Майстер-клас для маркетологів від компанії «МАРКОМ»

21 квітня 2019 року
     Cтуденти факультету аграрного менеджменту мали можливість відвідати майстер-клас від представника агробізнесу. Зустріч відбулася з Валерієм Берлетом, який є директором з стратегічного розвитку компанії МАРКОМ на тему "Маркетингові комунікації у сфері збуту с/г техніки".
      Перше, що хочеться зауважити, це те, що Валерій Берлет – людина-практик. Розмова з ним була цікава для студентів тим, що він почав свій професійний шлях одразу після закінчення університету і досягнув всього тільки завдяки своїй наполегливості та праці. Його шлях побудований на постійному навчанні і у зворотньому напряму: він вирішує практичні кейси і підкріплює їх теоретичними основами. Такий підхід є незвичним для більшості студентів, адже зазвичай дані процеси відбуваються навпаки. Підхід, з яким ознайомив нас лектор дозволяє більш ефективно поглинати нові знання і закріплювати їх у своїй пам'яті, формуючи стратегічне мислення.

 
      Команда професіоналів МАРКОМ до вирішення кожного кейсу підходить з боку ефективного виконання Marketing + Promotion Mix.
     

     «Протягом 3 років ми, як студенти, відвідували аграрні виставки, конференції і бачили гарний образ. На сьогоднішній день Валерій показав нам значимість і важливість професійно підходу до організації вище згаданих заходів, як основних методів маркетингової комунікації з аудиторією споживачів. Завдяки цій інформації ми зможемо більш професіонально оцінити організацію роботи людей на виставках і те, чи досліджують вони питання того, як краще представати себе для споживача» - зазначає студентка-маркетолог 3 курсу Іванка Гриценко.
   
      Завершенням цієї зустрічі був діалог, в ході якого студенти поставили всі хвилюючі питання стосовно практики у даній компанії та порад успішного проходження співбесіди. Отож, Валерій радить бути завжди відвертим і щирим перед роботодавцем, показувати своє бажання і мотивацію навчитись професійно виконувати роботу у відповідній сфері і не боятися помилятися.
     Валерій Берлет наголошує і зауважує, що, зокрема, професійний маркетолог має мати "десяток куль у лобі", що будуть свідчити про його наполегливість, багатий досвід і високу ймовірність успішного наступного кроку.
 
Юлія Гальчинська
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook