Ефективне спілкування – основа професійного успіху менеджера

June 19, 2024
Кафедра адміністративного менеджменту та зовнішньоекономічної діяльності

 Формування сучасного інформаційного суспільства, в якому основними об’єктами управління стали ідеї, образи, інтелект та знання відобразилось і на підготовці фахівця з менеджменту. Соціальні комунікації як засіб існування та передавання цінностей і норм культури визначають рівень розвитку суспільства та особливості функціонування суспільної сфери. Тому одним із модулів навчальної практики зі «Вступу до фаху» для здобувачів освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 073 Менеджмент є соціальні комунікації.
Без комунікацій не може бути організації, тому що без них неможливо забезпечити координацію діяльності людей, узгодження всіх основних функцій процесу управління.
У теорії управління під комунікацією розуміють процес обміну інформацією між двома або більше особами, який забезпечує їх взаєморозуміння. Основною метою комунікаційного процесу є забезпечення розуміння інформації, що є предметом обміну, тобто повідомлень. Відповідно головне завдання – забезпечення ефективного обміну інформацією.
У рамках навчальної практики для здобувачів вищої освіти 1 курсу спеціальності 073 Менеджмент був запрошений бізнес- та сімейний медіатор Commercial Mediation Group Олег Тюрін, який провів 18 червня 2024 року воркшоп з комунікації «Що він мав на увазі?»

Олег поділився зі студентами своїми знаннями про те, як потрібно будувати успішну комунікацію, як говорити, щоб тебе почули і зрозуміли.

Лектор розповів, що бути гарним слухачем з одного боку, та бути почутим з іншого –це важлива риса для менеджера та лідера в будь якій сфері діяльності. Олег зазначив, що можна бути великим професіоналом у своїй професії, мати вражаючий список своїх досягнень, але в подальшому ви не зможете здобути ще більшого успіху, без основних навичок спілкування. Це стосується як особистого життя, так і професійної діяльності в якості менеджера.

Під час спілкування між людьми відбувається досить складний процес порозуміння. І вміння комунікувати приносить позитивні наслідки, зокрема:
- з’являється можливість управляти процесом розмови;
- отримується максимум корисної інформації;
- зростають шанси на позитивне вирішення проблеми, що обговорюється;
- формується позитивне враження до співрозмовника.
Досить часто невміння слухати та доносити інформацію до інших стає основною причиною неефективного спілкування, нерозуміння, помилки і навіть конфліктів, а також до втрати часу, прибутку.
Під час зустрічі із досвідченим медіатором студенти задавали питання, а Олег професіонально спрямовував діалог таким чином, щоб співрозмовники самостійно зробили вірні висновки.

У результаті проведеного воркшопу здобувачі освіти отримали знання, які допоможуть їм під час розширення можливостей встановлення контакту в різних життєвих ситуаціях; відпрацьовування навичок розуміння інших людей, себе, а також взаємин між людьми; опанування навичок ефективного слухання; активізація процесу самопізнання та самоактуалізації та розширення діапазону своїх soft-skills.

Хочемо щиро подякувати Олегу Тюріну за проведений тренінг та можливість опанувати прийоми ефективного спілкування.

Віра Бутенко, професор кафедри адміністративного менеджменту та ЗЕД

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook