Маркетологи на креатив-баттлі «Рекламний полігон»

6 березня 2018 року

     27-28 лютого на базі КНТЕУ відбувся всеукраїнський креатив баттл "Рекламний полігон 2018" в якому змагалися 24 команди. Кожна команда повинна була розробити комунікативну кампанію для двох проектів протягом 36 годин. Перший був запропонований компанією "Соса Соla" і представляє собою освітню онлайн-платформу, а другий - навчально-виробничий центр кулінарного мистецтва, запропонований КНТЕУ.
     Від нашого університету приймала участь команда маркетологів під назвою «B.S. (breaking stereotypes)» до якої входили: магістри 1-го року навчання, а саме, Огороднік Юлія (капітан команди), Васюта Владислав, Гречана Катерина та Шишута Вікторія, та студентка 4 курсу – Партика Анастасія.

     

     Вперше приймаючи участь у подібному заході студенти гідно відстояли честь університету та розробили два креативних проекти.
   Перший проект, який був розроблений для компанії "Соса Соla", був виконаний у тематиці корпорації та була розроблена зовнішня реклама, яка встановлювалася поетапно. На першому етапі (до запуску проекту) – були розроблені реклами на білборді, які встановлювалися від 3 тижнів до початку запуску платформи, також на цьому етапі було запропоновано встановити куби в парках з сенсорною поверхнею, які допомогли б майбутнім користувачам детальніше ознайомитися з даною платформою. На 2 етапі (запуск проекту) - розроблення бірки на пляшку, створення SEO та SMM реклами. Та на останньому 3 етапі (після запуску проекту) – розробка флаєрів, реклама лідерами думок та оформлення території в Art Centres.
   Для другого проекту був розроблений бренд бук компанії, роздатковий матеріал, приміщення зсередини, Welcome kit для учасників, також була запропонована реклама лідерами думок, реклама на ТВ, створення Youtube каналу та запропонований курс додатково.

Партика Анастасія,
студентка 4 курсу спеціальності "Маркетинг" 
 
Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015