Тренінг «Споживач має право»
10 листопада 2021 року викладачі циклової комісії маркетингу і торгівлі Ірина Вінник та Олена Ковтун провели тренінг «Споживач має право» для студентів 1-2 курсів груп 106-Т, 107-Т та 205-Т спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».
Кожна людина бажає задовольняти свої потреби в товарах та послугах належної якості, тому, з метою отримати найкращий і найвигідніший для себе результат, майже щоденно вступає у відносини з підприємствами різних форм власності. Здійснюючи покупку, споживач очікує від суб’єкта господарювання (виробника, продавця чи виконавця) обіцяної належної якості, безпечності продукції й, безумовно, задоволення заявленої потреби. Але в цьому рутинному процесі ми інколи забуваємо про те, що на ринку товарів і послуг на нас чекає багато неприємних сюрпризів, що є результатом недосконалістю нашої економічної та правової систем. У зв’язку з цим напередодні Всесвітнього дня якості викладачі фахових дисциплін Ірина Вінник та Олена Ковтун провели тренінг «Споживач має право».
У рамках тренінгу педагогиня Ковтун О.П. наголосила на гарантованому Конституцією України контролі за захистом прав споживачів, ознайомила студентів із Законом України «Про захист прав споживачів», розповіла про актуальність вступу у громадські об’єднання щодо захисту прав споживачів, а також звернула їхню увагу на важливість застосування ДСТУ (Державний стандарт України), що містять обов’язкові та рекомендовані вимоги щодо якості продуктів, їх пакування, зберігання і транспортування.
Викладачка фахових дисциплін циклової комісії маркетингу і торгівлі Вінник І.В. ознайомила здобувачів освіти з послідовністю дій споживачів при порушенні їх споживчих прав, які визначені та регламентовані Законом України «Про захист прав споживачів», звернула увагу на найпоширеніші проблеми у сфері захисту прав споживачів і наголосила на алгоритмі повернення грошей або обміну товару при придбанні неякісного товару.
Студенти брали активну участь в обговоренні дискусійних питань, навчалися читати маркування.
Ведучі тренінгу впевнені, що набуті теоретичні знання та навички його учасники будуть використовувати не тільки у майбутній професійній діяльності, але і як споживачі товарів та послуг.
Ірина Вінник,
голова циклової комісії маркетингу і торгівлі