Онлайн освіта, зміни до правил прийому та господарські питання – у фокусі розширеного ректорату

20 червня 2017 року

     20 червня відбулося засідання розширеного ректорату. На ньому розглядалися підсумки навчального року, підготовки до нового, господарська діяльність та фінансовий стан вишу.

     Про те, як виконується план удосконалення організації дистанційної освіти, доповів начальник відділу регіонального розвитку, дистанційної освіти та заочного навчання Олег Єресько. Він закцентував увагу, перш за все, на переорієнтації міжкафедральних навчальних лабораторій на проведення занять в режимі онлайн. Так, у цьому кварталі кількість їх на різних факультетах коливається від 20 до майже 60%. Тому курс на продовження такої роботи ми повинні тримати і надалі, тим паче, що молодь звикає працювати у такому форматі. Та й узагалі, упродовж 2016 року, додав Олег Єресько, атестованих електронних навчальних курсів для слухачів цих лабораторій стало більше, аніж упродовж 2008-2015 років разом. Проте для того, аби вести заняття дистанційно, треба обладнати 13 пунктів в університеті і на місцях загалом. Перші кроки для технічного забезпечення вже зроблено, зазначив керівник інформаційно-обчислювального центру Віктор Теплюк. А ректор Станіслав Ніколаєнко доручив завершити роботу з підготовки таких приміщень та наголосив, що роботу над удосконаленням дистанційної освіти слід продовжити.

     Про результати літньої екзаменаційної сесії проінформувала членів ректорату начальник навчального відділу Оксана Зазимко. У цілому, за її словами, сесія пройшла організовано і без порушень. Щодо успішності, то середній бал студентів бакалаврату склав 71, тоді як магістри показали значно вищу успішність і серед них більша кількість відмінників. Боржники мають ліквідувати академзаборгованість до перевідного наказу, нагадала доповідач.

     Ректор Станіслав Ніколаєнко зазначив, що підсумки сесії з урахуванням результатів практик та вступної кампанії повинні стати предметом широкого обговорення на вчених радах факультетів і інститутів.

     Наступне питання стосувалося підготовки студентських гуртожитків до нового навчального року. Директор студмістечка Сергій Стецюк доповів про хід ремонтних робіт. Поки що, за його словами, не вистачає меблів у кімнатах. Вже налагоджена робота щодо дератизації та дезінсекції. Директор ННІ енергетики, автоматики та енергозбереження Володимир Козирський додав, що в кімнатах гуртожитку №7, де мешкають студенти інституту, замінені розетки, вимикачі, відремонтовано кімнати для першокурсників, складений план робіт для студентського будівельного загону. Про те, що зроблено і ще що належить виконати доповіли також декани Віктор Забалуєв та Микола Доля, а також директор ННІ лісового і садово-паркового господарства Петро Лакида. Ректор Станіслав Ніколаєнко доручив директору студмістечка, головному механіку та всій господарській службі за два місяці підготувати повністю студмістечко до поселення студентів.

     Ректорат обговорив також вартість навчання в університеті. За інформацією начальника планово-фінансового відділу Олега Броніна, практично всі виші її підвищили в середньому на 10-20%, окремі ж у півтора-два рази. На сьогодні вивчається варіант зростання вартості у нашому університеті для студентів нового набору на 12,4%, тобто на індекс інфляції. Хоча ціна конкретно по спеціальностях різна, на окремі з них ймовірно залишиться на рівні минулого року. Однак, за співвідношенням якості навчання та його вартості в НУБіП вона є найбільш оптимальною. Остаточне рішення буде прийняте згодом.

     У продовження розгляду фінансових питань проректор з науково-педагогічної роботи, міжнародної діяльності та розвитку Вадим Ткачук зазначив, що в умовах зростання заробітної плати та збільшення мінімальної заробітної плати, тарифів на комунальні послуги, ми повинні одночасно зменшувати витрати і наповнювати спецфонд за рахунок збільшення кількості контрактників, госпрозрахункових підрозділів. Інакше матимемо значний дефіцит по спецфонду.

     Станіслав Ніколаєнко представив присутнім головного енергетика – Євгенія Кулибабу, який доповів про першочергові завдання його відділу. Мова йшла і про підготовку до нового опалювального сезону. Після обговорення ректор доручив господарським службам зробити ревізію та вжити усіх заходів для повної готовності приміщень.

     Відповідальний секретар приймальної комісії Віктор Шевчук проінформував про зміни до цьогорічних правил прийому. Детальніше про це читайте на офіційному сайті. В продовження розгляду цього питання ректор наголосив на необхідності не збавляти темпи профорієнтаційної роботи, тим паче, що абітурієнт остаточно ще не визначився з вишем.

     Про хід конкурсу на заміщення посад науково-педагогічних працівників проінформував начальник відділу кадрів Микола Михайліченко. За його словами, конкурс проходить організовано і без порушень.

     Серед заходів, що відбуватимуться в наступному місяці, як зазначила учений секретар Оксана Барановська, – прийом документів від вступників, проведення вступних випробувань та військові збори і присяга студентів кафедри військової підготовки.

     Щодо справ у навчально-дослідних господарствах університету, то, за словами Василя Туринського, наразі йде заготівля сінажу, всі роботи з догляду за посівами виконані, розпочато підготовку до збору врожаю.

     Начальник науково-дослідної частини Володимир Отченашко представив результати публікаційної активності у цьому році. Вони кращі, ніж у минулому, однак таку роботу треба продовжити, тим паче, що ці показники враховуються у багатьох освітянських рейтингах.

     Ректорат розглянув і інші питання життєдіяльності університету.

Ольга Наконечна

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій