Наукова робота студентів – це перший крок до формування сучасного управлінця

16 лютого 2021 року
     Характерними рисами сучасної освіти є намагання надати студентам широкі академічні знання для поліпшення рівня спеціальної підготовки та збагачення мислення критичним аналізом. Це має сприяти формуванню у майбутніх спеціалістів гнучких можливостей для перекваліфікації до запиту практики. Провідні дослідники сучасності в один голос наголошують на необхідності активізації пізнавальної та науково-дослідницької діяльності студентів. Фахівці, які будуть користуватися попитом на ринку праці – це ті, хто вміє здобувати нові знання та створювати принципово нові рішення поставлених виробничих задач.

     Особливістю науково-дослідної роботи є здійснення пошукових дій як самостійної творчої роботи. Це озброює студента інструментами для розуміння різних процесів, визначення зв’язків, обґрунтування фактів та закономірностей за допомогою наукових методів.

     Хочемо поділитися думками наших студентів, які активно навчаються і є постійними учасниками різноманітних наукових заходів в університеті. Сьогодні до нас приєдналася студентка першого курсу факультету аграрного менеджменту Красноштан Анна Олександрівна, яка ділиться своїми враженнями від навчання.

  • Анна, розкажи, що для тебе головне у навчання? Які основні пріоритети обрала для себе?

     — Насправді дуже цікаво. Навчання, як челендж. Для успіху потрібно постійно працювати над собою. Шукаю сенс своєї мотивації. Хочу зрозуміти для чого я навчаюся. Думаю, щоб навчання було успішним, студент має бути зацікавлений у його результатах. Мова не йде про заохочувальні бали з дисципліни чи додаткові студентські рейтинги, хоча, безумовно, це важливий складник мотивації. Набагато вагомішим заохоченням є робота над цікавою тематикою у гарному колективі та отримання реальних професійних знань.

  • Поділися, будь ласка, своїм баченням професійного вибору.

     — Бачу для себе можливим послідовне та паралельне отримання декількох спеціальностей. Планую пройти практичне навчання на виробничих підприємствах. Це дасть мені важливі переваги для розуміння складних агро-технологічних процесів виробництва, які на сьогоднішній день досить стрімко рухаються в сторону впровадження найсучасніших інформаційно-комунікаційних технологій. Це сьогодні є просто супер актуальним. Хочу стати проєктним менеджером агро-бізнесу.

  • Знаємо, що дуже активно приймаєш участь у різних наукових заходах університету. Можеш розказати, як готуєшся та яких результатів очікуєш від них.

     — Чесно кажучи, мені легко було визначитися. В НУБіП України на четвертому курсі нашого факультету навчається мій старший брат. І спеціальність ми обрали одну – «Менеджмент». Тому ми з ним часто радимося, який ефект дає навчання та з якими заходами потрібно його поєднувати. Саме наукова участь дозволяє студенту зрозуміти різні складні питання. Тривала підготовка та критичне осмислення різноманітних поглядів сприяє пошуку креативного та цікавого рішення складних завдань. Першою ланкою такої підготовки є наукові гуртки. Я є учасником гуртка кафедри виробничого та інвестиційного менеджменту «Менеджмент і сьогодення». Робота у нас постійно «кипить». Працюємо з викладачами кафедри над цікавими темами. Обговорюємо різні бачення, вчимося формувати особисте бачення розвитку економічних процесів. Свої результати викладаємо у статтях та доповідях на конференціях. Ділимося своїми поглядами з поважними науковцями, прислухаємося до їх порад. Знаходимо для себе нові відповіді, робимо висновки і рухаємося вперед. Кожна нова участь стає відкриттям більш професійного бачення попередніх тем.

  • Сьогодні є актуальним поєднання у навчанні практичних кейсів. Зв'язок теорії і практики. Які у вас проводяться заходи для підготовки сучасного управлінця?

     — На кафедрі розроблено комплексну роботу по залученню студентів до креативних підприємницьких проєктів. Щорічно проводиться Всеукраїнський конкурс студентських проєктів «Від ідеї до успіху». Така активність полягає в реальній можливості молоді реалізувати свій потенціал через презентацію професіоналам у сфері бізнесу своїх ідей, а роботодавцям не тільки справедливо оцінити представлені проєкти, а й дати їм можливість бути реалізованими. Заходи, які постійно втілює в життя кафедра виробничого та інвестиційного менеджменту дають неоціненний позитивний досвід адаптації до «нової реальності» сьогодення і доводять, що спеціальність проєктного менеджера – перспектива майбутнього, навіть в умовах світової пандемії COVID-19.

  • Активна молодь – це наше майбутнє. Дай, будь ласка, свою оцінку роботі університету.

     — Наш університет максимально сприяє розширенню інтелектуальних та духовних можливостей студентів. Підтримує обдаровану молодь, які досягають позитивних результатів у науковій роботі. Надає гарну професійну базу якісної освіти для успішної конкурентної боротьби випускників на ринку праці. Бажаю йому нових досягнень та процвітання! А всім студентам наполегливості та успіху!


Віталій Гаврилюк,
доцент кафедри виробничого
та інвестиційного менеджменту

Анна Красноштан,
студентка факультету аграрного менеджменту

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook