Асистентська практика філологів: Незабутній досвід – відчути себе в ролі педагога
Загальні враження у всіх практикантів були позитивними. Студентам сподобалося працювати у ролі викладачів, керувати процесом викладання, пояснювати новий матеріал, оцінювати студентів і обґрунтовувати оцінки. Це був унікальний досвід, який ми отримали, оскільки під час занять напрацьовували свої педагогічні навички, вдосконалювали свої знання з англійської й німецької мов та теорії й техніки перекладу. Комунікація зі студентами на заняттях для майбутніх магістрів була на чудовому рівні, позаяк ми отримували зворотній зв’язок щодо викладання від студентів, з якими працювали. Зі свого боку, керівники практики надавали поради щодо виправлення недоліків, які виникали в процесі занять.
Загалом, програма асистентської практики була виконана у повному обсязі, про що свідчать розроблені власні заняття та практичне застосування набутих умінь і навичок у процесі викладання. Своїми враженнями від виробничої (асистентської) практики студенти поділилися на підсумковій зустрічі. Кожен магістрант звітував про власний досвід підготовки та проведення занять згідно з вимогами програми щодо звітності, акцентуючи увагу на результатах практики, методах та прийомах, які були застосовані в аудиторіях під час самостійно проведених занять, відчуттях від перебування в ролі викладача, висновках щодо якості проведення практики та її важливості в освітньому процесі підготовки викладачів англійської й німецької мов.
Горькавий Євгеній, Ващенко Кирило,
магістранти 2 року навчання спеціальності «Філологія»