Підсумки виробничої педагогічної практики: послухаємо студентів-філологів
Підсумки виробничої педагогічної практики: послухаємо студентів-філологів
29 лютого 2024 року
У період з 05 лютого до 23 лютого 2024 року студенти 4 курсу спеціальності «Філологія» проходили виробничу педагогічну практику в загальноосвітніх школах. Під час практики вони мали змогу випробувати себе у ролі вчителів іноземних мов, працюючи зі школярами різних класів. Провівши низку позакласних заходів, практиканти отримали досвід наставницької роботи.
За результатами практики була проведена підсумкова зустріч, на якій майбутні філологи поділилися своїми незабутніми враженнями від практики та обговорили методи та прийоми, які вони застосовували в класах під час занять. Послухаємо студентів!
Дар’я Цивенко: «Після проходження виробничо-педагогічної практики в класах середньої школи я здобула цінний досвід проведення занять для учнів, використала та закріпила отримані в університеті теоретичні знання, а також познайомилася з процесом навчання в школі з іншого погляду – погляду вчителя. Проводити заняття для учнів було дуже цікавою діяльністю, вони були вмотивованими і активними на уроках, проявляли зацікавленість у вивченні німецької мови».
Аліна Боговик: «На мою думку, практика була цікавою та корисною. Я покращила свої навички викладання та вдосконалила вміння праці з дітьми. Також я отримала корисні нові знання про роботу вчителя».
Ярослава Воробйова: «Я проходила практику в Пісківському ліцеї Миргородського району Полтавської області, працювала з учнями 6-9 класів. Практика в цілому сподобалась, але довелося звикати до онлайн-щоденників та інших онлайн-платформ, також деяких учнів доводилося додатково мотивувати і зацікавлювати. Проте з усіма питаннями мені допомагали інші вчителі, тому я змогла вирішити всі проблеми і зрештою мені все сподобалось».
Руслана Соловей: «Виробнича педагогічна практика була дуже цінним досвідом. Було цікаво спробувати себе в ролі вчителя, взаємодіяти з дітьми, вивчати їхню поведінку та знання».
Анастасія Підгайко: «Під час практики я закріпила ще раз свої знання з німецької мови, покращила педагогічні навички викладання, а також застосувала на практиці методику викладання. Я виконала усі поставлені мною цілі на період практики. Мені дуже сподобалося працювати із учнями і навчати їх ,передавати свої знання. Практика навіяла мені спогади про свої шкільні роки і я повернулася на деякий час назад, але уже в ролі вчителя. Досвід, який я отримала протягом практики, є цінним та корисним для мене».
Софія Охота: «Практика у рідній школі – це щось неймовірне. Час, проведений за уроками із сучасним поколінням назавжди залишиться у моєму серці, а їх щирі усмішки та відкриті серця мотивують змінювати цей світ на краще».
Роман Євченко: «Моя практика в ролі вчителя іноземної мови була неймовірно корисним досвідом. Я мав змогу спробувати себе як вчителя та спостерігати за захопленням і прогресом учнів у вивченні іноземної мови. Я навчився планувати заняття, використовувати різні методи та прийоми роботи, мотивувати учнів до навчання».
Ілля Зелінський: «Проведення практики в школі було цікавим досвідом для мене. Мені сподобалось взаємодіяти з учнями та вчителями. Вивчення різних методик викладання впродовж семестру допомогло мені розширити свої знання. Ця практика допомогла мені зрозуміти складність цієї роботи, розвинути мої навички керування класом та співпраці з учнями, допомогла зрозуміти, як правильно знайти підхід до учнів. В цілому я радий що мені випала така можливість попрацювати в школі, навіть під кінець практики мені було сумно прощатися з своїми учнями».
Підсумувавши обговорення результатів проходження виробничої педагогічної практики, дійшли висновків, що вона пройшла на належному рівні і всі завдання було виконано відповідно до програми практики. А головне – студенти впевнились у власних здатностях, набули нового досвіду й отримали незабутні враження, якими продовжують обмінюватись після виходу на очне навчання.
Анна Монашненко,
доцент кафедри іноземної філології і перекладу