соціальних мережах, залучення студентів до профорієнтаційної роботи (виступи студентів у школах, у яких вони навчалися; підписання договорів про співпрацю); o презентація кафедри та її досягнень у засобах масової інформації (публікації у пресі, сюжети та інтерв’ю на ТБ, інформація на фахових сайтах). У процесі профорієнтаційної роботи були задіяні декілька закладів, а саме: · Кучаківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені гетьмана Івана Сулими Бориспільської районної ради Київської області; · Морозівський навчально-виховний комплекс «спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів імені Дениса Поповича; · Крюківщинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області; · Кагарлицька ЗОШ №2 ім. В. П. Дашенка (Київська область, Кагарлицький район, м. Кагарлик); · Природничо-науковий ліцей №145 м. Києва; · Глухівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Глухівської міської ради Сумської області; · Глухівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 Глухівської міської ради Сумської області; · Жашківська спеціалізована школа N 1 з поглибленим вивченням окремих предметів (м. Жашків, Уманський р-н, Черкаська обл.); · Ліцей №243 подільського району м. Київ; · Ліцей «Домінанта» Дніпровського району м. Київ; У ході Дня відкритих дверей вступники матимуть можливість дізнатися про факультети/ННІ та напрями, за якими здійснюється підготовка в Університеті, Правила прийому до Університету від представників Приймальної комісії. Вступники також отримують інформацію про особливості складання НМТ в поточному навчальному році.
![]() |
![]() |
Професор Анатолій Відьмаченко виступає перед випускниками ліцею Домінанта Дніпровського району м. Києва. Кадр презентаційного файлу профорієнтаційної роботи в дистанційному режимі Підготував в.о. завкафедри фізики Борис ГРУДИНІН