Студенти про «можливість обрати власний темп навчання» та інші переваги дистанційного навчального процесу

3 квітня 2020 року

Кафедра теорії та історії держави і права однією із перших перелаштувалася на нові форми організації освітнього процесу в умовах карантину. Електронні курси на платформі Elearn та застосування месенджерів Viber, Telegram, WhatsApp дають можливість це робити у режимі «stayhome».

Дистанційне навчання – це добре організована й контрольована самоосвіта з використанням комп’ютерної техніки й комунікаційних мереж.

За умови дистанційного навчання активна роль викладача не зменшується, оскільки він має визначити рівень знань студентів та прийняти рішення щодо коригування програми навчання з тим, щоб домогтися найкращого засвоєння пройденого матеріалу.

Перехід на дистанційну форму навчання вимагає і певного feedback-у. Cвоїми враженнями про те, як студенти сприйняли перспективу навчатися дистанційного і як їм вдалося адаптуватися до нових умов, вони залюбки поділилися з нами.

Максим Клименко – магістр першого року навчання освітньої програми «Право»: «Для мене дистанційне навчання має низку переваг перед іншими формами навчання. Так, практично не виходячи з дому чи не покидаючи свого робочого місця, можна підтримувати регулярний контакт з викладачем за допомогою телекомунікаційних технологій, у тому числі відеозв’язку, та одержувати структурований навчальний матеріал з дисципліни «Юридична техніка», який представлений в електронному вигляді. Приємно відзначити, що викладачі кафедри теорії та історії держави і права змогли у максимально швидкі терміни налагодити з нами онлайн-діалог».

 

Оксана Мальчик, магістр першого року навчання освітньої програми «Право»: «У середовищі Moodle я маю можливість отримати доступ не лише до навчальних (тексти лекцій, презентації, навчальні відео-матеріали) та навчально-методичних матеріалів (завдання до практичних і самостійних робіт), а й додаткову наукову, навчальну та навчально-методичну літературу. Позитивним є те, що можна здійснити самоперевірку своїх знань шляхом тестування. Окрім того, у мене є можливість перегляду результатів проходження дистанційного курсу, результатів проходження тесту. І, найголовніше. це можливість спілкуватися з викладачем через особисті повідомлення, форум та чат».

 

Лілія Стрельченко, факультет землевпорядкування, група 2-ЗВ-1: «Викладання дисципліни «Правова культура особистості» організовано викладачем так, що дозволяє в режимі реального часу отримати вичерпну відповідь на питання, що виникають в процесі вивчення матеріалу. Я так відчуваю себе більш комфортно, перетворюючись на активного учасника освітнього процесу, коли стимулюється звичка до самостійного навчання, самостійного планування власного напряму навчання, пошуку та обробки великих обсягів інформації за допомогою сучасних технологій. Наша група щиро вдячна за чудову організацію навчального процесу в умовах карантину, а саме можливість набувати певних професійних навиків».

 

Шамчук Анастасія, факультет землевпорядкування, група 2-ЗВ-2: «Я дуже задоволена, що маю можливість продовжити вивчати дисципліну «Правова культура особистості» в умовах карантину і з легкістю пристосувалася до нових умов, бо звикла працювати над собою і шукати позитивні сторони у будь-якому процесі. Окрім того, усі студенти групи мають можливість спілкування як з викладачем, так і один з одним. Дуже зручно відправляти та отримувати таким чином усі необхідні матеріали у вигляді файлів з методичними рекомендаціями до виконання практичних робіт, фото з додатковими матеріалами створеними викладачами власноруч. Викладач постійно здійснює контроль за виконанням завдань».

 

 

Заєць Олександр, факультет землевпорядкування, група 2-ЗВ-2: «Дистанційне навчання – це можливість обирати власний темп навчання. Я можу у будь-який час повернутися до вивченого матеріалу, аби краще його засвоїти. Vеb-лекції дають можливість переглянути матеріал кілька разів, допомагає постійне онлайн-спілкування із викладачами. Дякуємо їм за терпіння і розуміння, бо на наші питання їм доводиться відповідати від ранку до пізнього вечора, а головний плюс в умовах пандемії вірусу – це наша спільна безпека».

 

Таке швидке реагування студентів показує готовність та інтерес до організації нової системи навчання, яка зможе врахувати індивідуальні особливості студентів, оптимізувати та урізноманітнити навчальний процес у період карантину.

 

Будьмо здорові!

 

Світлана Хом′яченко,

доцентка кафедри теорії та

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook