Практичний досвід: майбутні маркетологи на виробництві Кока Коли

19 травня 2018 року

      Минулого тижня студенти факультету аграрного менеджменту 3 курсу відвідали київський завод всесвітньо відомого бренду «Coca-Cola». ІП Кока Кола Беверіджиз Україна, наразі, є лідером на ринку безалкогольних напоїв України. Найвідомішими брендами компанії є: Coca Cola, Fanta, Sprite, Schweppes, Burn, FuzeTea, Rich, Bon Aqua.

     За ініціативи куратора групи, Гальчинської Ю.М., студентам провели екскурсію виробництвом та показали усі етапи створення продукту: від видування пластикової тари до зберігання готової продукції на складі заводу. Молодь мала можливість ознайомитись із класичною технологією виробництва Кока Коли за допомогою сучасного автоматизованого обладнання, принципом виготовлення пластикових пляшок, побачити як працює одна із найпотужніших у Європі ліній розливу продуктивністю 100 000 пляшок за годину, як маркується продукція, та, власне, як вона потім складується.
     Цікавим стало те, що на виробництві студенти вже побачили новий продукт від Кока Коли, який згодом завезуть на полиці супермаркетів, проте комерційної таємниці щодо смаку та особливостей товару екскурсовод не розкрила. Протягом екскурсії майбутні маркетологи ставили безліч фахових запитань щодо брендингу, реклами, просування, оптимізації виробництва та логістики. Вражаючими для них стали обсяги виробництва.

     Отримані під час екскурсії знання можна практично застосовувати на заняттях з маркетингу та логістики, тож ми висловлюємо щиру вдячність кафедрі маркетингу та міжнародної торгівлі і Юлії Миколаївні особисто, за ініціативу та сприяння набуттю практичних знань із фахових дисциплін не тільки в аудиторіях корпусів.

Янкова Ірина,
староста 1 групи

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook