УСПІШНИЙ ПОЧАТОК НАВЧАННЯ ПЕРШОКУРСНИКІВ: ВІДКРИТЕ ОНЛАЙН-ЗАНЯТТЯ З ДИСЦИПЛІНИ «ЦИФРОВА ЕКОНОМІКА» ТА РЕЗУЛЬТАТИ ПЕРШОГО МІСЯЦЯ НАВЧАННЯ

26 жовтня 2020 року
Навчання в умовах Covid-19 створило багато викликів для закладів освіти. Постійна невизначеність з формою занять (онлайн чи офлайн) - це питання не залишає вже довго думки як викладачів так, і студентів та їх батьків, адже ефективність та якість навчання – це те, до чого прагнуть всі в навчальному процесі та явно не хочуть цього втрачати зараз.
Забезпечення організованого переходу на онлайн-форму навчання є особливо важливим зараз для першокурсників, адже цього семестру немає часу на адаптацію. Наші амбіційні першокурсники хочуть навчатися та прийняли виклик від Covid-19.
Динамічне навчання вирує не лише в стінах університету, але й онлайн. 23 жовтня відбулося відкрите семінарське заняття з дисципліни «Цифрова економіка» та відкриття нового сезону роботи наукового гуртка «Кібертонус». Здавалося б, хіба це можливо аби 1 курс лише через місяць навчання презентували доповіді та відповідали на питання професорів? Проте студенти 1 курсу освітньої програми «Цифрова економіка» не хочуть втрачати свій час та зменшувати темпи в навчанні, бажання опанувати бажаний фах- головна мотивація.
 
Изображение выглядит как электроника, фотография, снимок экрана, другойАвтоматически созданное описание
 
Під керівництвом завідувача кафедри економічної кібернетики Дмитра Жерліцина та асистента кафедри Інни Костенко студенти підгодовували групові доповіді про вплив цифровізації на основні економічних показників різних країнах світу. На онлайн заході були присутні майже всі викладачі кафедри економічної кібернетики, які дуже хотіли підтримати перші починання студентів.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Насправді за презентованими доповідями ховався значний шматок клопіткої роботи студентів. Протягом 1 місяця студенти мали зрозуміти, що ж означають такі популярні зараз поняття як «цифровізація», «ІТ», «ІКТ», «цифрова економіка» та яким чином вони впливають на економіку різних країн, згадати словниковий запас з шкільної програми з географії та інформатики, поетапно познайомились з такими показниками як Digital Economy and Society Index (DESI), Networked Readiness Index, Global Innovation Index, Global Competitiveness Index, попрацювати з базами статистичних даних Світового банку, Європейського Союзу, показати вміння аналізувати та поточні практичні навички роботи з програмним пакетом MS Office. Завдання було звичайно не опанувати все і відразу, а наблизити студентів ще на один крок до розуміння поточних трендів та показників, що впливають на процес діджиталізації та освоєння нових технологій, професій.
 
Изображение выглядит как картаАвтоматически созданное описание
 
 
 
 
 
 
На відкритому занятті студенти представити своє бачення щодо економічного розвитку та впливу на нього цифровізації в таких країнах як Фінляндія, Канада, Німеччина, США, Японія. Проаналізували основні сфери економічної діяльності та організації, що забезпечують розвиток країн, розглянули динаміку таких макропоказників як, ВВП, ВВПЛ, ІСЦ, середня заробітна плата тощо. Деталізували свою увагу на ІТ, зокрема на частці ІТ та ІКТ у ВВП, розглянули експорт та імпорт послуг, індекси Digital Economy and Society Index (DESI), Networked Readiness Index, Global Innovation Index, Global Competitiveness Index, які згідно законодавства України є пріоритетними для розвитку. Продемонстрували високий потенціал у підготовці та роботі з презентаційним матеріалом під час доповіді.
           
Викладачі кафедри активно задавали питання студентам, які, що цікаво, давали гідну відповідь, яка відображала їхній жвавий інтерес до обраної тематики та бажання вчитися.
 
Изображение выглядит как фотография, снимок экрана, мужчина, экранАвтоматически созданное описание
 
 
 
Важливим результатом відкритого заняття стало цілковите розуміння студентами, що не зважаючи на значну кількість факторів, що впливають на процес успішного розвитку цифрової економіки – головним є людський потенціал, який потрібно розвивати незалежно від будь-яких умов.
 
 
 
 
Дякуємо студентам за активну участь на відкритому занятті! Ви - всі величезні молодці, це гарний старт! Маємо надію, що кожен з Вас для себе зміг понести щось цікаве, корисне, що допоможе самовдосконаленню. Привчайтеся до наукових, професійних дискусій. Звичайно ми розуміємо, що багато термінів для вас нові та складні, проте такі зауваження, питання, подекуди критика, для того, щоб підказати в якому напрямі треба рухатися та що корисного ще треба почерпнути.
Ваша мотивація захоплює!
Інна Костенко,
Асистент кафедри економічної кібернетики

  

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook