Запрошуємо на акредитовану бакалаврську програму "Публічне управління та адміністрування"
Запрошуємо на акредитовану бакалаврську програму "Публічне управління та адміністрування"
25 квітня 2023 року
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПРО НАВЧАННЯ НА ОСВІТНІЙ ПРОГРАМІ
«ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ»
ПЕРШИЙ (БАКАЛАВРСЬКИЙ) РІВЕНЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ
освітній ступінь «Бакалавр», денна форма навчання
Галузь знань | Спеціальність | Освітня програма | Ліцензійний обсяг, осіб | Нормативний термін навчання, років | Вартість одного року навчання, грн. |
28 «Публічне управління та адміністрування» | 281 «Публічне управління та адміністрування» | Публічне управління та адміністрування | 50 | 4 (при вступі на 1-й курс) | 27 980 |
2 роки 10 місяців (при вступі на 2-й курс) |
ПЕРЕЛІК КОНКУРСНИХ ПРЕДМЕТІВ
Вступники подають на вибір або результати ЗНО 2020-2021 років / НМТ 2022 року або результати НМТ 2023 року *
Перелік конкурсних предметів у сертифікатах ЗНО 2020-2021 років | НМТ 2022-2023 року | |||
вступ на 1-й курс на основі повної загальної середньої освіти (випускники шкіл, ліцеїв, гімназій)* | ||||
1. Українська мова і література | 2. Математика | 3. Історія України, або іноземна мова, або біологія, або географія, або фізика, або хімія | 1. Українська мова 2. Математика 3. Історія України, або іноземна мова, або біологія, або фізика, або хімія | |
вступ на 2-й курс на основі ОКР молодшого спеціаліста, освітньо-професійного ступеня фахового молодшого бакалавра, освітнього ступеня молодшого бакалавра (випускники технікумів та коледжів) | ||||
1. Українська мова | 2. Математика, або історія України, або іноземна мова, або біологія, або географія, або хімія, або фізика | 1. Українська мова 2. Математика 3. Історія України, або іноземна мова, або біологія, або фізика, або хімія |
* Конкурсний бал для вступу на основі повної загальної середньої освіти не може бути менше ніж 140 балів
СТРОКИ ПРИЙОМУ ЗАЯВ ТА ДОКУМЕНТІВ,
КОНКУРСНОГО ВІДБОРУ ТА ЗАРАХУВАННЯ НА НАВЧАННЯ
КОНКУРСНОГО ВІДБОРУ ТА ЗАРАХУВАННЯ НА НАВЧАННЯ
Прийом документів | Оприлюднення рейтингового списку | Виконання вступником вимог до зарахування на бюджет | Терміни зарахування | Переведення на вакантні місця за державним замовленням |
19 – 31 липня 2023 року | не пізніше 5 серпня 2023 року | до 18 год. 00 хв. 08 серпня 2023 року | за державним замовленням – 10 серпня 2023 року, за кошти фізичних та юридичних осіб – 11 серпня та 30 серпня 2023 року | не пізніше 18 серпня 2023 року |
До заяви, поданої в паперовій формі, вступник додає:
– копію документа, що посвідчує особу (1, 2 сторону та місце реєстрації у 2-х екземплярах);
– копію документа державного зразка про раніше здобутий освітній ступінь (освітньо-кваліфікаційний рівень), на основі якого здійснюється вступ, і копію додатка до нього;
– копію сертифіката (сертифікатів) зовнішнього незалежного оцінювання;
– чотири кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см;
– копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру (2 екземпляри);
– копію військово-облікового документа (для військовозобов’язаних).
Вступник особисто подає документи, при вступі до НУБіП України, які засвідчуються за оригіналами Приймальною (відбірковою) комісією. Копії документів, без пред’явлення оригіналів, не розглядаються.
ДОКУМЕНТИ ВСТУПНИКИ ПОДАЮТЬ ЗА АДРЕСОЮ: |
03041, Київ-41, вул. Генерала Родімцева, 19, навчальний корпус № 1. Їхати від станцій метро «Либідська» або «Теремки» маршрутним таксі № 212. Прийом документів у строки щоденно з 9:00 до 18:00, субота, неділя – вихідний (окрім періоду з 03 липня до 31 серпня – графік роботи з 9:00 до 14:00). Телефон: 0677083679 |
КОНСУЛЬТАЦІЇ МОЖНА ОТРИМАТИ НА КАФЕДРІ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ, МЕНЕДЖМЕНТУ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ДОРАДНИЦТВА |
Адреса: 03041, м. Київ, вул. Героїв Оборони, 11, навчальний корпус № 10, каб. 209-212 (2 поверх) Телефон: 067-708-36-79 E-mail: [email protected] |
КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ВСТУПНИКІВ
ТОП-10 СИЛЬНИХ СТОРІН ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ
«ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ»
1. Потужний склад випускової кафедри з багаторічним досвідом роботи у сфері публічного управління та адміністрування: доктори та кандидати наук з державного управління, права й економіки.
2. Сучасна матеріально-технічна база випускової кафедри та навчальна лабораторія публічного управління та адміністрування з ліцензійним програмним забезпеченням систем електронного документообігу АСКОД та Megapolis.DocNet.
3. Гостьові лекції з посадовими особами органів публічної влади, громадських об’єднань, відомими експертами, вченими та роботодавцями.
6. Навчальна практика у Будинку Уряду та Верховній Раді України; практико-орієнтоване навчання у центральних органах виконавчої влади.
7. Активна діяльність студентського наукового гуртка «Державотворець» під керівництвом завідувача випускової кафедри.
9. Можливість для кращих студентів продовжити навчання у магістратурі та аспірантурі за акредитованими освітніми програмами «Публічне управління та адміністрування».
10. Сприяння випусковою кафедрою у працевлаштуванні випускників в органах публічної влади відповідно до меморандумів про співробітництво.
ВІДГУКИ ПЕРШОКУРСНИКІВ ТА НАШІ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНІ ЗАХОДИ
1. Враження першокурсників від навчання на освітній програмі «Публічне управління та адміністрування»: від очікувань до реальності студентського життя.
3. Абітурієнти ознайомилися з умовами вступу на освітню програму «Публічне управління та адміністрування».