Якість навчання в міжкафедральних лабораторіях, диджиталізація університету, участь в міжнародних рейтингах – у центрі уваги ректорату
24 грудня 2019 року під головуванням ректора Станіслава Ніколаєнка відбулося засідання ректорату.
Про роботу міжкафедральних лабораторій доповів проректор з навчальної і виховної роботи Сергій Кваша. Їхня кількість зросла до дев’яти, навчають тут за 33 спеціальностями. Загальна кількість студентів у міжкафедральних навчальних лабораторіях 1113 особи, найбільше – в Мукачівській, яка діє на базі Мукачівського аграрного коледжу – 243. Досить велика частка дисциплін – до 70% - викладаються дистанційно онлайн. Серед пріоритетів розвитку міжкафедральних лабораторій: підвищення якості навчального процесу, збільшення кількості навчальних годин, які викладаються дистанційно, поліпшення матеріальної бази, залучення викладачів закладів освіти, на базі яких функціонують лабораторії, переглянути рівень оплати праці співробітників лабораторій. Про підготовку фахівців доповіли керівники: міжкафедральної навчальної лабораторії на базі Лубенського лісотехнічного коледжу Вікторія Сендзюк, на базі Бобровицького коледжу економіки та менеджменту Андрій Матвієнко, на базі Ірпінського економічного коледжу Валентина Вдович. Ректорат прийняв рішення встановити контроль за відвідуваністю занять студентами та дисципліною викладачів, які навчаються і працюють в цих лабораторіях, залучити до проведення практичних занять викладачів коледжів. Як зазначив ректор, навчальний процес в лабораторіях повинен бути якісним, організований на високому рівні, без формалізму.
Проректор Сергій Кваша представив узагальнену інформацію з випуску магістрів у 2019 році. Дипломи Національного університету біоресурсів і природокористування України отримають 2154 випускники. Також він навів результати соціологічного опитування серед 660 магістрів. Майже 90% з них високо та добре оцінили навчальний процес, засвідчили відсутність нестатутних відносин, вказали на джерела отримання інформації – до 80% використовують електронні ресурси.
Проект правил прийому на 2020 рік представила відповідальний секретар приймальної комісії Лариса Коропець. Ректорат схвалив документ для затвердження на вченій раді, після чого вони будуть опубліковані на офіційному сайті університету.
Необхідність підготовки інформації та організацію її збору для участі в міжнародному рейтингу QS EECA 2021. 50% від показника рейтингу – це академічна репутація та репутація серед роботодавців. До 1 лютого 2020 року до штаб-квартири рейтингу подається перелік контактних осіб з їх числа, які будуть відповідати на анкети рейтингу. Відповідно до 20 січня ця інформація має бути подана до міжнародного відділу від структурних підрозділів.
Стратегію диджиталізації університету представив Вадим Ткачук. Серед планів – створити дата-центр, поліпшити інфраструктуру мереж та комп’ютерний парк, розширити зону бездротового доступу до інтернету, сформувати потребу та придбати ліцензоване програмне забезпечення тощо. За чотирма кластерами сформована мета і передбачений п’ятирічний план виконання стратегії. Документ буде наданий для обговорення та внесення пропозицій структурним підрозділам і через місяць буде винесений на затвердження.
Про передачу в оренду майна доповів начальник планово-фінансового відділу Олег Бронін. Учений секретар Оксана Барановська представила план роботи ректорату на січень 2020 року. Вадим Ткачук наголосив на необхідності сплатити за навчання студентам-контрактникам до 25 грудня. Начальник навчального відділу Оксана Зазимко акцентувала увагу на видачі наказів на нарахування стипендій. Завідувач кафедри військової підготовки Анатолій Есаулов проінформував про відкриття набору на навчання, в тому числі виділено 25 місць державного замовлення для інженерних спеціальностей з наступним підписанням 2-річного контракту зі Збройними Силами України. Директор студентського містечка Сергій Стецюк наголосив на необхідності зняття з реєстрації та військового обліку випускників магістратури. Декан факультету ветеринарної медицини Микола Цвіліховський проінформував про додатковий набір експертів до НАЗЯВО, в якому повинні взяти участь викладачі університету. При проведенні акредитації, зазначив Микола Цвіліховський, потрібно звернути увагу на вибіркові дисципліни, перелік яких має формуватися виключно з фахових. Перший проректор Ігор Ібатуллін вкотре підняв питання протипожежної безпеки, зауважив на інвентаризації, формуванні рейтингу діяльності науково-педагогічних працівників.
Ректорат розглянув і інші питання життєдіяльності університету.
Денис Рудень