Студент ННІ лісового і садово-паркового господарства Дмитро Зленко про особливості навчання у Швеції

25 лютого 2017 року

     НУБіП підтримує широкі міжнародні зв’язки, співпрацює з провідними університетами світу. Тож щороку його студенти мають можливість виїздити за кордон на навчання чи стажування. Ми вирішили поспілкувалися з одним із них - студентом третього курсу ННІ лісового і садово-паркового господарства Дмитром Зленком.


– Дмитре, де саме ти навчаєшся?
     – На весняний семестр я отримав можливість взяти участь у програмі обміну та поїхати на навчання до Шведського аграрного університету (м. Мальмо). Якщо бути більш точним, то територія університету знаходиться за містом у місці під назвою Альнарп. Тут розтошувані навчальні корпуси, гуртожитки і один із найбільших за кількістю видів ботанічних садів Швеції.


– Чим відрізнялося навчання у швецькому виші від українського?
     – Найбільш помітною і незвичною відмінністю особисто для мене став порядок предметів. Протягом семестру читаються лише два предмети, які, в свою чергу,ще поділяються на різні підпредмети. По ним для самостійного опрацювання ми отримуємо велику кількість статей та книжок. Тому дуже важливоспланувати свій час, адже прочитати всю літературу за одну ніч неможливо.
     На семінарських заняттях ми детально вивчаємо опанований матеріал. Наприклад, коли ми обговорювали тайфуни, було цікаво послухати студента із Японії, який із цим явищам стикався вживу. Взагалі у групі, де навчається молодь з багатьох країн, можна дізнатися багато цікавого про світ та різні підходи у садово-парковому господарстві.


– Підходи викладачів до викладення матеріалу теж різняться?
     – У нас два постійні викладачі, та поки що ми працюємо із одним – вона веде лекційні і семінарські заняття. Однак тут прийнято періодично запрошувати спеціаліста у певній галузі. І дві лекції нам читала аспірат Університету Lund, яка вже кілька років працює за спеціальністю Costalengineering (інженер узбережжя): консультує місцеву владу щодо заходів для припинення ерозії узбережжя. Ми дізналися про проблеми із якими стикається південне узбережжя Швеції та способи їхнього вирішення. Наприклад з погляду ландшафтної архітектури та заходів лісівництва.

Розмовляла Ірина Білоус

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook