Школа юного реабілітолога розширює свої горизонти
На календарі останній день січня, а в роботі співробітників кафедри соціальної роботи та реабілітації не останній профорієнтаційний захід, адже вибір професії для кожної молодої людини – це вибір свого місця в житті, подальшого шляху навчання і праці. Без перебільшення можна сказати, що для випускників школи – це завжди проблема номер один. Складні часи, які торкнулись кожного українця, внесли свої корективи у планування подальшого життя та навчання.
Співробітники кафедри соціальної роботи та реабілітації завітали до ліцею №76 ім. Олеся Гончара, що знаходиться в одному із районів міста Києва, аби детальніше познайомити з діяльністю кафедри, перспективами для абітурієнтів та можливостями, які відкриваються під час та після навчання, умовами вступу, дисциплінами, які вивчатимуть майбутні студенти, адже це не «сухий» набір теорії, це низка практик, які самі викладачі цієї кафедри реалізовують власними силами і представляють молодому поколінню.
Бондаренко Наталія Олександрівна, доцент кафедри соціальної роботи та реабілітації, активно спілкувалась з учнями про проблеми, які на сьогодні викликані суспільством, адже те як ми сприймаємо зауваження та обставини- важливий показник і вміння співіснувати кожного члена у суспільстві. Наталія Олександрівна ознайомила з принципами та побудовами інклюзивної освіти, розвіяла найбільш популярні міфи стосовно соціальної роботи. Активно залучались до розмови не лише учні але і вчителі, вразив коментар вчителя, який повернувся з фронту і повідомив, що: «Суспільство не готове приймати тих, хто повертається, не завжди фізично і психологічно цілісно з фронту».
Найбільшої цікавості викликала в майбутніх абітурієнтів «Школа юного реабілітолога». Це нововведення кафедри соціальної роботи та реабілітації, яке направлено на можливість допомагати не лише іншим, а й самим собі. Це чудова програма профорієнтації, яка дає можливість підліткам та молоді дізнатися більше про одну з найважливіших і затребуваних професій у сфері соціальної роботи.
Програма «Школа юного реабілітолога» не лише знайомить молодь із основами реабілітації, але й сприяє розвитку важливих навичок і компетенцій, які допоможуть їм у майбутньому стати професіоналами в цій сфері. Завдяки такій ініціативі учні отримують практичні знання про різноманітні методи і техніки відновлення, а також про етичні, психологічні та соціальні аспекти реабілітаційної роботи. Це чудова можливість для підлітків та молодих людей не лише ознайомитися з перспективною професією, але й отримати можливість допомагати іншим у їхньому процесі відновлення, розвиваючи при цьому співчуття та гуманізм.
Для багатьох учнів ця програма може стати першим кроком до вибору професії, яка буде не лише фінансово стабільною, але й надзвичайно значущою для суспільства. Школа юного реабілітолога також сприяє формуванню інклюзивного ставлення до людей з особливими потребами, що важливо в умовах сучасного суспільства, де інтеграція та підтримка кожної людини є пріоритетними. Це шанс стати частиною великої та важливої сфери соціальної роботи, яка має величезний вплив на покращення якості життя людей.
І звісно, куди ж без практики, доцент кафедри Олександр Михайлович Прохорчук, заохотив учнів до реабілітації, в межах якої не лише продемонстрував ефективні методи, а й наголосив на важливості догляду за власним здоров'ям у повсякденному житті. Він показав прості, але дуже корисні вправи, що дозволяють зняти напругу з м'язів шиї та спини, які часто є причиною головного болю у сучасному світі. Такі вправи можна виконувати навіть у робочому середовищі, що дозволяє підтримувати гарне самопочуття протягом дня.Також, Олександр Михайлович розповів про важливість ранкової гімнастики, яка не лише активізує кровообіг, а й покращує загальний фізичний стан організму. Він поділився з учасниками техніками дихальних вправ, які допомагають заспокоїти нервову систему і налаштуватися на продуктивний день. За словами викладача, регулярні заняття такими вправами сприяють не лише фізичному відновленню, а й покращенню емоційного фону.
Однією з найбільш корисних частин заняття став урок самомасажу, де учні навчилися самостійно знімати стрес і розслабляти напружені ділянки тіла. Олександр Михайлович показав, як правильно виконувати масаж шиї, плечей та голови, щоб зняти легкий біль і дискомфорт.
Завдяки таким практичним заняттям, учні не лише отримали теоретичні знання, але й змогли на власному досвіді переконатися в ефективності методів, які можуть стати невід'ємною частиною їхнього життя. Це допомагає не лише покращити фізичний стан, але й створює основи для подальшої професійної роботи в галузі реабілітації та соціальної підтримки.
Кафедра соціальної роботи та реабілітації гуманітарно-педагогічного факультету НУБіП України – це кафедра, яка втілює в життя прогресивні методи розвитку соціальної роботи. Учасники заходу, майбутні абітурієнти, поділились позитивними враженнями від зустрічі, адже отримали поради для підтримки власного здоров’я та необхідну інформацію для роздумів над власним майбутнім.