Відділ обслуговування комп’ютерної техніки

Основні завдання та функції відділу:

  • проведення заходів щодо формування, обслуговування та ремонту комп’ютерної техніки університету;

  • забезпечення підключення комп’ютерної техніки до мережі університету;

  • обслуговування операційних систем та офісного програмного забезпечення;

  • проведення роботи щодо розвитку інформаційних ресурсів університету, впровадження нових технічних засобів в систему адміністративного управління Університету;

  • проведення єдиної для Університету технічної політики щодо використання інформаційних технологій включаючи: технічне устаткування, розробку проектів застосування технологій, розробку рекомендацій, надання консультацій, контроль за відповідністю обладнання та програмного забезпечення вимогам інформаційної системи університету;

  • проведення освітніх заходів серед працівників Центру, викладачів і студентів університету та його структурних підрозділів щодо правил експлуатації користування комп’ютерною технікою.