Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників на семінарі «Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності»: ділимося досвідом


Підвищення кваліфікації складається з двох етапів – самостійної роботи та лекційних занять. З 16 по 20 вересня слухачі виконували випускну роботу на обрану тему, а з 23 вересня розпочалися он-лайн заняття семінару підвищення кваліфікації «Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності».


Відповідно до навчально-тематичного плану підвищення кваліфікації передбачено розгляд таких важливих питань як: нові завдання освіти у вимірі сучасних інтеграційних процесів, освіта дорослих: реалізація освітніх програм в системі післядипломної освіти; про систему забезпечення якості освіти у ВНЗ; навчально-методичне забезпечення сучасного навчального процесу; виховання особистості майбутніх фахівців у процесі професійної підготовки; реалізація програми виховання студента «Фахівець, громадянин, патріот» у аграрних вишах; ціннісні орієнтації сучасної молоді; профілактика девіантної поведінки студентської молоді; інноваційні процеси в стимулюванні освітянських змін; інформаційно-комунікаційні технології в начальному процесі сучасного ВНЗ; технологія тестового оцінювання навчальних досягнень студентів (досвід НУБіП України); SMART-освіта – сучасний тренд у освітній галузі; методичні рекомендації створення SMART-підручника; сучасні тенденції розвитку офіційно-ділового та наукового стилів мови; психологія «успіху»; педагогічний конфлікт: структура, сфера, методи, динаміка; професійне вигорання: сутність та шляхи профілактики.


Висококваліфіковані лектори поєднують сучасні методи навчання у проведенні лекцій в режимі он-лайн.


У наш час швидкого розвитку інноваційних технологій, технічних засобів комунікації авторитет і професіоналізм викладача залежить від його майстерності, навичок спілкування, умінь залучати студентів до активної співпраці та самосійного вирішення навчальних проблем. Саме тому заняття проходять у творчій обстановці. Учасники жваво обговорюють нагальні питання педагогічної практики, визначають ефективні підходи до активізації пізнавальної діяльності сучасних студентів і способи найкращого задоволення їх освітніх потреб, діляться професійним досвідом та пропонують перспективні напрями і тематику наступних занять.



Бажаємо слухачам семінару нових творчих здобутків на освітянській ниві та успішних студентів!
Катерина Обиход,
асистент кафедри публічного управління та
менеджменту інноваційної діяльності