Моя мрія – навчатися на кафедрі управління та освітніх технологій

June 3, 2020

Шафір Оксана Миколаївна - викладач хімії Київського вищого професійного училища деревообробки. Закінчила  Житомирський  державний  педагогічний  інститут ім. І.Франка. Педагогічна діяльність – це її праця, захоплення і життя. Оксана Миколаївна ніколи не сумнівалася у своєму професійному виборі, не думала докорінно щось змінити.

Над якою проблемою Ви працюєте у Вашому закладі освіти?

Проблемна, над якою я працюю – це «Формування екологічних компетентностей на уроках природничо-математичної підготовки».


   
Проблема надзвичайно актуальна у час глобальної екологічної кризи, коли довкілля потерпає від техногенної діяльності людини і руйнації всіх її компонентів. Важливо, щоб кожен викладач (і не тільки природничо-математичної підготовки!) володів екологічними компетентностями. Формувати екологічну грамотність і екологічну культуру особистості – першочергове завдання сім’ї, закладів освіти і суспільства. Настав час подумати про майбутнє наших дітей і внуків!

Серед складових Вашої педагогічної діяльності методична робота займає величезну її складову. Досвід набутого допомагає сьогодні і полегшує професійну діяльність Вашого завтра. Оксано Миколаївно, чим можете поділитися з колегами?

У Київському вищому професійному училищі деревообробки створено й ефективно працюють:

  • методична комісія педагогічних працівників природничо-математичної підготовки;
  • методична комісія класних керівників;
  • педагогічна спільнота і профорієнтаційна робота.

Вже створено достатньо різноманітне навчально-методичне забезпечення дисциплін та забезпечення виховної роботи, яким я ділюся з моїми колегами:

  • «Крок до зірок»;
  • «Збірник тестових завдань з предмету «Фізіологія харчування»» до теми: «Харчові речовини та їх фізіологічне значення для організму людини»;
  • «Збірник тестових завдань з предмету: «Фізіологія харчування»» до теми: «Фізіологічна характеристика основних продуктів харчування»;
  • «Збірник кросвордів з предмету: «Фізіологія харчування»;
  • «Хімія. Збірник завдань для поточного оцінювання та тематичного контролю навчальних досягнень»;
  • «Календар знаменних дат»;
  • «Відомі вчені-титани хімії»;
  • «Жири як представники ефірів»;
  • «День Землі»;
  • екологічна гра «Мережа життя»;
  • «Подорож країнами Великої сімки».

Розкажіть трішечки про Вашу роботу у методичній комісії педагогічних працівників  природничо-математичної підготовки.

Методична комісія допомагає  молодим педагогічним працівникам глибше пізнати обраний фах, відразу поринути у вир викладання своїх дисциплін та виховання молоді. Організаційна і методична робота комісії дуже цікава й урізноманітнює педагогічне буття у Київському  вищому професійному училищі деревообробки.

Мною були підготовлені доповіді, що обговорювалися на її засіданнях:

  • «Міжпредметні зв’язки як шлях до посилення єдності навчання та виховання здобувачів освіти»;
  • «Використання сучасних методів навчання на уроках предметів природничо-математично циклу»;
  • «Індивідуальна робота здобувачів освіти на уроках хімії».

Взаємовідвідування та відкриті уроки часто практикуються нашою методичною комісією. Педагогічний досвід передається молодим фахівцям, а досвідчені колеги вчаться черпати молодечу бадьорість і запал, педагогічну завзятість упродовж життя.

Ваша виховна робота наповнена багатою палітрою різноманіття. Які Ваші заходи залишили помітний слід у душах учнів і про які хочеться розповісти?

Кожен підготовлений захід приносить задоволення від відкритого, звершеного і пережитого. Важко виділити якийсь один чи кілька. Участь у конкурсах «Осінні   фантазії», «Зимові фантазії», культурно-масові заходи, конкурси-виставки, спортивні заходи, тематичні зустрічі та виховні години, заняття з елементами тренінгу, відвідування музеїв… Думаю, що варто виокремити захід «Українець – це на все життя», Міжпредметні зв'язки: «Безпечний Інтернет» та «Глобальні цілі сталого розвитку».

Оксано Миколаївно, чому саме Ви обрали для вступу на магістерську програму кафедру управління та освітніх технологій?

Настає час, коли людина усвідомлює, що варто йти вперед, здобувати нові знання, прагнути до нових звершень. Мої друзі навчалися на Вашому факультеті, а спеціальність «Управління навчальним закладом» видається мені тією, яку я б хотіла освоїти, здобуваючи магістерську освіту. Буду рада навчатися на гуманітарно-педагогічному факультеті за спеціальністю «Управління навчальним закладом». Сподіваюся, що мені вдасться!
Колектив кафедри управління та освітніх технологій бажає Вам здійснення всіх мрій і задумів! До нових зустрічей!

Розмову вела доцентка кафедри  управління та освітніх технологій
Тамара Ковальчук

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook