Організоване завершення навчального семестру – лейтмотив онлайн засідання ректорату

9 квітня 2020 року
     9 квітня 2020 року під головуванням Станіслава Ніколаєнка у форматі онлайн відбулося розширене засідання ректорату. На порядку денному – організація завершення навчального процесу і діяльності університету на період карантину.

     У разі завершення режиму надзвичайного стану і скасування карантину для закладів вищої освіти 24 квітня 2020 року завершення навчального семестру, проведення екзаменаційної сесії, захистів дипломних проектів потрібно буде провести в стислі терміні. Для цього вже зараз навчальна частина, деканати і дирекції повинні підготувати відповідні рішення, узгодити новий розклад на цей період з тим, аби до середині червня повністю завершити навчальний рік.
     Увесь цей час не згортається профорієнтаційна робота, надходять роботи абітурієнтів для участі в Олімпіаді для вступу в університет, йде атестація та підготовка до випуску слухачів підготовчого відділення.
     Акцентувалася увага на необхідності своєчасної сплати за навчання і проживання в гуртожитках, в тому числі й співробітниками.

     Проректору з навчально-науково-виробничих питань та адміністративно-господарської діяльності Валерію Іщенку доручено спільно з деканатами та дирекціями, студентським містечком проводити аварійні ремонтні роботи, готувати гуртожитки до початку навчального року, замінити застарілі меблі, особливо для першого курсу.
     У фокусі кожного члена колективу повинна бути інформаційна та іміджева політика, від нашого представництва в інформаційному просторі, відгуках про університет в соціальних мережах залежить думка суспільства, зокрема абітурієнтів. Тому на це потрібно звертати увагу і постійно вести відповідний моніторинг.

     Мова йшла і про участь в благодійній акції, організованій ректоратом, профспілками співробітників, студентів і аспірантів щодо допомоги лікарям, медичним закладам та частково працівникам університету за потреби у боротьбі з коронавірусною хворобою. Ще раз звернулися до всіх викладачів, студентів, співробітників взяти участь в акції на добровільних засадах.
     Перший проректор Ігор Ібатуллін коротко зупинився на акредитації освітньо-наукових програм, ході посівної кампанії в навчально-дослідних господарствах.

     Проректор з навчальної і виховної роботи Сергій Кваша проінформував про затвердженні тимчасові порядки проведення практичних занять та організації екзаменаційної сесії у період карантину.
     Проректор з науково-педагогічної роботи, міжнародної діяльності та розвитку Вадим Ткачук наголосив на необхідності своєчасної здачі табелів для нарахування заробітної плати та розкрив особливості її нарахування для співробітників університету, які не є науково-педагогічними працівниками.

     Декани факультетів аграрного менеджменту Анатолій Остапчук, інформаційних технологій Олена Глазунова, конструювання і дизайну Зиновій Ружило, харчових технологій та управління якістю продукції АПК Лариса Баль-Прилипко, юридичного Олена Яра, захисту рослин, біотехнологій та екології Микола Доля, землевпорядкування Тарас Євсюков, економічного Анатолій Діброва, агробіологічного Оксана Тонха, директор ННІ лісового і садово-паркового господарства Петро Лакида у своїх виступах акцентували увагу на тонкощах організації навчального процесу для студентів заочної форми навчання, можливостях організації одночасного приймання іспитів на платформі elearn, виконання лабораторних і практичних занять онлайн, освітньої взаємодії зі студентами-іноземцями тощо. Директор ННІ неперервної освіти і туризму Марія Кулаєць анонсувала спільний вебінар з фахівцями факультету інформаційних технологій щодо використання технічних засобів і програмних продуктів у дистанційному навчанні. Декан факультету тваринництва та водних біоресурсів Вадим Кондратюк проінформував про продовження реконструкції лабораторії конярства та центру аквакультури. Декан гуманітарно-педагогічного факультету Василь Шинкарук акцентував увагу на курсах підготовки до здачі ЄВІ для випускників бакалаврату. Директор ННІ енергетики, автоматики і енергозбереження Володимир Козирський нагадав, що реквізити для благодійного внеску на допомогу лікарям і медичним установам опубліковані на офіційному сайті університету та закликав активно підтримати добру справу. Начальник навчального відділу Оксана Зазимко зупинилася на питанні призначенні академічних стипендій. Також їй доручено узагальнити досвід використання засобів для дистанційного навчання.

     Були розглянуті й інші питання життєдіяльності університету. Про наступне засідання ректорату буде повідомлено додатково.

Денис Рудень
 

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook