Формування і підсилення позитивного іміджу України у світі

16 травня 2018, 20:01

У великій актовій залі Дипломатичної академії України імені Геннадія Удовенка вчора відбувся іміджевий концерт.. У програмі – українська та світова класика, поп музика у виконанні іноземних студентів КІМ ім. Р. М. Глієра з 10 країн. Серед гостей: дипломатичні представництва, акредитовані в Україні, іноземні студенти, ректори навчальних закладів України, посадові особи, науковці, журналісти.

Вероніка Чекалюк, доцент кафедри української мови НУБІП, випускниця докторантури Київського національного університету імені Тараса Шевченка з 2008 року досліджує питання творення й тиражування іміджу побувала на дипломатичному рауті. Увага науковця-практика прикута питання творення державного іміджу у ЗМІ. «Творення іміджу – процес щоденний, це стиль і спосіб життя кожного, що в сукупності створює історію і репутацію. Інформаційно-технологічно медіа лише віддзеркалюють дійсність з використанням рекламних та PR-технології, розставляючи акценти при подачі матеріалу. Мистецтво – яскрава позитивна тема, що напряму впливає на сприйняття України у світі. Імідж держави – це стереотипний образ у масовій свідомості, і водночас – це емоційно забарвлене уявлення про державу, що формується під впливом публічних меседжів, певних інформаційних приводів, зокрема культурно-мистецьких, спортивних тощо - за допомогою інформації та комунікації», - аналізує тему іміджу фахівець.

«Цей проект має виконати мистецьку а також і політичну місію розповісти всьому світові про Україну, яка за допомогою навчання іноземних студентів пропагує наші культурні цінності. Тому саме Управління культурної дипломатії разом з професійним музичним навчальним закладом КІМ ім.. Р.М.Глієра зможе найліпшим способом виконати цю місію. Хочемо, щоб цей мистецький захід сприяв міжнародного розголосу, показав дипломатичним установам, що Україна - відкрита для культурного діалогу, а музика-є найкращою мовою дипломатії. Щоб іноземні студенти їхали в Україну на навчання і як туристи… Запрошуємо усіх приєднатися до події!», - заявляють організатори.

Вероніка Василівна Чекалюк пропонує максимально висвітлювати у ЗМІ позитивні події, що презентують Україну у привабливому аспекті, зокрема такими: «Використання позитивних тем у пресі, як інструментів впливу, формує у масовій свідомості доброзичливе ставлення до держави. Під впливом мистецтва формується відповідне психологічне наповнення особистості. У роботі іміджмейкерів мистецтво (музика) – це інструмент, своєрідний прийом плацебо – мистецтво (музика) задовольняє відповідні потреби і формує певні власні уявлення, виконує адаптаційну функцію, налаштовує на певний настрій, сприйняття. У мовах політичних і воєнних конфліктів суспільство особливо загострено реагує на інформацію в ЗМІ. Внаслідок життєвих криз люди стають більш чутливими – тому саме МИСТЕЦТВО набуває психотерапевтичних функцій», - зазначає іміджмейкер Вероніка Чекалюк

МАРІЯ ЛЕНД

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook