Дякую, колеги за співпрацю!
Минулого тижня у межах семінару «Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності» науково-педагогічним працівників НУБіП України було запропоноване тренінгове заняття «Конструктивне вирішення педагогічних конфліктів». Проводила зазначене заняття доцент кафедри психології Л.М. Омельченко.
Досить незвичною для викладачів спочатку видалася форма заняття: на дві пари потрібно було знову опанувати роль студента, щоб пережити різноманітні педагогічні ситуації, що виникають у процесі навчання. Науково-педагогічні працівники, виконуючи тренінгові вправи та аналізуючи власні почуття та переживання, самі визначали особливості педагогічної взаємодії, актуальні потреби студентів, які повинен навчитися визначати викладач, причини конфліктів, що виникають у навчально-виховному процесі, функції конфліктів.

