Інтенсифікація освітньої діяльності на факультеті інформаційних технологій в період аудиторного навчання позитивно оцінена студентами

28 вересня 2021 року
     Вересень закінчується, а отже можна підвести підсумки виконання місячного марафону з поліпшення навчальної роботи та диверсифікації очного та дистанційного навчання.

Перші курси факультету інформаційних технологій вже з самого початку навчального року були залучені до цікавих воркшопів, групових занять та інших діяльностей, які давали можливість швидко адаптуватися до вузівської субкультури, до вимог та викликів студентського життя. Так, семестр почався з відкриття навчальної лабораторії «Кіберполігон». Навчальна лабораторія кафедри комп’ютерних систем і мереж укомплектована обладнанням виробництва FortiNet, Cisco, Mikrotik, D-Link. І в очному режимі студенти змогли відпрацювати побудову систем виявлення та попередження вторгнень у локальній мережі, створити захищені мережі для передачі інформації, навчитися створювати захищені канали зв’язку між окремими сегментами мережі тощо.

Студенти вже за перші тижні навчання стали учасниками унікальних лекцій ІТ- фахівців та випускників факультету. На запрошення кафедри комп'ютених наук на факультет завітав Senior Software Engineer з компанії Software MacKiev (CMK) Микола Богдюк, який прочитав лекцію на тему «Оперативна пам’ять з точки зору програміста» для студентів 1-2 курсів.

Ще через декілька днів, вже випускник нашого факультету виступив перед першокурсниками. Богдан Кізюн, директор компанії Dicom-Нab, яка входить до складу групи компаній IT4Medicine і є лідером в розвитку сфери електронної системи охорони здоров’я в Україні, поділився досвідом з першокурсниками як побудувати професійну траєкторію, які знання треба, як від посади системного адміністратора, розробника інформаційних систем стати директором, керівником проектів.

Студенти перших курсів дуже інтенсивно та напружено попрацювали 4 тижні в режимі очного навчання та підготовлені перейшли до дистанційного формату навчання. Лабораторні роботи з інформаційних технологій, програмування, фізики відзначалися продуктивною роботою з навчальним обладнанням, сучасним програмним забезпеченням. З кожної дисципліни викладачі намагалися максимально підготувати студентів до періоду дистанційного навчання.

Декан факультету Олена Глазунова ініціювала опитування щодо задоволеності студентів очним навчанням. Результати опитування студентів 1-2 курсів приємно вразили. Попри складності адаптаційного періоду, попри значне навантаження протягом напруженого навчання 6 днів на тиждень, переважна більшість студентів дуже позитивно відзначили цю можливість попрацювати в навчальних аудиторіях очно.

Нас цікавили питання чи достатньо нашим першокурснкам з усіх дисциплін методичного забезпечення, навчальних матеріалів, електронних ресурсів, прозорої, чіткої та зрозумілої для студентів системи оцінювання.

Студенти також могли вказати на проблеми, з якими стикнулися під час навчання, відзначити викладачів, які викликали позитивні емоції, показали високий рівень фаховості, людяності та педагогічної майстерності. Першокурсники позитивно оцінили роботу деканату, наставників, студорганізації.

А особисті коментарі студентів підтверджують, що ми на факультеті вміємо працювати на результат, а пропозиції будуть враховані в подальшій роботі для покращення освітніх активностей.

 

Наталія Клименко, 
заступник декана факультету

 

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook