Перегляд програм підготовки, Алея слави, екзаменаційна сесія і якість харчування – у центрі уваги ректорату

27 квітня 2015 року
Відкриваючи засідання останнього квітневого ректорату, очільник університету Станіслав Ніколаєнко розповів про участь у міжнародній конференції, присвяченій якості освіти і подоланню наслідків економічної кризи в країнах Причорномор’я, яка пройшла в Кишиневі (Молдова). Захід зібрав більше ста представників з України, Молдови, Чорногорії, Румунії, Азербайджану, Росії та інших країн. Ректор виступив з доповіддю про тенденції у вищій освіті в контексті нових вимог ринку праці.
 
Проректор з навчально-педагогічної роботи та розвитку університету Андрій Кудін доповів про створення комісії з контрою за якістю харчування в їдальнях і буфетах університету. До її складу увійшли представники профкому і студентства. Про результати першої оглядової ревізії проінформував голова профкому Ростислав Тарасенко. Для порівняння комісія також відвідала заклади харчування інших вищих навчальних закладів та кафе Голосіївського району. Цінова політика наших їдальні та буфетів доступніша, хоча асортимент і затишок у приміщеннях потребують значного поліпшення.
 
Проректор з навчальної та виховної роботи Сергій Кваша проінформував про підготовку видання дипломів власного зразка. 20 травня планується провести Дні освіти і науки Франції в університеті.
 
Учений секретар Оксана Барановська представила графік роботи на травень. У зв’язку з відзначенням 1 травня Міжнародного дня трудящих, а 9-го – Дня Перемоги, вихідними днями будуть 1-4 та 9-11 травня. Також найближчим часом відбудеться ряд заходів, зокрема створення рад роботодавців, психолого-педагогічні тренінги на факультетах і ННІ, дні науки та інші. 7 травня о 12-00 біля Меморіалу пам’яті загиблим у Великій Вітчизняній війні, що поруч з другим корпусом, відбудеться мітинг, присвячений Дню пам’яті та примирення і Дню Перемоги.
 
Проректор з навчально-науково-виробничих питань Валерій Іщенко доповів про початок капітальної реконструкції фасаду першого корпусу та закладання Алеї слави університету. Фахівці факультету землевпорядкування вже провели необхідні геодезичні роботи. Відбулися і кадрові зміни – головним механіком призначений Петро Виштак
 
У розпалі посівна кампанія. Перший проректор Ігор Ібатуллін зазначив, що цьогоріч вона проходить за графіком, тому на осінь ми маємо бути з врожаєм. Посів зернових проводиться на сучасній техніці за новими технологіями, а тому доречним було б залучити до цієї роботи студентів відповідних факультетів. Також спільно із службою закладів харчування університету сформоване замовлення на овочі з тим, щоб наші їдальні були забезпечені харчами власного виробництва. Особливої уваги потребує увага керівників факультетів і ННІ до роботи наукових гуртків, наповнення їх практичною дослідницькою роботою.
 
Керівники відділів кадрів Микола Михайліченко, юридичного Андрій Бова, планово-фінансового Тетяна Костюк, спеціального Сергій Лаговський, військової кафедри Анатолії Есаулов, ННЦ міжнародної діяльності Вадим Ткачук, головний бухгалтер Тетяна Кондрицька доповіли про поточну діяльність.
 
Графік роботи на травень, а також інші поточні питання були розглянуті на нараді за участю деканів факультетів і директорів навчально-наукових інститутів. Зокрема заслухані короткі звіти керівників структурних підрозділів про проведену роботу та плани на наступний місяць. Декан факультету тваринництва та водних біоресурсів Вадим Кондратюк запросив присутніх 28 квітня взяти участь в засіданні ради роботодавців, на яку збираються більше 40 представників бізнесу. Одним з пріоритетних завдань є інвентаризація кімнат в 11 гуртожитку для оптимізації проведення ремонтів. Першокурсників факультет зустрічатиме з облаштованими по-сучасному кімнатами для проживання. У діяльності деканату активну участь бере студентське самоврядування – запевнив ректора університету Вадим Кондратюк.
 
Декан факультету харчових технологій Лариса Баль-Прилипко доповіла про проведені у квітні двох науково-практичних конференцій, ряду виставок та виступів у ЗМІ з коментарями щодо якості харчових продуктів. Найближчим часом факультет планує залучити спонсорську допомогу та розширити базу по дослідженням якості води.
 
Декан факультету інформаційних технологій Олена Глазунова представила здобутки студентів у всеукраїнських олімпіадах з програмування та економічної кібернетики. Керівництво факультету веде активну роботу по відкриттю лабораторії CISCO. На запитання ректора щодо головних питань на порядку денному вченої ради факультету Олена Григоріївна назвала: поглиблення співпраці з корпорацією IBM, заслуховування результатів діяльності молодих вчених в рамках днів науки та розгляд ліцензування двох напрямів підготовки "Комп’ютерна інженерія" та "Програмна інженерія".
 
Директор ННІ енергетики, автоматики і енергозбереження Володимир Козирський повідомив про отримання ліцензії для університету на провадження будівельної, електромонтажної, проектувальної та іншої діяльності, що дає можливість проводити значну частину ремонтних і відновлювальних робіт власними силами, економити на цьому кошти й організовувати практики для студентів. Також Володимир Вікторович зазначив, що до кінця місяця буде розроблене і затверджене положення про управління енергоспоживанням. Це дозволить можливість якісно підготуватися до опалювального сезону та закріпити за кожною ділянкою відповідального.
 
На завершення ректор Станіслав Ніколаєнко зазначив, що період налагодження завершився і прийшов час копіткої, злагодженої роботи єдиної команди, яка працює на результат. Очільник університету визначив п’ятнадцять завдань. Велика увага повинна приділятися підбору кадрів: заступники деканів, завідувачі кафедр, лабораторіями повинні бути професіоналами. Друге – неухильне дотримання виконавської дисципліни і порядку. Для підвищення якості навчальної і наукової роботи потрібно оновлювати матеріальну базу. Створення рад роботодавців, нові підходи в проведенні профорієнтації, підбір кандидатів на вступ до аспірантури, починаючи з третього курсу, поліпшення рівня викладання іноземних мов, реалізація конкретних справ – все це потребує негайного вирішення. Значним поштовхом до вирішення побутових питань у гуртожитках стане формування ефективного студентського самоврядування. Навчальна частина спільно з деканатами повинна проаналізувати зменшення педагогічного навантаження до 600 годин: чи не втратиться при цьому якість освіти. Другий аспект – вивчити потреби у держзамовленні на наступний навчальний рік. І головне – це моральність дій, ставлення один до одного. 
 
Денис Рудень
 
Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook