Колектив кафедри педагогіки розпочав роботу з аспірантами першого року навчання
 
			Засідання кафедри - це одна з ключових форм організаційної та науково-педагогічної діяльності у закладах вищої освіти. Засідання є зібранням викладачів, науковців та керівництво кафедри для обговорення важливих питань освітнього процесу, методичної роботи, наукових досліджень, підготовки студентів, а також ухвалення рішень, що впливають на розвиток освітнього середовища. Такі зустрічі мають офіційний статус і регламентуються внутрішніми положеннями університету.
15 жовтня 2025 року на кафедрі педагогіки НУБіП України відбулося чергове засідання кафедри – розширене, із запрошенням колег із дружніх кафедр та аспірантів 1 року навчання Галузі знань А Освіта спеціальності А1 Освітні науки ОНП Освітні, педагогічні науки.
Роботу засідання розпочала завідувач кафедри, кандидат педагогічних наук, Лідія ЧЕРЕДНИК, яка привітала присутніх, засвідчила наявність кворуму та оголосила порядок денний.

Першим питанням порядку денного було призначення наукових керівників дисертаційних робіт та тем досліджень аспірантів першого року навчання. Якраз для ухвалення рішення з першого питання порядку денного і було запрошено на засідання кафедри педагогіки колег доктора філог.наук, професора, професора кафедри філософії та міжнародної комунікації Василя ШИНКАРУКА та доктора пед.наук, професора, завідувачку кафедри соціальної роботи та реабілітації Ірину СОПІВНИК, а також аспірантів 1 року навчання: Олександру Довгополу, Світлану Березинець, Тараса Лущана, Дмитра Тробюка.
Завідувач кафедри наголосила, що затвердження тем дисертацій аспірантів першого року навчання - це не лише формальна процедура, а важливий етап, який визначає вектор їхньої наукової роботи на найближчі роки.

Здобувачі освіти третього (освітньо-наукового) рівня представили попередні напрацювання, окреслили напрями своїх майбутніх наукових досліджень, аргументували вибір теми досліджень. Наукові керівники окреслювали актуальність обраної тематики досліджень, пояснювали зв’язок тем дисертаційних робіт із сферою професійної діяльності аспірантів. У процесі обговорення науково-педагогічні працівники кафедри надали конструктивні рекомендації щодо уточнення тем та методологічного апарату робіт.

Після жвавої дискусії члени кафедри одноголосно підтримали запропоновані відкориговані теми досліджень та кандидатури наукових керівників.
Зазначалося, що обрані теми мають актуальний характер, відповідають сучасним тенденціям розвитку педагогічної науки та сприятимуть підвищенню якості підготовки здобувачів наукового ступеня.

На завершення Лідія ЧЕРЕДНИК подякувала всім за плідну роботу, побажала аспірантам натхнення, наукових здобутків і подальших успіхів у дослідженнях.

Засідання кафедри пройшло у дружній атмосфері конструктивного наукового діалогу. Під час засідання кожна тема пройшла фахове обговорення, отримала критичну оцінку та рекомендації для подальшого доопрацювання. Це гарантує, що дослідження відповідатимуть актуальним науковим проблемам і сприятимуть розвитку обраної галузі.

Успішне затвердження тем - це старт серйозної наукової праці, яка потребуватиме від аспірантів глибокої аналітичної роботи, наполегливості та академічної доброчесності.