Семінар наставників: розуміти цінності студентської молоді та вміти їх корегувати

25 квітня 2016 року

     20 квітня 2016 року з ініціативи та на базі гуманітарно-педагогічного факультету кафедрою педагогіки разом із відділом виховної роботи та студентських справ був проведений науково-методичний семінар для наставників студентських груп.

     Декан гуманітарно-педагогічного факультету Василь Шинкарук зазначив, що робота наставників є досить важкою і не завжди вдячною, цінності студентської молоді змінюються і завдання наставників ‒ здійснювати їх корекцію. Навчання та виховання у вищій школі зазнають постійних змін, тому кафедра педагогіки взяла на себе зобов’язання презентувати найновіші ефективні тенденції виховання для наставників нашого університету. Також Василь Дмитрович запропонував збільшити рейтингове оцінювання наставництва.

     Про форми виховання здорового способу життя студентів говорив завідувач кафедри фізичного виховання Микола Костенко. Зокрема, він зазначив, що хоча до різних спортивних форм роботи та секцій залучено більше 3 тисяч студентів університету, одночасно спостерігається тенденція до збільшення числа молоді, яка взагалі не займається фізкультурою. Наразі наші студенти мають можливість займатись у 20 спортивних секціях, брати участь у змаганнях, спартакіадах, чемпіонатах різних рівнів під керівництвом досвідчених тренерів. Микола Костенко звернувся до наставників з проханням активніше залучати своїх підопічних до здорового способу життя.

     Доцент кафедри педагогіки Оксана Васюк зупинилася на формуванні здорового способу життя за допомогою тренінгової форми навчання. Вона зосередила увагу на тренінговій роботі наставників зі студентською молоддю. Детально зупинилась на основних ознаках тренінгу, структурі, особливостях організації, перевагах та принципах, методах активізації на таких заняттях, навела приклади виховних годин, які можуть організовувати наставники зі своїми підопічними, та надала рекомендації щодо організації роботи в тренінговій групі.

     Про проект орієнтовного чотирирічного плану роботи наставника академічної групи розповів професор кафедри педагогіки Руслан Сопівник. Він акцентував увагу на основних функціях наставника, вимогах до плану роботи, факторах, що враховувалися при складанні плану-проекту. Зробив наголос на етапах планування, діагностуванні рівня вихованості студентів для забезпечення зворотнього зв’язку. Руслан Васильович також презентував план роботи наставника академічної групи за роками та семестрами навчання та запросив наставників долучитися до його обговорення.

Валентина Теслюк,
доцент кафедри педагогіки
 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015