ПІЗНАВАЛЬНА ЕКСКУРСІЯ З ДЕВІЗОМ – «ПИВО, ЗВАРЕНЕ ДЛЯ КРАЩОГО ТЕПЕРІШНЬОГО І МАЙБУТНЬОГО!»
Студенти факультету харчових виробництв та управління якістю продукції АПК дуже часто відвідують різноманітні заходи в Києві, але особливою популярністю користуються екскурсії на харчові підприємства, бо саме заради них теперішні студенти, а вже в недалекому майбутньому магістри, обіймуть посади директорів, інженерів, менеджерів підприємств харчової промисловості.
Запланована екскурсія на пивоварний завод групи CarlsbergUkraine хоча й відбулася в період проведення екзаменів, але це не стало на заваді ні студентам, ні викладачам, у яких зараз дуже напружені дні.
Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. У Carlsberg Group працюють понад 41 000 осіб, а продукція Групи продається на більш ніж 150 ринках світу.
До складу Carlsberg Ukraine входять заводи в містах Київ, Львів і Запоріжжя. У компанії працює понад 1500 чоловік.
«Варимо пиво для кращого теперішнього та майбутнього!» Саме під таким гаслом працюють на даних пивоварнях.
Перше ознайомлення з підприємством відбулося в конференц-залі, де пані Крістіна Масол нам розповіла про історію підприємства і основні його цілі, серед яких зведення до мінімуму викидів вуглекислого газу в повітря, мінімум втрат води та недопущення зловживання алкоголем.
Зміна клімату- це серйозна проблема, і тому для підприємства важливо бути частиною її вирішення. Для цього відбувається концентрування уваги на зниженні негативного впливу від діяльності пивоварні - усуненні викидів вуглекислого газу за рахунок використання сприятливих для клімату технологій; залученні виробничо-збутового ланцюжка для зниження вуглецевого сліду при виробництві пива.
Вода - це ключовий інгредієнт у процесі пивоваріння, адже янтарний напій складається на 90 % саме з неї. Тому вода входить в число головних пріоритетів стратегії відповідального розвитку Carlsberg Ukraine і Carlsberg Group.
У 2016 році Carlsberg Group, у співпраці з Світовим фондом дикої природи (WWF) провели оцінку водних ризиків на заводах Групи за різними параметрами кількості та якості води. На підставі дослідження в 2017 році зараз перед групою підприємств стоять ще більш амбітні цілі щодо збільшення ефективності використання води, завдяки чому компанія зможе зробити вклад у досягнення глобальної мети ООН в галузі відповідального розвитку: забезпечення наявності і раціонального використання водних ресурсів і санітарії в усьому світі до 2030 року. У числі завдань ООН - скоротити втрати води, яка може бути утилізована і збільшити обсяги переробки і очищення води.
Зловживання алкоголем— це суспільна проблема із багатоплановими причинами, тож заради її вирішення всім зацікавленим сторонам необхідно об’єднати зусилля. Саме тому співробітники підприємства співпрацюють разом зі своїми партнерами над пошуком спільних рішень.
Після перегляду фільму про групу пивоварень Carlsberg Group всі присутні змогли втамувати свою спрагу безалкогольними напоями, а потім почалася безпосередньо екскурсія по цехах пивоварні. Студенти закріпили свої теоретичні знання з процесів і апаратів харчових виробництв та технології пивоваріння, вивчені в цьому семестрі, і тепер озброєними підійдуть до написання курсового проекту з процесів і апаратів. Цей візит без довгих роздумів надихнув декількох студентів до отримання реальної теми проекту пивоварні. Адже на пройдених етапах виробництва пива можна зустріти велику кількість як процесів, так і обладнання – від дробіння солоду в молотковій дробарці до затирання, фільтрування, осадження та охолодження і розливу готового пива.
Той факт, що з вересня 2019 року один з брендів пива Guinness відмовиться від пластикових ручок та термозсідальної плівки при пакуванні пивних продуктів, де на зміну їм прийде 100 відсотковий біорозкладний картон, говорить про серйозні наміри пивоварень Carlsberg Group не зашкодити навколишньому середовищу і зокрема людям.
За посиланням https://uk.wikipedia.org/wiki/Carlsberg_Ukraine можна ознайомитися з історією і всіма новинками питної продукції пивзаводу. Але після проведеної екскурсії, за що висловлюємо велику вдячність піар-менеджеру Крістіні Масол, ми зрозуміли, що тільки наглядно побачене може довести той факт, що дійсно, цей пивоварний завод на сьогодні є найкращим, а чисельні нагороди і минулорічна відзнака пивзаводу номер 1 в Україні є доказом якісної продукції.
Доцент кафедри
процесів і обладнання переробки продукції АПК
Марія Жеплінська