Розмова з лінійним продюсером Богданом Вишегородцевим про ефективне ділове спілкування в медіабізнесі

15 листопада 2021 року

   Сучасне телебачення – це високотехнологічне виробництво з безліччю бізнес-процесів. Управління телевізійними проєктами вимагає вміння від продюсерів каналів балансувати між творчими ідеями та жорстким менеджментом. Ділове спілкування в медіаменеджменті є однією із важливих управлінських складових - процес взаємодії ділових партнерів, спрямований на організацію й оптимізацію того або іншого виду предметної діяльності.

З метою ознайомлення здобувачів вищої освіти з питаннями ефективного ділового спілкування 9 листопада 2021 року доцентом кафедри менеджменту ім. проф. Й. С. Завадського Аліною Троян в межах діяльності студентського наукового гуртка «ДНК Лідера» була організована онлайн-зустріч з Богданом Вишегородцевим – лінійним продюсером проєктів телевізійних каналів СТБ, ІСTV, Нового каналу: «Вагітна в 16», «Зважені та щасливі», «Я соромлюсь свого тіла», «Пекельна кухня», «Нові лідери», «Від пацанки до панянки».
 
         
 
До цієї зустрічі долучилось понад півсотні студентів різних курсів та різних факультетів НУБіП України. Об’єднувало їх прагнення почути думки бізнес-практика на важливу для будь-якої ділової людини тему: «Ефективне ділове спілкування».
Під час зустрічі Богдан Вишегородцев пояснив здобувачам вищої освіти, що медіа-канали для бізнес-комунікацій використовують інтернет, друковані засоби масової інформації, радіо, телебачення і передачу інформації «з уст в уста».Ділове спілкування реалізується також і у внутрішніх комунікаціях. Вкрай важливо, щоб спілкування в колективі було налагоджене належним чином, тому що погано сформульоване або невірно відправлене повідомлення може викликати недовіру і ворожість серед співробітників.
 
 
Особливо зацікавили студентів, нюанси використання сучасних методів ділового спілкування у творчих колективах телепроєктів. Гість детально розповів про основні з них, а саме: веб-комунікація – для кращого і більш досконалого спілкування, в будь-який час та будь-де; відеозв’язок, який дозволяє людям в різних місцях проводити інтерактивні наради; електронні повідомлення, які забезпечують миттєве письмове спілкування по всьому світі; телефонні наради, які дозволяють спілкування на відстані.
Богдан Вишегородцев нагадав студентам, що ділове спілкування відрізняється від інших видів побутової комунікації, адже воно обслуговує бізнес, та наголосив, що уміння вести себе з людьми належним чином є ключовим чинником, що визначає шанси досягти успіху в медіапросторі. Для забезпечення рентабельності телевізійних проєктів, комунікатор повинен розвивати гарні навички спілкування і вміти застосовувати всі види ділового спілкування, такі як: вербальне – один із видів спілкування, який включає в себе використання слів; невербальне – спосіб спілкування, який переважно використовує мову тіла та інші фізичні жести як засіб спілкування; письмове – вид спілкування, який включає в себе тільки письмові форми; електронне – сучасний спосіб спілкування, який включає електронні та новітні технології для спілкування, такі як телеконференції, електронні повідомлення і т. д.; командне – одна з форм спілкування, яка проявляється в командній роботі та співпраці.
 
 
 
 
 
Жвавий інтерес у студентів крім аспектів комунікації викликали також особливості управління телевізійними проєктами:
  • Як створити успішний медіапроєкт?
  • Як правильно розробити ідею та концепт телепроєкту?
  • Як визначити цільову аудиторію, працювати з драматургією і створювати сценарії?
  • Де шукати героїв для проєкту та як розповідати глядачам їхні історії?
  • Що таке ефективна робота в команді?
  • Варто зазначити, що це лише частина питань, які звучали впродовж онлайн зустрічі.
   
 
 Богдан Вишегородцев докладно розповів про всі етапи реалізації телепроєктів: від народження ідеї, аналізу тематики, вибору актуального формату – до показу в ефірі. Гість розповів учасникам зустрічі про те, як знайти героя та побудувати історію, що стане основою для цікавого телевізійного сценарію. Особливу увагу спікер приділив питанням як ефективно побудувати командну роботу, вирішувати конфлікти, правильно мотивувати працівників та досягти запланованих результатів.
 
 
 
     Онлайн зустріч відбулася в позитивній атмосфері, студенти активно долучались до розмови та ставили цікаві запитання, а сам гість у власній доброзичливій, розважливій манері надавав ґрунтовні відповіді. Всі слухачі: і учасники гуртка «ДНК лідера», і викладачі кафедри менеджменту ім. проф. Й. С. Завадського, і всі запрошені висловили щиру вдячність Богдану Вишегородцеву, запросили до подальшої співпраці та озвучили надію на нові цікаві зустрічі.
Керівники гуртка:
Кристина Драмарецька,
старший викладач кафедри менеджменту
ім. проф.Й.С. Завадського
Олександр Новак,
доцент кафедри менеджменту 
ім. проф. Й.С. Завадського

 


 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook