Відеотренування та дистанційна робота кафедри фізичного виховання
З 21 квітня викладачами кафедри було організовано 15 відео тренувань за допомогою додатку ZOOM. З них 11 для всіх бажаючих і 4 для факультетів: економічного, захисту рослин біотехнологій та екології, гуманітарно-педагогічного, ветеринарної медицини. На одному тренуванні одночасно були присутні від 22 до 92 осіб, а загальна кількість учасників склала 432 студенти. На цьому тижні студенти мали можливість кожного ранку виконувати зарядку, тренувати м`язи сідниць, пресу та ніг. Студентам, що відвідують спеціальну медичну групу був запропонований комплекс фізичних вправ на корекцію постави. А також всі бажаючі отримали настанови зі здорового харчування та підтримання гарного емоційного стану за допомогою виконання дихальних вправ.
Загалом, з початку дистанційної роботи 2705 студентів основного відділення ознайомилась з прикладом виконання комплексу з фізичного виховання, що був розроблений НПП кафедри.
Упродовж трьох тижнів дистанційної роботи з фізичного виховання загальна кількість відеосюжетів становить 1633 ролика, що становить 45,5% від загальної кількості студентів і 60,4% від кількості осіб, що ознайомилися і вивчили комплекси фізичних вправ. Загальна кількість вирішених тестів – 2517, що становить 70,2 відсотка від загальної кількості студентів. Написаних рефератів – 2027 робіт – 56,5 %.
На цьому тижні студенти факультету ветеринарної медицини продовжують лідирувати у фізичній активності, на другу позицію вийшов юридичний факультет. Замкнув трійку лідерів – факультет харчових технологій та управління якістю АПК.
По кількості вирішених тестових завдань на перше місце вийшов гуманітарно-педагогічний факультет, другим факультет інформаційних технологій. Третя позиція за юридичним факультетом.
Найактивніша трійка факультетів та ННІ щодо підготовки реферативних робіт виглядає наступним чином. Перше місце – юридичний факультет, друге – агробіологічний, третє – факультет захисту рослин біотехнологій та екології.
Микола Костенко,
завідувач кафедри фізичного виховання