Питання пожежної безпеки та охорони праці – ключові в університеті
24 березня відбулося розширене засідання ректорату. Перед його початком перший проректор Ігор Ібатуллін вручив студентці факультету інформаційних технологій Ользі Голячук диплом третього ступеня за перемогу в другому турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт у галузі «Математичні методи, моделі в економіці».
Порядок денний засідання розпочали із розгляду двох ключових питань життєдіяльності університету – пожежної безпеки та охорони праці.
Так, спершу прозвітував про роботу підпорядкованого підрозділу начальник відділу пожежної безпеки Василь Тарасенко. Він розповів, що за перший квартал цього року розроблено і затверджено в установленому порядку 20 інструкцій з пожежної безпеки для структурних підрозділів та служб вишу. На сьогодні діяльність відділу спрямована на підготовку університетських об’єктів до функціонування у весняно-літній період. Наразі розроблено плани проведення ремонтних робіт у гуртожитках і корпусах та перевірки і ремонту протипожежних мереж. Слід відзначити, що здійснені раніше заходи, принесли позитивні результати. Разом з тим, доповідач вкотре наголосив на необхідності дотримання правил пожежної безпеки, забороні використання в гуртожитках і навчальних корпусах електроприладів. Відділ і надалі продовжуватиме навчання персоналу з основ пожежної безпеки. Протягом березня-квітня декани факультетів і директори ННІ повинні узгодити дати і місця для навчання своїх працівників.
Про виконану роботу у звітному періоді відділу охорони праці проінформував його начальник Володимир Голуб. Він констатував, що протягом зазначеного періоду в університеті не зафіксовано трагічних випадків, пов’язаних із виробництвом. Крім того, Володимир Голуб зазначив, що інформація про травмування чи інші нещасні випадки має бути надана оперативно і протягом однієї години. Доповідач нагадав присутнім про необхідність подати списки керівників структурних підрозділів для проходження ними навчання з охорони праці.
Ігор Ібатуллін наголосив на посиленні виконавської дисципліни деканів, директорів, комендантів і завідувачів гуртожитків і терміново надати необхідну інформацію.
Проректор з навчальної і виховної роботи Сергій Кваша зауважив, що інструктажі під час навчальних і виробничих практик студентів повинні проводитися не лише перед їх виїздом на бази практичного навчання, а й безпосередньо на місцях. Особлива увага має бути приділена навчально-дослідним господарствам.
Наступне питання порядку денного стосувалося віднесення цілісного майнового комплексу НУБіП України до сфери управління Міністерства освіти і науки. Так, головний бухгалтер Тетяна Кондрицька повідомила, що на сьогодні всі необхідні документи передані повністю до міністерства. Вона підкреслила, що майно залишається на балансі університету та його відокремлених підрозділів.
Також на ректораті було представлено проект положення про рейтингову оцінку діяльності науково-педагогічних працівників НУБіП. Цей документ попередньо опрацьований рейтинговою комісією. Тож начальник відділу науково-технічної інформації Наталія Шевченко коротко спинилася на змінах, внесених до його розділів.
Про особливості проведення оглядів-конкурсів навчальних корпусів і гуртожитків розповіли відповідно директор ННЦ виховної роботи і соціального розвитку Дмитро Черкашин та начальник господарського відділу Володимир Дудченко. Конкурс студентських гуртожитків проходитиме 27-30 квітня. Адміністрація та студактив кращих із них будуть простимульовані. Конкурсне журі оцінюватиме підрозділи за багатьма критеріями. Мова йде про загальний стан та прилеглу територію, наявність та стан матеріально-технічної бази, документацію, економію водо- та енергоресурсів, культурно-масову, спортивну і волонтерську діяльність, інформування студентів тощо.
Огляд навчальних корпусів проводитиметься щоквартально, а в кінці року після підбиття підсумків буде визначено переможців. Тож Володимир Дудченко повідомив, за якими показниками здійснюватиметься оцінка.
Активну участь в обговоренні умов конкурсу взяли директор ННІ лісового і садово-паркового господарства Петро Лакида, проректор з навчально-науково-виробничих питань і адміністративно-господарської діяльності Валерій Іщенко, радник ректора Євген Томін. З урахуванням висловлених членами ректорату пропозицій рейтинг навчальних корпусів буде доопрацьований.
Ректорат заслухав і стан ремонтних робіт у корпусі №3. За інформацією Валерія Іщенка, вже встановили вікна, розпочали зривати стару підлогу і потому маємо вивезти десятки тонн сміття. Всі ці роботи потрібно завершити до початку літніх канікул власними силами. Тому проректор звернувся до керівників факультетів та інститутів з проханням взяти в них активну участь.
Голова профспілкової організації працівників Ростислав Тарасенко проінформував про підготовку СОТ «Академічний» до відпочинку та оздоровлення співробітників університету. Він розповів про його переваги та умови відпочинку. До початку заїздів, а їх заплановано шість, передбачається оновлення матеріально-технічної бази та поліпшення побутових умов у будиночках.
Вчений секретар Оксана Барановська повідомила про те, що 27 березня відбудеться засідання новообраного складу вченої ради університету. На ньому планується розглянути ряд питань та затвердити положення про вчену раду, розроблене секретаріатом з урахуванням вимог чинного законодавства.
Начальник науково-дослідної частини Володимир Отченашко проінформував про стан затвердження положень про науково-дослідні інститути та науково-технічні ради.
На завершення Ігор Ібатуллін нагадав, що 26 березня в університеті відбудеться «чистий четвер». Під час цієї акції факультети та інститути повинні долучитися до впорядкування корпусів та прилеглої до них території.
На засіданні ректорату були розглянуті й інші питання життєдіяльності університету.