Студенти-маркетологи розробили рекламні кампанії СОТ «Академічний» та молодіжного фестивалю «Agrarvard Fest»
Студенти-маркетологи розробили рекламні кампанії СОТ «Академічний» та молодіжного фестивалю «Agrarvard Fest»
13 травня 2018 року
Захист творчих проектів студентами-членами гуртка маркетингу, що функціонує на кафедрі маркетингу та міжнародної торгівлі зацікавив не тільки членів комісії, а й проректора з навчальної і виховної роботи Сергія Квашу. А все тому, що студенти 3 курсу протягом семестру працювали над проектами, для яких обрали актуальну і надважливу тему: «Популяризація НУБіП серед молоді України».
Протягом навчального семестру, студенти двох груп в ході своєї роботи застосовували різні маркетингові інструменти, проводили дослідження. У результаті маємо два повноцінні проекти щодо підвищення іміджу університету.
Маркетологи із першої групи поставили собі за мету розвиток туризму в НУБіП України. Об’єктом став наш спортивно-оздоровчий табір в Чорноморську «Академічний». В процесі роботи вони проводили маркетингове дослідження позиції табору на ринку, розробили плани щодо вдосконалення та реконструкції існуючої бази табору, прорахували бюджет реконструкції, візуалізували результати, провели SWOT та PEST аналізи, спланували маркетингову кампанію, та дослідили економічну ефективність діяльності оновленого СОТ «Академічний». Студенти повністю розробили фірмовий стиль та атрибутику табору.
Маркетологи із першої групи поставили собі за мету розвиток туризму в НУБіП України. Об’єктом став наш спортивно-оздоровчий табір в Чорноморську «Академічний». В процесі роботи вони проводили маркетингове дослідження позиції табору на ринку, розробили плани щодо вдосконалення та реконструкції існуючої бази табору, прорахували бюджет реконструкції, візуалізували результати, провели SWOT та PEST аналізи, спланували маркетингову кампанію, та дослідили економічну ефективність діяльності оновленого СОТ «Академічний». Студенти повністю розробили фірмовий стиль та атрибутику табору.
Колеги із другої групи займалися розробкою проекту молодіжного фестивалю для абітурієнтів «Agrarvard Fest», місією якого є підвищення іміджу НУБіП, збільшення кількості абітурієнтів, що хотіли б вступати саме до нашого університету, ознайомлення їх із структурою університету, територією, студентством. Наразі вже створено сторінки заходу в соціальних мережах, лендінг-пейдж із повним інформаційним наповненням, проведено PEST аналіз, та складено повний бюджет фестивалю.
Загалом, робота в такому форматі дає можливість працювати в команді над реальними проблемами із реальними проектами. Роботу координували викладачі кафедри Юлія Гальчинська та Лариса Карпенко. Студенти висловлюють вдячність за набутий досвід, та можливість працювати із професіоналами.
Ірина Янкова