Майбутні профі сфери гостинності НУБіП України отримують сучасні якісні знання від власника Smart Education Hotel School Олександра Чорнія
На цей раз сконцентрувались на нагальних питаннях сервісології.
Не має значення, чим викликана криза: пандемією, війною, виверженням вулкана, – готель має залишатися готелем. Завжди. Саме таке бачення сучасного сервісу стало акцентом теми зустрічі.
Після перемоги Україна буде дуже популярною країною, безумовно, привабливою для інвестицій. І сфера гостинності є однією із ключових галузей, яка формуватиме позитивний імідж країни. Тому зараз перед готельєрами стоїть завдання не лише зберегти свій бізнес, а й рухатися шляхом постійного вдосконалення, підвищуючи якість сервісу та унікальність послуг.
Сервіс, який видозмінюється в умовах війни, потреби ринку, які перестали бути стандартними, пропозиції, що набули нових особливостей – так можна охарактеризувати готельний бізнес сьогодення.
Все частіше отельєри стали наголошувати на важливості переосмислення цінності бізнесу vs гостя, вирішення складних завдань онлайн-комунікації, потребі у ще більшій автоматизації та діджиталізації сервісу.
Хочемо подякувати нашому надійному партнерові Олександру Чорній, який навіть у нелегких умовах – під сирени тривоги, бере активну участь у навчальному процесі, збагачені знань та умінь студентів. Підготовка висококваліфікованих фахівців сьогодні, забезпечить стрімкий розвиток готельного бізнесу у післявоєнний час. Майбутні профі сфери гостинності мають вже зараз отримувати сучасні якісні знання, адже саме їм також доведеться відбудовувати ринок і працювати в новому світі.
Інна Левицька,
завідувач кафедри готельно-ресторанної
справи та туризму