Виживає не сильніший і не розумніший, а той, хто най краще реагує на зміни, що відбуваються

26 березня 2020 року

-         Представтеся, будь ласка.

-         Мене звати Юлія, я студентка економічного факультету НУБіП України, спеціальності «Облік і оподаткування», 3 курсу скороченого терміну навчання.

-         Розкажіть, будь ласка, де ви знаходитися на період карантину?

-         У зв’язку з поширенням COVID-19, у нашому університеті з 12 березня було введене дистанційне навчання. Так, як я проживаю у місті Київ, проблем доступу для отримання інформації по дисциплінах не виникає.

-         Поділіться досвідом: чи легко проходить адаптація до навчання дистанційно?

-         Адаптація до дистанційного режиму була досить легкою. Так як НУБіП України має свій навчально-інформаційних портал, на якому у вільному доступі для студентів університету знаходяться всі курси, повноцінне застосування його у дистанційному режимі не було чимось дивним для мене. Студенти мають можливість прочитати лекцію, переглянути презентацію, чи відеоматеріал також виконати практичну роботу за вказівками викладача.

-         Які позитивні та негативні сторони виділяєте для себе в умовах дистанційного навчання?

-         При дистанційному навчанні можна виділити як позитивні та і негативні аспекти.

Серед переваг:

1. зменшення витрат пов’язаних з віддаленістю від університету;

2. можливість виконувати роботу в комфортних умовах;

3. максимальна діджиталізація навчального процесу.

Серед недоліків:

1.       портал не може повноцінно функціонувати, якщо кількість користувачів завелика;

2. іноді буває односторонній зв'язок викладачів зі студентами. Хотілось би мати більше конкретики, щодо виконання завдань.

- Скільки часу витрачаєте на самостійне навчання?

- Відверто кажучи, в середньому самостійне навчання в мене займає 3,5 години в день. Я вважаю, цього достатньо на виконання поставлених завдань.

- Чи вдається під час карантину займатися іншими справами окрім навчання?

- В Україні не тільки навчальні заклади перейшли на дистанційну форму, але й підприємства. Оскільки я не лише навчаюся, а й працюю бухгалтером, вважаю, що карантинні заходи мають навчити нас будувати бізнес-процеси таким чином, щоб за необхідності команда могла ефективно працювати в режимі online. Не кожна компанія може з цим справитись, однак це є великим досвідом та в майбутньому допоможе більш швидше пристосовуватись до подібних ситуацій.

Існує англійський вислів, який чомусь вважається перекладом китайського прокляття — «щоб ти жив у часи змін». Хочемо ми того чи ні, але ми живемо саме в час змін, і питання адаптації стоїть наразі на першому місці. Тому я вважаю, що неважливо підприємство це, чи навчальний заклад, ми маємо адаптуватись до таких змін, та бути гнучкими та організованими.

-         А як на рахунок вільного часу?

Зазвичай вільний час, який я маю після навчання та роботи, я використовую читаючи якісь цікаві новини, вивчаючи нові слова з англійської мови, а також відпочиваючи в родинному колі.

Завершити нашу бесіду хотілося б цитатою Гордона Дрейдена, автора книги «Революція в навчанні»: «Виживає не сильніший і не розумніший, а той, хто най краще реагує на зміни, що відбуваються».

-         Дякую вам, Юліє, за цікаве інтерв’ю. Приємно чути, що наш університет по переду, вчасно адаптувався до сучасних змін, а отже, - навчальний процес триває.

 

 

 

Розмову вела

Олена Богданюк,

к.е.н., доцент кафедри статистики та економічного аналізу,

куратор 6 ст групи, 3 курсу

 

 
 

 

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook