Студентський тайм-менеджмент & карантин

30 березня 2020, 11:59
НУБіП України

Країна на карантині, для нас – студентів, викладачів, та й взагалі всього світу – це новий життєвий досвід. І звісно, це не може не вплинути на наш настрій, на наше самопочуття, а головне ‒ на продуктивність. Ось, власне, як не поринути у депресію по нашому звичному режиму, а знайти новий, підлаштований під теперішню ситуацію? І як залишитися на позитиві?

На карантині у нас купа часу. Що перше спадає на думку? «Нарешті відісплюся!» Але у студента ж – дистанційне навчання! Тому спати довго – не для нас. Вихід є, раніше лягаймо і прокидаймося з посмішкою. Вона так необхідна в наш час.
Згадайте, з чого починається ваш ранок… Швидше за все ‒ гортаєте стрічки новин. Звісно, бути проінформованим – важливо. Але почнімо ранок інакше, створімо себе і свій настрій.
Ось справжній рецепт, який зробить не тільки першу частину нашого дня, але й гарантований заряд енергією на весь день: вмикаємо улюблену музику і стаємо на зарядку. Прийшов час попрацювати над своїм тілом. Ні, зовсім не потрібно кожного дня пробігати 10 кілометрів стадіоном, просто попрацюйте з тілом в ритмі музики.


А далі, аби продовжити позитивний процес, приготуємо смачний сніданок (цей пункт неодмінно сподобається і вашим батькам зранку). Поснідайте разом, поспілкуйтеся, адже дійсно з’явився час, аби бути поряд один з одним, та нарешті помітити, що мама змінила зачіску, а тато взяв за нову звичку — ранішню пробіжку.


Потім, раджу взяти аркуш і розпланувати свій час. Дарма ви думаєте, що справ начебто й нема, а часу хоч відбавляй. Навколо вас точно купа завдань, отож розпишіть свої дедлайни з навчання. Варто знати, що і коли надсилати викладачу, аби не спізнитися з останньою датою складання роботи. Дистанційне навчання потребує самостійності, і якщо слідкувати та виконувати все вчасно і дисципліновано, буде набагато легше звикнути до такого виду навчання. В пригоді вам стане зручний інструмент — таблиця Ейзенхауера, яка точно допоможе у плануванні. Це класична таблиця 2х2 в яку потрібно вписувати справи розділяючи їх на «термінові й важливі / термінові й неважливі / важливі й нетермінові / нетермінові й неважливі».

Опісля, якщо на вашому робочому місці – прибрано і немає того, що відволікало б, то ви можете сідати за навчання. Пам’ятайте, що працювати без перерв важко і з часом матеріал стає незрозумілим, тому робіть перерви.

Є ще один інструмент тайм-менеджменту це метод Pomodoro, що його розробив Франческо Чіріло. Цей спосіб пояснюється так, аби розбити роботу на 25-хвилинні інтервали, які розділені короткими перервами. Тобто 25 хвилин працюємо, а 5 хвилин відпочиваємо. Головне не звикнути до 25-хвилинного навчання, і після карантину всидіти на довгих парах.


Після завершення навчання: можна подивитися фільм, пройти безкоштовний курс, почитати книгу, приготувати смачний пиріг, підвищувати свій рівень англійської, прочитати новини або поспілкуватися з одногрупниками по месенджеру.
Головне, використовуйте свій час раціонально! Не проґавте його на ліжку! І поверніться до університету з гарним настроєм та відчуттям ще більшої продуктивності до навчання!

Смик Людмила,
студентка спеціальності «Журналістика»

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook