Дистанційне навчання під час карантину очами студентів 4 курсу спеціальності комп’ютерна інженерія
Іващенко Володимир, студент 4 курсу спеціальності комп’ютерна інженерія (КІ), майбутній фахівець в сфері інформаційних технологій.
- В чому схожість і відмінності між дистанційним навчанням та реальним?
Різниця між реальним та дистанційним навчанням не така велика як може здатися на перший погляд. В оффлайн аудиторії ми піднімаємо руку, говорим з викладачем, беремо участь в діалогах та виконуємо завдання на закріплення. Все з усього перерахованого ми можемо робити й в онлайн режимі.
Але для мене як майбутнього комп’ютерного інженера важливо не тільки теорія, а й практика роботи, безпосередньо, з обладнанням, а це можливо лише в спеціально облаштованих аудиторіях.
- Чи завжди є можливість використання дистанційного навчання?
Здебільшого, все, що викладається нам в аудиторію можна легко перенести у віртуальну форму, тим більше для фахівців в сфері інформаційних технологій це взагалі не є проблемою. Що до доступності, то я вважаю, що в теперішній час кожен студент має доступ до глобальної мережі, а в людей, які обрали для себе саме цю сферу, взагалі, не має викликати ніяких питань.
- Які з методів дистанційного навчання Ви вважаєте найбільш доцільними?
Наші викладачі (проф. Лахно В.А., доц. Блозва А.І., Смолій В.В., Місюра М.Д., та ін.) використовують різні платформи для проведення онлайн занять студентам і всі мають свої плюси та мінуси.
Найбільш зручними як на мене є Webex Meeting з своїми різноманітними можливостями та університетський портал “elearn.nubip.edu.ua”, на якому зручно проводити онлайн тестування. Також доцільним було створення у хмарних сховищах бібліотек з усіма необхідними матеріалами для навчання, що економлять час на їх пошук.
бесіду вів куратор 4 курсу КІ - Андрій Блозва,
доцент кафедри КСіМ