Ректорат: до початку весняного навчального семестру – готові!

4 лютого 2023 року
  4 лютого 2023 року під головуванням Станіслава Ніколаєнка відбулося засідання ректорату. Очільник університету повідомив про результати візиту делегацій університету до Польщі та Іспанії в межах альянсів Європейських університетів UNIgreen та EUgreen. НУБіП долучається до проектів академічного обміну, спільних наукових досліджень, участі в міжнародних грантах тощо. Першим кроком стане стажування сорока науково-педагогічних працівників та аспірантів університету в восьми вишах європейських країн-учасниць альянсу.

  Проректор з науково-педагогічної роботи Василь Шинкарук доповів про готовність до старту весняного навчального семестру в дистанційному форматі. Протягом тижня проведені наради щодо забезпеченості та неперервної роботи електронних навчальних курсів, забезпеченості навчальною літературою, дотримання розкладу, проведення моніторингу відвідуваності, виконання безпекових інструкцій, наказів, розпоряджень та інших аспектів організації освітнього процесу, які були конкретно уточнені на засіданнях деканатів, дирекцій, кафедр, старостатів. Що ж до профорієнтаційної роботи, то наразі триває набір слухачів підготовчих курсів, реєстрація учасників університетської олімпіади, протягом двох тижнів за графіком пройдуть дні відкритих дверей на факультетах та в ННІ, пізніше відбудеться такий загальноуніверситетський захід.

  Проректор з навчально-науково-виробничих питань та адміністративно-господарської діяльності Валерій Іщенко зупинився на ремонтах, дослідженнях грунту навколо навчального корпусу №1 та плануванні ліквідації аварійної ситуації. До логічного завершення облаштування студентського центру внесені пропозиції з його меблювання та упорядкування вхідної групи.

  Начальник науково-дослідної частини Володимир Отченашко доповів про перерозподіл фінансування наукових досліджень в 2023 році, подачу шести проектів на участь в конкурсі Національного фонду досліджень. В полі зору – міжнародна наукова конференція, приурочена 125 річниці університету.

  Начальник відділу кадрів Микола Михайліченко акцентував увагу на старті конкурсу на заміщення вакантних посад завідувачів кафедр.

  Директор студентського містечка Сергій Стецюк проінформував про готовність кампусу прийняти студентів, оскільки частина молоді надає перевагу все ж таки перебуванню в столиці під час навчального процесу, хоч він і відбуватиметься в дистанційному форматі. Інформаційно-обчислювальний центр та господарські служби ще раз проведуть необхідну ревізію обладнання з тим, аби забезпечити наявність під’єднання до інтернету попри вимкнення електрики.

  Начальник відділу дистанційної освіти та координації співпраці з відокремленими підрозділами Олександр Санченко наголосив на проведенні моніторингу перебігу освітнього процесу в інститутах та коледжах, профорієнтаційній роботі.

  Підбиваючи підсумки, ректор Станіслав Ніколаєнко дав ряд доручень.
Василю Шинкаруку, деканам факультетів та директорам ННІ – організовано почати навчальний семестр, систематично вести контроль за відвідуваністю та якістю.
Проректору з науково-педагогічної роботи, міжнародної діяльності та розвитку Вадиму Ткачуку, проректору Валерію Іщенку, декану факультету інформаційних технологій Олені Глазуновій, директору інформаційно-обчислювального центру Віктору Теплюку – не допускати технічних, апаратних та програмних несправностей навчального порталу, перебоїв з доступом до інтернету.
Василю Шинкаруку, начальнику навчального відділу Ярославу Рудику – провести аналіз навчальних електронних курсів, їх атестацію.
Вадиму Ткачуку, головному бухгалтеру Тетяні Кондрицькій, керівнику планово-фінансового відділу Тетяні Костюк – вести зважену фінансово-господарську політику, активізувати сплату за навчання та проживання в гуртожитках, надання інших платних послуг госпрозрахунковими підрозділами.
Вадиму Ткачуку спільно з профспілками проаналізувати та надати індивідуальну допомогу тим співробітникам університету, хто цього потребує.
Проректору з науково-педагогічної роботи та розвитку Сергію Кваші, ученому секретарю Оксані Барановській – проаналізувати стан виконання плану відзначення 125-річчя НУБіП.
Валерію Іщенку – контролювати підготовку об’єктів, які заплановано завершити до 125-річниці університету, ліквідувати аварійну ситуацію в навчальному корпусі №1.
Сергію Кваші, Сергію Стецюку – проаналізувати ситуацію в гуртожитках, вести системну роботу з мешканцями, провадити необхідні аварійні ремонти.
Проректору з наукової роботи та інноваційної діяльності Вадиму Кондратюку – спланувати звітну кампанію за результатами річної роботи за участі ректора навчально-дослідних господарств, внести пропозиції з організації весняних польових робіт в НДГ, поліпшення фінансового стану.
Вадиму Ткачуку, Сергію Кваші, Вадиму Кондратюку – сформувати пропозиції щодо реалізації міжнародних домовленостей в межах європейських альянсів UNIgreen та EUgreen.
Василю Шинкаруку та підрозділу військової мобілізації та взаємодії із Збройними Силами України забезпечити необхідні дії, пов’язані з призовом на військову службу.

  Ректорат розглянув й інші питання життєдіяльності університету.

Пресслужба
 

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook