Ph.D. Реалізація очної освітньої складової підготовки майбутніх докторів філософії
У змішаному форматі продовжується реалізація освітнього процесу підготовки аспірантів першого року навчання. Здобувачі вищої освіти ступеня доктор філософії продовжують набувати загальнонаукові компетентності, підсилюючи низку психолого-педагогічних знань, умінь, навичок і здібностей.
Тож 02 жовтня відбувся черговий очний лекційний день, під час якого аспіранти мали змогу зустрітись з президентом університету, доктором педагогічних наук, професором, академіком НАПН України та НААН України Станіславом Миколайовичем Ніколаєнком, а також із проректором з науково-педагогічної роботи та розвитку, доктором економічних наук, професором, академіком НААН України Сергієм Миколайовичем Квашою.
Очну лекцію на тему «Аграрна політика України в контексті наукових досліджень аспірантів» прочитав Сергій Миколайович Кваша. Під час зустрічі він розглянув аспекти аграрної політики України в контексті наукових досліджень аспірантів, такі як роль промислових революцій, різновиди балансу у сільськогосподарській економіці, важливість функцій сільського господарства та досягнення цілей сталого розвитку. У своїй презентації Сергій Миколайович також детально розглянув наукові підходи до регулювання економіки та способи удосконалення механізмів державного контролю над сільськогосподарським виробництвом.
На другій парі відбувалась лекція з дисципліни «Педагогіка та управління закладами вищої освіти», яку провів доктор педагогічних наук, професор Станіслав Миколайович Ніколаєнко. Президент Університету презентував актуальну тему сьогодення – «Професійні вимоги до керівника закладу освіти. Етика керівника закладу освіти». Під час лекції аспіранти мали можливість ознайомитись із основними вимогами та професійно-кваліфікаційними характеристиками; роллю іміджа керівника, стилями керівництва, типологією стилів лідерства; принципами і прийомами в діяльності керівника; етичними проблемами навчально-виховного процесу. Лектор зосередив увагу на розділі професійної етики керівника навчального закладу, розглянувши типи та класифікації конфліктів, стилі поведінки особистості в конфлікті проаналізувавши культуру розв’язання конфліктів.
Лекції з цих дисциплін вже традиційно викликали чимало запитань і значних інтересів серед здобувачів ступеня доктора філософії. Подібні очні заходи є не лише інформативними, але й надихаючими для аспірантів, які відчули себе частиною активного і наукового середовища НУБіП України.
Висловлюємо щиру подяку ректорату за підтримку освітніх ініціатив для аспірантів і з нетерпінням чекаємо наступних захоплюючих лекцій!
Владислава Сільченко,
фахівчиня відділу аспірантури