Тренінг для майбутніх маркетологів «Психологічне здоров’я споживача у кризовому суспільстві» від сертифікованого психолога Інни Лановлюк

17 квітня 2024 року
  Ринкова конкуренція досягає небувалих висот, тому розуміння психології споживача стає не просто перевагою, а необхідністю для кожного маркетолога. Згідно з дослідженням, проведеним Harvard Business Review, компанії, які глибоко занурюються в аналіз споживацької поведінки, можуть підвищити показники продажів на 85% та прибуток – на більше ніж 25%. Це не просто цифри; це підтвердження того, що знання психології споживача – це ключ до створення ефективних та впливових маркетингових кампаній й рекламних стратегій.

  Психологія споживача – це галузь, яка вивчає, як люди вирішують, що купувати, чому, з якою метою і коли. Це не просто про вибір продуктів чи послуг; це про розуміння глибинних мотивацій, бажань та страхів, які керують цими рішеннями, це про розуміння критеріїв вибору товарів та брендів, це про відношення до товарів новинок, це про вплив на свідоме та підсвідоме… Знання цих аспектів дозволяє маркетологам створювати більш цілеспрямовані та ефективні рекламні кампанії, знижуючи витрати на невдале застосування маркетингу.
  Про це та не тільки було згадано 15 квітня на тренінгу «Психологічне здоров’я споживача у кризовому суспільстві», який провела сертифікований психолог Інна ЛАНОВЛЮК.

  Інна Віталіївна детально зупинилася на психологічних аспектах формування особистості, детально описала критерії та фактори, якими керуються споживачі під час вибору товарів та які так необхідні сучасним маркетологам, особливо в період постійної нестабільності, невизначеності та невідомості, а також з всіма тими «перешкодами», які постають як перед бізнесом, так  споживачами у період російської військової агресії.

     Запрошений тренер розуміє всі ці аспекти вивчення поведінки споживача та їх практичну необхідність досить добре, адже за першою освітою Інна Віталіївна маркетолог і випускник кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі. Тому прийшовши у стіни рідного Університету та кафедри з великим задоволенням та відчуттям ностальгії провела тренінг, виконала практичні вправи зі здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Маркетинг» та присутніми викладачами.

  Інна Віталіївна акцентувала увагу студентів на понятті «вікно толерантності», над яким посильно працюють сучасні психологи та маркетологи і яке так потрібне сучасному споживачеві, впливаючи також на товаро та брендосприйняття, формуванні здорової споживчої поведінки, дії психологічних тригерів та інших аспектах психології споживача, якими керуються сучасні маркетологи-практики та на що «реагує» сучасний споживач.

  Проведений тренінг «Психологічне здоров’я споживача у кризовому суспільстві» викликав захоплення у здобувачів вищої освіти та викладачів, отримав позитивні відгуки та враження серед студентства.

     Щиро дякуємо Інні Віталіївні за приділений час, цікавий та пізнавальний тренінг, а також сподіваємося на подальшу співпрацю!


Олена НАГОРНА,
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook