Студенти-маркетологи денної форми навчання успішно захистили бакалаврські роботи
Студенти-маркетологи денної форми навчання успішно захистили бакалаврські роботи
13 червня 2021 року
10-11 червня на кафедрі маркетингу та міжнародної торгівлі відбувся захист бакалаврських кваліфікаційних робіт студентів денної форми навчання спеціальності «Маркетинг».
До складу комісії увійшли:
Голова: Луцяк Віталій Васильович, завідувач кафедри адміністративного менеджменту та зовнішньоекономічної діяльності, д.е.н., професор.
Члени комісії: Збарський Василь Кузьмич, професор кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, д.е.н., професор; Бабічева Олена Іванівна, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, к.е.н., доцент; Нагорна Олена Вікторівна, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, к.е.н., доцент. Секретар комісії: Кальковська Ірина Олегівна, старший лаборант кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі.
За останні півтора року екзаменаційна комісія та студенти зустрілися у навчальній аудиторії і відбулося безцінне живе спілкування та дискусія!!!
З вітальним словом до студентів та комісії звернулася т.в.о. декана факультету аграрного менеджменту, доцент Карпенко Лариса Федорівна, оголосивши наказ ректора Станіслава Миколайовича Ніколаєнка про склад екзаменаційної комісії та побажавши студентам успішного захисту бакалаврських робіт. Голова комісії Віталій Васильович – також приєднався до вітальних слів, ознайомив студентів із регламентом проведення захисту та розпочав роботу комісії та захист кваліфікаційних робіт.
Бакалаврські роботи, виконані студентами, мають логічну структуру відповідно до даного виду робіт, чітко сформовані пропозиції та висновки. Тематика робіт розкриває актуальні питання розвитку маркетингу на підприємствах аграрного сектору та переробних галузей. Роботи містять детальний аналіз ринків агропродовольства, розкривають особливості визначення ефективності використання реклами та зв’язків з громадськістю, розвиток інтернет-маркетингу, особливості розвитку та планування маркетингу на підприємства сфери послуг, формування маркетингових комунікацій, попиту та стимулювання збуту підприємств на ринку соків, маркетингові дослідження поведінки споживачів на ринку солодощів, маркетингового аналізу конкурентоспроможності підприємств на ринку молочної продукції, засобів захисту рослин та інші. Наведені у роботах пропозиції теоретичного та практичного характеру мають місце для впровадження як на досліджуваних підприємствах, так і аграрній галузі та агропродовольчих ринках зокрема.
За результатами роботи комісії всі студенти денної форми навчання спеціальності «Маркетинг» успішно захистили бакалаврські кваліфікаційні роботи.
Вітаємо студентів з успішним захистом бакалаврських кваліфікаційних робіт та щиро дякуємо за чудові розробки та пропозиції щодо подальшого розвитку маркетингу. Бажаємо подальшого професійного зростання та успіху і з нетерпінням чекаємо на навчанні в магістратурі!!!
Олена Нагорна
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі