Екскурсійно-практичне заняття в умовах виробництва

26 лютого 2019 року
26 лютого 2019 рокувикладачі фахових дисциплін Вдович В.Г., Вінник І.В. провели виїзне заняття з дисциплін «Товарознавство (продовольчі товари)» та «Маркетинг» по вивченню (відповідно) «Хлібобулочні вироби» та «Аналіз маркетингового середовища підприємства в умовах конкуренції» для студентів групи 205(110)-Т спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» і групи 204-М спеціальності «Маркетинг» на базі підприємства «Цар-хліб» ТОВ «Перший столичний хлібозавод», що в с.Нові Петрівці Київської області.
На території заводу учасників екскурсії привітно зустріли відповідальні особи підприємства. У навчальному класі нас ознайомили з історією підприємства, його конкурентними перевагами та місією. Завод був введений в експлуатацію у квітні 2012 року і розрахований на виробництво 130 т хлібобулочних виробів на добу. Асортимент постійно розширювався і сьогодні налічує більше ніж 250 найменувань різної продукції.
 Після  детального  інструктажу з техніки безпеки та санітарної гігієни на виробництві змінний технолог провела екскурсію, під час якої на високому професійному рівні ознайомила студентів із сучасними етапами виготовлення хлібобулочних виробів: від змішування інгредієнтів до відвантаження хліба в магазини, адже різні сорти хліба виробляються на різних лініях, за різними рецептами і навіть проходять різні етапи виробництва. Нам продемонстрували лінію по виробництву хлібобулочних виробів – батона «Нива» і хлібного продукту «Родинний», лінію з виробництва заварних сортів хліба типу “Бородинський” з устаткуванням бренду «Ревент» (Чехія) показали цех по виготовленню дрібноштучних булочних виробів, нову лінію з виробництва житнього хліба. Гордістю колективу підприємства є те, що вся продукція виготовляється за традиційними технологіями, тільки з натуральної сировини, а дрібноштучні вироби - лише вручну.
Екскурсія видалася надзвичайно пізнавальною:  заняття в умовах виробництва дають змогу здобувачам освіти поглибити і закріпити теоретичні знання, які вони отримали в навчальних аудиторіях,формувати професійну відповідальність. Студенти не лише  дізналися  про принципи роботи заводу, але й дегустували новинки продукції, отримали приємні смачні «гостинці», за що висловлюємо щиру подяку адміністрації заводу.
Завдяки такому підходу здобувачі освіти у нашому навчальному закладі мають змогу отримати не просто «теоретично-практичні», а справжні знання та навички, підкріплені досвідом роботи найсучасніших  підприємств європейського типу.
Валентина Вдович, Ірина Вінник,

викладачі циклової комісії маркетингу і торгівлі 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook