Студентський науковий гурток «Школа організатора соціально-психологічного простору особистості» – це місце нашої сили та згуртованості

October 29, 2024
Студентський науковий гурток «Школа організатора соціально-психологічного простору особистості» – це місце нашої сили та згуртованості. Це безцінне навчально-психологічне, позитивне середовище, де кожен з учасників обмінюється своїм досвідом та думками. Любов до своєї справи, пізнання науки, повага і підтримка один одного є нашим фундаментом.
Нашу команду із 12 прекрасних учасників (аспірантів, магістрантів та студентів бакалаврату різних курсів) очолює доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри соціальної роботи та реабілітації НУБіП України, практикуючий психолог – Осадченко Інна Іванівна. Ми всі дуже різні та нас об’єднує сила слова, прагнення до розвитку та пізнання.
Про що ми говоримо на заняттях, що проводяться онлайн двічі на місяць у середу, та як це відбувається?
Продовж двох тижнів ми обираємо тему засідання та голосуємо у закритій Telegram-групі. Хтось із нас – учасників – готує презентацію, після представлення якої на занятті розпочинаємо дискутувати, ділитися враженнями та досвітом.
Хочу звернути увагу, що вид презентації, структуризація, змістовність, підкреслення фактів та думок науковців, обґрунтованість та вміння презентувати свою роботу – формування нашого професіоналізму та приклад старших, досвідченіших гуртківців початківцям. Нашим обговоренням немає кінця. Щиро ми ділимося цікавими джерелами, корисними техніками, результативними методиками, психологічними новинами та заряджаємо один одного класнючим настроєм.
На одному із засідань ми розглядали тему «Жертва та кривдник». Проаналізували поведінку із двох позицій. «Приміряли» стани на себе, побувши у таких ролях. Коли ми проговорюємо ситуацію, можемо подивитись на неї з іншого боку, відчути себе по-іншому, зберігаючи об’єктивність, готуючись до різних моментів особистого та професійного життя.
Інша тема – «Як надати першу психологічну допомогу у надзвичайній ситуації?».
Ми – вільні та сильні і наша місія є примножувати нашу силу як знання та уміння. Маємо бути готові до будь-якої надзвичайної ситуації, підтримуючи себе та інших. Знання та уміння надавати першу психологічну допомогу може врятувати життя наше та тих, хто поруч. Один із етапів – це встановити контакт із людиною та підтримати, говорячи: «Я тут, із тобою»
Наступна тема – «Причини та усунення маніпуляції дітьми батьків». Чи задавалися ви питаннями: «Чи маніпулюють діти дорослими?», «З якого віку вони маніпулюють?», «Що таке „маніпуляція”?». Цікаві запитання та відповіді на них допомагають нам у житті. Виявилося, що здавна поняття «маніпуляція» має позитивне значення. Тобто, “керувати зі знанням справи”
 
Рис. 1. Приклад презентації на тему «Причини та усунення маніпуляції дітьми батьків» на засіданні студентського наукового гуртка «Школа організатора соціально-психологічного простору особистості»
 Тема «Знання себе та свого тіла» теж виявилася неочікувано цікавою. Чи знаєте ви, як реагуєте у стресових ситуаціях? Яка частина мозку за що відповідає у процесі стресу? Які гормон виробляються у нас під час стресу та як вони працюють? Як вийти зі стану ступору або втікача? Ми складаємося зі звичок і самі обираємо їх для себе. Змінити ситуацію ми не можемо, а от ставлення до неї – так! Це і стане нашою позитивною звичкою та убезпечить від дистресу – негативного наслідку стресу, що переходить у психотравму. Наші інструменти для саморегуляції психоемоційного стану під час стресу:
-      дихання;
-      бризкалка з водою чи вмивання;
-      пиття води;
-      самомасаж;
-      інші техніки заземлення.
Висновки, які робимо наприкінці засідання гуртка, стають нашими афірмаціями та формують звички бути стресостійкими, стресогнучкими. Допомагають також відстеження динаміки відчуттів, емоцій та стану; записи своїх інсайтів та висновків сприяють регулюванню дій та ясному баченню нинішніх особисто-навчальних та у майбутнього – професійних результатів. Баланс рішень, які ми ухвалюємо у процесі обговорення на гуртку, формує нашу упевненість у своєму життєво-професійному виборі, що уже, на мій погляд, є щастям.
Безумовно хочу висловити слова подяки кожному із гуртківців, за те що ми є, за нашу любов один до одного та взаємопідтримку, за те, що навчаємося та ростемо разом! Окреме дякую (дякуємо!) Інні Іванівні Осадченко, як керівнику гуртка, за набуті знання, мотивацію та шикарнючий приклад професіоналізму!
Уже з нетерпінням очікую на наше наступне засідання студентського наукового гуртка «Школа організатора соціально-психологічного простору особистості»! Долучайтеся: це круто та цікаво!
 
Студентка 4 курсу спеціальності «Соціальної робота» кафедри соціальної роботи та реабілітації Гуманітарно-педагогічного факультету НУБіП України Кирик Валерія 
Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook