У Боярському коледжі екології і природних ресурсів розуміють: карантин – не канікули!

30 березня 2020 року
     Наразі, через карантин, викладачі й студенти Боярського коледжу екології і природних ресурсів опинились у полоні своїх комфортних домівок.
     Та чи стало це приводом до припинення навчання?

     Викладачі і студенти вирішили, що ні. Гарна новина в тому, що зараз 2020 рік і людство має величезні ресурси для розв’язання такої проблеми. Це рішення - онлайн платформи для дистанційної та змішаної освіти.
     Онлайн це зручно – все що потрібно, щоб розпочати – бажання та доступ до інтернету.

     Під час дистанційного навчання Пашенцева І.М., викладач іноземної мови та зарубіжної літератури, Гапонюк Н.П., викладач гуманітарних дисциплін, Рабешко В.С., викладач фізики, Сидорко Н.Я., викладач землевпорядних дисциплін, використовують Google Classroom. Це інструмент, що зв’язує Google Docs, Google Drive і Gmail, допомагає створювати і впорядковувати завдання, виставляти оцінки, коментувати і організовувати ефективне спілкування зі студентами в режимі реального часу або в режимі дистанційного навчання.
     Завдяки платформі Classroom вони організовують проектну роботу, перевернуте та дистанційне навчання. Студенти з величезною активністю виконують різноманітні види завдань: вправи, тести, відеоперегляд з подальшими вправами тощо і, як підсумок – отримують оцінки, на які заслуговують.

  

     Фізика – наука експериментальна і в домашніх умовах у студентів немає фізичної лабораторії для перевірки фізичних законів і виконання лабораторних робіт. Але й цей випадок не критичний для дистанційного навчання, адже студенти, за допомогою за інструкцій викладача Рабешко В.С., виконують лабораторні роботи за допомогою PhET: інтерактивні симуляції.
     Семенюта І.Л., Магдебор О.В., Кодинець М.А., викладачі інформаційних дисциплін; Гетманьчик І.П., Сидорко Н.Я., Пушкар А.В., Адаменко О.В. викладачі землевпорядних дисциплін, проводять заняття за допомогою навчально-інформаційного порталу enk.bkeipr.com, де здобувачі освіти мають можливість дистанційного доступу до навчальних матеріалів. За допомогою порталу викладачі можуть самостійно створювати електронні курси, проводити навчання дистанційно, надсилати повідомлення студентам, отримувати і перевіряти виконані завдання, вести електронні журнали успішності та відвідування.

     Для спілкування в реальному часі викладачі (Радченко Л.С., викладач історії, Гетманьчик І.П. і Сидорко Н.Я., викладачі землевпорядних дисциплін, Толстих А.С., викладач маркетингових дисциплін, Гапонюк Н.П., викладач гуманітарних дисциплін) використовують Zoom – сервіс для проведення відеоконференцій і онлайн-зустрічей. За допомогою цього сервісу Гетманьчик І.П. (у групі Ф-17 з дисципліни «Земельно-оціночна діяльність») і Сидорко Н.Я. (у групі ГЗ-17 з дисципліни «Землевпорядне проектування») проводять практичні заняття; Радченко Л.С. – семінар з історії України та культурології, а Семенюта І.Л., класний керівник групи КН-19 – виховну годину, під час якої розповіла своїм вихованцям про особливості організації навчального процесу в коледжі під час карантину.

  

  

     Активно включилися в процес організації та проведення дистанційного навчання викладачі фізичного виховання Кліх Р.П., Сергійчук О.М., Альошина Л.І.
     Вони вивчали сучасні технології проведення дистанційних занять з фізичного виховання в умовах карантину, згідно з вимогами навчальних програм з фізичного виховання. Роботу розпочали з формування Viber-груп студентів відповідних курсів. Викладачі підібрали комплекси вправ, які можна проводити в домашніх умовах. Ці комплекси з відповідними рекомендаціями було розіслано на групові електронні адреси студентських груп та додатково розміщено в уже сформованих на той час студентських Viber-групах.
     Контроль виконання та оцінювання таких комплексів вправ проводиться з використанням можливостей Viber-груп, у яких студенти розміщують свої фото- та відеозвіти про виконане завдання.

     Переваг онлайн-навчання в коледжі можна навести багато: зростання інтересу студентів до нового цікавого методу навчання, економія ресурсів всіх учасників навчального процесу, автоматизація контролю виконання завдань тощо.
     Науковий прогрес рухається із шаленою швидкістю, прогресивні країни світу поступово діджиталізуються, тому нам так само потрібно оновлюватися та рухатися вперед.
     Студенти сьогодні зростають у цифровому світі і для них цілком природним є цифрове середовище, яке вони використовують для отримання та обміну інформацією. Отже, для них не є проблемою навчатися онлайн дистанційно, навпаки – це нова цікава пригода!

Наталія Гапонюк,
завідуюча НМК


 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook