Наші досягнення
Осінній семестр 2024-2025 н.р.
Члени гуртка «Філософські проблеми міжособистісної та міжгрупової комунікації» в 1 семестрі 2024-2025 н.р. взяли участь:
- У науково-практичному семінарі «Міжкультурна комунікація очима молодих науковців, 23 жовтня 2024 року.
Виступили на семінарі:
Зотова Аріна, Лозова Софія, Омельченко Вікторія, студентки 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Позитивні та негативні наслідки взаємодії культур.
Головіна Вікторія, Олексійчук Анна, студентки 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Особливості міжособистісних комунікацій: історико-філософський підхід.
Доповіді підготували:
Тишенко С.С., студентка 1 курсу, сп30еціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Поняття міжкультурної комунікації: співвідношення вербального та невербального видів комунікації.
Майданович А.Д., студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Специфіка досліджень міжособистісних комунікацій у різних філософських контекстах.
Степанюк Є.І., студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Психологічна модель масової комунікації: філософський аналіз.
Стешук Н.Ю., студент 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Міжкультурні конфлікти: причини та шляхи подолання.
Котик Олександра, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: До питання про сутність та причини етнокультурних конфліктів сьогодення
Пономарьова Анастасія, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: До питання про сутність та причини етнокультурних конфліктів сьогодення.
Радченко Анастасія, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Проблема сприйняття та розуміння в міжкультурній комунікації.
Розанова Олена, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Проблема сприйняття та розуміння в міжкультурній комунікації.
Ярошенко Діана. студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Проблема сприйняття та розуміння в міжкультурній комунікації.
Гудовських Софія, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Види міжкультурної комунікації: філософський аналіз.
Чухальов Михайло, студент 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Види міжкультурної комунікації: філософський аналіз.
Бойко Анастасія, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Види міжкультурної комунікації: філософський аналіз.
Семенчук Євгенія, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Сучасні моделі міжкультурної комунікації: від модерну до постмодерну.
![](https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u368/2_64.jpg)
![](https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u368/1_72.jpg)
![](https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u368/zobrazhennya_viber_2024-10-25_17-55-45-795.jpg)
![](https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u368/zobrazhennya_viber_2024-10-25_17-55-45-643.jpg)
- У науково-практичному семінарі «Мистецтво бути оратором», 11 листопада 2024 року взяли участь студенти 1 курсу спеціальність «Психологія»: Панасюк Катерина, Чернявська Вероніка, Гончаренко Паша, Бондарчук Вікторія, Крутько Микола, Головіна Вікторія, Олексійчук Анна
![](https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u368/12_15.jpg)
- У науково-практичному семінарі «Національна ідентичність на тлі глобальних конфліктів», 14 листопада 2024 року
Виступила на семінарі Черненко Діана, студентка 1 курсу спеціальності «Психологія» гуманітарно-педагогічного факультету, озвучила тему «Сучасних викликів українській національній ідентичності», наголошуючи на психологічних аспектах процесу її формування під час тривалих криз і конфліктів.
Доповіді підготували:
Циплякова Олександра Олександрівна, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія»,
Тема доповіді: Специфіка становлення національної ідентичності українців.
Степанюк Єлизавета Іванівна, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія»,
Тема доповіді: Революції Гідності та її вплив на національну ідентичність українців.
Головіна Вікторія Олексіївна, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія»,
Тема доповіді: Вплив релігії на процес формування національної ідентичності українців.
Тарасенко Вікторія Миколаївна, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія»,
Тема доповіді: Сучасні виклики українській національній ідентичності.
Хоменко Аліна Вадимівна, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія»,
Тема доповіді: Освіта в системі націєтворення в Україні та інших державах світу.
Олексійчук Анна Сергіївна, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія»,
Тема доповіді: Вплив релігії на процес формування національної ідентичності українців.
Котик Олександра Олегівна, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія»,
Тема доповіді: До питання про історичний аналіз національної ідентичності українців.
Демченко Євгенія Анатоліївна, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія»,
Тема доповіді: Національна і регіональна ідентичності: спільне і відмінне у процесі розбудови України.
Ясенова Діана Ігорівна, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія»,
Тема доповіді: Мова як визначальний чинник формування ідентичності української нації.
Неборак Анна Михайлівна, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія»,
Тема доповіді: Етапи становлення української національної ідентичності.
Пономарьова Анастасія, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія»,
Тема доповіді: Мова як компонент національної ідентичності.
Леваднюк Аліна Олександрівна, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія»,
Тема доповіді: Національна ідентичність українців початку ХХІ ст.: криза самовизначення
Хроменко Діана Олександрівна, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія»,
Тема доповіді: Освіта і національна ідентичність під час військової агресії рф
Панасюк Катерина, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія»,
Тема доповіді: Проблеми національної ідентичності як чинник вразливості суспільства та держави.
Студенти-учасники гуртка прийняли у Конкурсі творчих робіт «Людина ХХІ століття», 11-15 листопада 2024 року.
Бондарчук Вікторія, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія» - 1 місце в Номінації - конкурс з написання есе «Коронація філософського слова»
Міщенко Єлизавета, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія» - 1 місце в Номінації - кросворд на філософську тематику
Бондарчук Вікторія, Антоненко Ольга, студентки гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія» - 1 місце в Номінації - конкурс творчих та мистецьких робіт «Людина та світ ХХІ століття». Поезія.
Нарожна Вероніка, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія» - ІІІ місце в Номінації - конкурс творчих та мистецьких робіт «Людина та світ ХХІ століття». Малюнок.
Весняний семестр 2023-2024 н.р.
Члени гуртка «Філософські проблеми міжособистісної та міжгрупової комунікації» в 2 семестрі 2023-2024 н.р. взяли участь у:
- Міжнародній науково-практичній конференції «Розвиток лідерського потенціалу жінок в академічному середовищі: міжнародний досвід для потреб розбудови України», 11 квітня 2024 року.
Виступили на семінарі:
Гавриш О. С., студент 1 курсу, спеціальність «Психологія», гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Щодо актуальності розвитку потенціалу жінок в академічному середовищі.
![](https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u368/2_50.jpg)
Шемет О. Ю. студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: До питання про гендерні стереотипи в сучасному світі.
Герасименко П. С. студент 1 курсу магістратури, Агробіологічний факультет;
Тема доповіді: До питання про гендерну рівність.
Опубліковано тези доповідей у збірнику праць міжнародної науково-практичної конференції Розвиток лідерського потенціалу жінок в академічному середовищі: міжнародний досвід для потреб розбудови України: зб. матеріалів міжнародної наук.-практ. конф. Київ, 11 квітня 2024 р. К., 2024. 298 с.
- Міжнародному науково-практичному семінарі ІV Кантівські читання (до 300-ої річниці від дня народження І.Канта), 22 квітня 2024 року.
Виступили на семінарі:
Йожиця Дар’я, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет.
Тема доповіді: Психологія теоретичного і практичного інтелекту. І. Кант.
Погрібна Анна, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет.
Тема доповіді: Антропологічна психологія І. Канта.
Оксанич Валентина, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет.
Тема доповіді: Психологічні погляди німецького філософа І. Канта.
Чумак Вікторія, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет.
Тема доповіді: Проблеми самовиховання і соціальної педагогіки І. Канта.
Ніколаєва Єлизавета, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет.
Тема доповіді: Принцип активності і пізнавальної самостійності суб’єкта у філософії І. Канта.
Шемет Олена, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет.
Тема доповіді: Проблема граничних пізнавальних можливостей людини в німецькій класичній філософії.
Рижкова Олександра, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет.
Тема доповіді: Внесок Канта в розвиток філософії права.
Яценко Дарина, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет.
Тема доповіді: Філософсько-антропологічні ідеї німецької класичної філософії. І. Кант.
Стратієнко Мілана, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет.
Тема доповіді: І. Кант: антропологія з прагматичної точки зору
Герасименко Павло, магістрант, агробіологічний факультет.
Тема доповіді: Кант про генія.
![](https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u368/photo_2024-04-22_19-41-16.jpg)
- У науково-практичному семінарі «Національна українська ідентичність очима молодих науковців», 9 травня 2024 року
Виступили на семінарі:
Белікова Тетяна, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Міжкультурна комунікація в умовах глобалізації.
Дзус Поліна, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Онтологічні ідеї В. Вернадського і П. Тейяра де Шардена: порівняльний аналіз.
Зайченко Кароліна, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Актуальність нетрадиційних форм пізнання світу: інтуїція, екстрасенсорика, сновидіння.
Корольова Олена, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Відображення та інформація в сучасному світі.
Литвиненко Юлія, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Актуальність філософського вчення Платона.
Маркєлова Юлія, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Турбота як екзистенціал людського буття.
Охріменко Ангеліна, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Людина – «тварина політична».
Постіженко Крістіна, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Антропологічні ідеї у філософії софістів і Сократа.
Черкалова Олександра, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;Тема доповіді: Проблема людини в історії філософії.
Герасименко Павло, магістрант, агробіологічний факультет.
Тема доповіді: Вплив сучасних медіа та інформаційного простору на усвідомлення національної ідентичності серед молоді в Україні.
- У науково-практичному семінарі «Практичні інструменти критичного мислення для здобувачів вищої освіти», 3-7 червня 2024 року
Виступила на семінарі:
Йожиця Дар’я, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Роль логіки в науковій та практичній діяльності спеціалістів-психологів.
Погрібна Анна, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Критичне мислення: ключові характеристики.
Оксанич Валентина, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Критичне мислення як ознака медіаграмотності.
Чумак Вікторія, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Використання прийомів критичного мислення майбутніми психологами.
Ніколаєва Єлизавета, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Критичне мислення як провідна технологія сучасного навчання.
Шемет Олена, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Теоретичні засади формування критичног мислення сучасної молоді.
Рижкова Олександра, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультетет;
Тема доповіді: Розвиток навичок критичного мислення у сучасних підлітків.
Яценко Дарина, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Логічне та критичне мислення як дві складові пізнання.
Стратієнко Мілана, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Те а доповіді: Комунікація та пропаганда. Сучасна міфологія.
Герасименко Павло, студент магістратури 1 курсу, Агробіологічний факультет;
Тема доповіді: Когнітивні викривлення та логічні парадокси.
13 студентів-учасників гуртка прийняли у І етапі Всеукраїнської студентської олімпіади з філософських дисциплін
Дипломом ІІІ ступеня нагороджена Шемет Олена Юріївна за участь у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2023/2024 н.р. зі спеціальності “Філософія”
Наші досягнення за 2023 рік
Члени гуртка «Філософські проблеми міжособистісної та міжгрупової комунікації» в 1 семестрі 2023-2024 н.р. прийняли участь у науково-практичному семінарі «Голодомор 1932-1933 р: геноцид української нації» до 90-х роковин Голодомору – геноциду в Україні, (м. Київ, 23 листопада 2023 р). Виступили на семінарі:
1.Йожиця Дар’я Олександрівна, студентка 1 курсу, спец. «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет.
Тема доповіді: Голодомор 1932-1933 років в Україні – трагічна сторінка історії.
2.Оксанич Валентина Олександрівна, студентка 1 курсу, спец. «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет.
Тема доповіді: Голодомор 1932–1933 років очима українців діаспори.
3.Погрібна Анна Володимирівна, студентка 1 курсу, спец. «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет.
Тема доповіді: Голодомор 1932-33 років – найбільша історична катастрофа України ХХ ст.
4.Рижкова Олександра Дмитрівна, студентка 1 курсу, спец. «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет.
Тема доповіді: Український голокост. 1932 – 1933 рр.
5.Шемет Олена Юріївна, студентка 1 курсу, спец. «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет.
Тема доповіді: Міжнародно-правове визначення геноциду.
6.Чумак Вікторія Сергіївна, студентка 1 курсу, спец. «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет.
Тема доповіді: Голодомор в Україні 1932-1933 років: причини та механізми.
![](https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u368/zobrazhennya_viber_2023-11-23_20-44-00-671.jpg)
![](https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u368/zobrazhennya_viber_2023-11-23_20-44-00-443.jpg)
Опубліковано тези доповідей у збірнику праць науково-практичного семінару «Голодомор 1932-1933 р: геноцид української нації» до 90-х роковин Голодомору – геноциду в Україні, (м. Київ, 23 листопада 2023 р).
1.Йожиця Дар’я Олександрівна, студентка 1 курсу, спец. «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет. Тема доповіді: Голодомор 1932-1933 років в Україні – трагічна сторінка історії. Науково-практичний семінар «Голодомор 1932-1933 р: геноцид української нації» (м. Київ, 23 листопада 2023 ). Науковий керівник – доц. Гейко С.М.
2.Оксанич Валентина Олександрівна, студентка 1 курсу, спец. «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет. Тема доповіді: Голодомор 1932–1933 років очима українців діаспори. Науково-практичний семінар «Голодомор 1932-1933 р: геноцид української нації» (м. Київ, 23 листопада 2023 ). Науковий керівник – доц. Гейко С.М.
3.Погрібна Анна Володимирівна, студентка 1 курсу, спец. «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет. Тема доповіді: Голодомор 1932-33 років – найбільша історична катастрофа України ХХ ст. Науково-практичний семінар «Голодомор 1932-1933 р: геноцид української нації» (м. Київ, 23 листопада 2023 ). Науковий керівник – доц. Гейко С.М.
4.Рижкова Олександра Дмитрівна, студентка 1 курсу, спец. «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет. Тема доповіді: Український голокост. 1932 – 1933 рр. Науково-практичний семінар «Голодомор 1932-1933 р: геноцид української нації» (м. Київ, 23 листопада 2023 ). Науковий керівник – доц. Гейко С.М.
5.Шемет Олена Юріївна, студентка 1 курсу, спец. «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет. Тема доповіді: Міжнародно-правове визначення геноциду. Науково-практичний семінар «Голодомор 1932-1933 р: геноцид української нації» (м. Київ, 23 листопада 2023 ). Науковий керівник – доц. Гейко С.М.
6.Чумак Вікторія Сергіївна, студентка 1 курсу, спец. «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет. Тема доповіді: Голодомор в Україні 1932-1933 років: причини та механіхми. Науково-практичний семінар «Голодомор 1932-1933 р: геноцид української нації» (м. Київ, 23 листопада 2023 ). Науковий керівник – доц. Гейко С.М.
7.Шовкун Аліна Юріївна, студентка 1 курсу, спец. «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет. Тема доповіді: Соціальні наслідки Голодомору 1932-1933 років в Україні. Науково-практичний семінар «Голодомор 1932-1933 р: геноцид української нації» (м. Київ, 23 листопада 2023 ). Науковий керівник – доц. Гейко С.М.
8.Кирпиченко Анастасія Сергіївна, студентка 1 курсу, спец. «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет. Тема доповіді: Реалізація плану з організації штучного голоду в Україні в 1932-1933 роках. Науково-практичний семінар «Голодомор 1932-1933 р: геноцид української нації» (м. Київ, 23 листопада 2023 ). Науковий керівник – доц. Гейко С.М.
9.Жукова Софія Олександрівна, студентка 1 курсу, спец. «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет. Тема доповіді: Голодомор 1932-1933 років - геноцид українського народу. Науково-практичний семінар «Голодомор 1932-1933 р: геноцид української нації» (м. Київ, 23 листопада 2023 ). Науковий керівник – доц. Гейко С.М.
10.Беспалова Ірина Олександрівна, студентка 1 курсу, спец. «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет. Тема доповіді: Голодомор як геноцид: загальна характеристика. Науково-практичний семінар «Голодомор 1932-1933 р: геноцид української нації» (м. Київ, 23 листопада 2023 ). Науковий керівник – доц. Гейко С.М.
11.Горянська Дарина Дмитрівна, студентка 1 курсу, спец. «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет. Тема доповіді: Історичні аспекти голодоморвів в Україні. Науково-практичний семінар «Голодомор 1932-1933 р: геноцид української нації» (м. Київ, 23 листопада 2023 ). Науковий керівник – доц. Гейко С.М.
12.Ігнатюк Ірина Олександрівна, студентка 1 курсу, спец. «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет. Тема доповіді: Визнання та правова оцінка голодомору 1932-1933 рр. в Україні.Науково-практичний семінар «Голодомор 1932-1933 р: геноцид української нації» (м. Київ, 23 листопада 2023 ). Науковий керівник – доц. Гейко С.М.
13.Кіндзерська Ангеліна Русланівна, студентка 1 курсу, спец. «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет. Тема доповіді: Соціально-політичні передумови та причини голодомору 1932-1933 рр.в Україні. Науково-практичний семінар «Голодомор 1932-1933 р: геноцид української нації» (м. Київ, 23 листопада 2023 ). Науковий керівник – доц. Гейко С.М.
14.Стратієнко Мілана Михайлівна, студентка 1 курсу, спец. «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет. Тема доповіді: Голодомор 1932-1933 років – другий акт геноциду українського народу. Науково-практичний семінар «Голодомор 1932-1933 р: геноцид української нації» (м. Київ, 23 листопада 2023 ). Науковий керівник – доц. Гейко С.М.
15.Круть Катерина Сергіївна, студентка 1 курсу, спец. «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет. Тема доповіді: Голодомор 1932-1933: Причини, жертви, злочинці. Науково-практичний семінар «Голодомор 1932-1933 р: геноцид української нації» (м. Київ, 23 листопада 2023 ). Науковий керівник – доц. Гейко С.М.
16.Подольська Анна Володимирівна, студентка 1 курсу, спец. «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет. Тема доповіді: Голодомор 1932-1933 років на Сумщині. Науково-практичний семінар «Голодомор 1932-1933 р: геноцид української нації» (м. Київ, 23 листопада 2023 ). Науковий керівник – доц. Гейко С.М.
17.Вишневська Софія Андріївна, студентка 1 курсу, спец. «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет. Тема доповіді: Голодомор 1932-1933 р: геноцид української нації. Науково-практичний семінар «Голодомор 1932-1933 р: геноцид української нації» (м. Київ, 23 листопада 2023 ). Науковий керівник – доц. Гейко С.М.
18.Майборода Іванна Михайлівна, студентка 1 курсу, спец. «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет. Тема доповіді: Голодомор 1932-1933 р: геноцид української нації. Науково-практичний семінар «Голодомор 1932-1933 р: геноцид української нації» (м. Київ, 23 листопада 2023 ). Науковий керівник – доц. Гейко С.М.
Члени гуртка «Філософські проблеми міжособистісної та міжгрупової комунікації» в 2 семестрі 2021-2022 н.р. брали участь у конференціях, круглих столах, науково-методологічних семінарах.
Кращі доповіді були апробовані на:
І. Науково-практичному онлайн-семінарі «Цивілізаційні аспекти міжнародних відносин: сучасні проблеми та тенденції" (22.02.2022 року). Прийняли участь:
• Бенеда Денис Олександрович, студент 1 курсу, спеціальність «Міжнародна економіка», Економічний факультет. Моделі філософських систем Сходу та Заходу: діалог культур.
• Коваль Олександр Вадимович, студент 1 курсу, спеціальність «Міжнародна економіка», Економічний факультет; Особливості Східної та Західної парадигми філософування.
• Михайлюк Анна Анатоліївна, студентка 1 курсу, спеціальність «Міжнародна економіка», Економічний факультет; Давньоіндійська, Давньокитайська та Антична філософії: історичний аспект.
• Рибальченко Єлизавета Дмитрівна, Добровольська Тетяна Сергіївна, студентки 1 курсу, спеціальність «Міжнародна економіка», Економічний факультет; Східна та Західна філософія: спільне та відмінне.
• Білодід Антон Андрійович, студент 4 курсу, спеціальність «Психологія», гуманітарно-педагогічний факультет; Філософське коріння психологічних ідей: особливості східного і західного філософування про людину.
• Писаренко Яна Миколаївна, студентка 4 курсу, спеціальність «Психологія», гуманітарно-педагогічний факультет; Філософські основи психології стародавнього світу: межі філософії людини в давньосхідній філософії.
• Мурза Ольга Вадимівна, студентка 4 курсу, спеціальність «Психологія», гуманітарно-педагогічний факультет; Філософські концепції людини в західній (античній) філософії.
ІІ. Науково-практичному семінарі «ІІ Кантівські читання» (22.04.2022 року). Прийняли участь:
• Чумаченко Д.В., (4 курс ГПФ, група ПС-18002б) Іммануїл Кант: етапи творчості філософа;
• Горова А.Р. (4 курс ГПФ, група ПС-18002б) Актуальність гносеології І.Канта;
• Учаєва Д.М. (4 курс ГПФ, група ПС-18002б)
• Мурза О.В., (4 курс ГПФ, група ПС-18001б) Філософія Канта: теоретичні проблеми;
• Сердюк М.Ю., (4 курс ГПФ, група ПС-18002б) Трансцендентальна метафізика Канта: задум та результати.
• Рибальченко Є.Д., (1 курс ЕФ, група МЕ-21002б) Актуальність етичного вчення Канта;
• Медведська Н.Є., (1 курс ЕФ, група МЕ-21002б) Категоричний імператив Канта: за чи проти;
• Добров Д.Д., (1 курс ГПФ, група ПС-20001б) Пізнання. Досвід. Мислення;
• Комінська М.І., (1 курс ГПФ, група ПС-20001б) Суб’єкт, що пізнає у філософії Канта;
• Воробченко О.Є., (1 курс ГПФ, група ПС-20002б) Суб’єкт, що воліє у філософії Канта;
ІІІ. Науково-методичному онлайн-семінарі для молодих науковців (аспірантів, студентів) «Україна і світ: проблеми та перспективи міжнародної комунікації» (17.11.2021 року). Виступили:
• Рибальченко Є.Д. (1 курс ЕФ, група МЕ-21002б) Григорій Сковорода – родоначальник української філософії;
• Медведська Н.Є. (1 курс ЕФ, група МЕ-21002б) Філософія української діаспори.
Опубліковано тези доповідей:
Горова А.Р. (4 курс ГПФ, група ПС-18002б) Актуальність філософських поглядів Григорія Сковороди в реаліях сучасності // Збірник студентських наукових праць «Роль і значення людини в трансформації соціальних практик: минуле і сучасність» (в рамках проекту МОН України Всеукраїнські Сковородинські навчання «Пізнай себе»), 12 травня 2022 р. – Київ, 2022. – 271 с. Режим доступу: https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u368/skovorodinski_navchannya_2...
Учаєва Д.М. (4 курс ГПФ, група ПС-18002б) Гуманістичний психоаналіз Е.Фромма// Збірник студентських наукових праць «Роль і значення людини в трансформації соціальних практик: минуле і сучасність» (в рамках проекту МОН України Всеукраїнські Сковородинські навчання «Пізнай себе»), 12 травня 2022 р. – Київ, 2022. – 271 с. Режим доступу: https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u368/skovorodinski_navchannya_2...
Ярошенко В.Р. (4 курс ГПФ, група ПС-18002б) Теорія міжособистісних відносин Г.Саллівана// Збірник студентських наукових праць «Роль і значення людини в трансформації соціальних практик: минуле і сучасність» (в рамках проекту МОН України Всеукраїнські Сковородинські навчання «Пізнай себе»), 12 травня 2022 р. – Київ, 2022. – 271 с. Режим доступу: https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u368/skovorodinski_navchannya_2...
Яндріяш Я.В. (4 курс ГПФ, група ПС-18002б) Трансактивний аналіз Е.Берна: найпопулярніша сучасна психотерапевтична концепція// Збірник студентських наукових праць «Роль і значення людини в трансформації соціальних практик: минуле і сучасність» (в рамках проекту МОН України Всеукраїнські Сковородинські навчання «Пізнай себе»), 12 травня 2022 р. – Київ, 2022. – 271 с. Режим доступу: https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u368/skovorodinski_navchannya_2...
Змага А.І. (4 курс ГПФ, група ПС-18001б) Нетрадиційні форми пізнання світу та їх філософське тлумачення// Збірник студентських наукових праць «Роль і значення людини в трансформації соціальних практик: минуле і сучасність» (в рамках проекту МОН України Всеукраїнські Сковородинські навчання «Пізнай себе»), 12 травня 2022 р. – Київ, 2022. – 271 с. Режим доступу: https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u368/skovorodinski_navchannya_2...
Постарнак А.І. (4 курс ГПФ, група ПС-18002б) Колективне несвідоме Карла Густава Юнга і природа Релігії // Збірник студентських наукових праць «Роль і значення людини в трансформації соціальних практик: минуле і сучасність» (в рамках проекту МОН України Всеукраїнські Сковородинські навчання «Пізнай себе»), 12 травня 2022 р. – Київ, 2022. – 271 с. Режим доступу: https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u368/skovorodinski_navchannya_2...
Серд.к М.Ю. (4 курс ГПФ, група ПС-18002б) Природа «нумінозного» в інтерпретації Рудольфа Отто // Збірник студентських наукових праць «Роль і значення людини в трансформації соціальних практик: минуле і сучасність» (в рамках проекту МОН України Всеукраїнські Сковородинські навчання «Пізнай себе»), 12 травня 2022 р. – Київ, 2022. – 271 с. Режим доступу: https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u368/skovorodinski_navchannya_2...
Білодід А.А. (4 курс ГПФ, група ПС-18002б) Філософсько-соціологічна концепція релігії Макса Вебера і сучасність / Збірник студентських наукових праць «Роль і значення людини в трансформації соціальних практик: минуле і сучасність» (в рамках проекту МОН України Всеукраїнські Сковородинські навчання «Пізнай себе»), 12 травня 2022 р. – Київ, 2022. – 271 с. Режим доступу: https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u368/skovorodinski_navchannya_2...
Мурза О.В. (4 курс ГПФ, група ПС-18001б) Оригінальність релігійної концепції Карла-Густава Доусона / Збірник студентських наукових праць «Роль і значення людини в трансформації соціальних практик: минуле і сучасність» (в рамках проекту МОН України Всеукраїнські Сковородинські навчання «Пізнай себе»), 12 травня 2022 р. – Київ, 2022. – 271 с. Режим доступу: https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u368/skovorodinski_navchannya_2...
Лінник А.В. (1 курс ЕФ, група ПТБД-21001б) Григорій Сковорода – родоначальник української філософії // Збірник студентських наукових праць «Роль і значення людини в трансформації соціальних практик: минуле і сучасність» (в рамках проекту МОН України Всеукраїнські Сковородинські навчання «Пізнай себе»), 12 травня 2022 р. – Київ, 2022. – 271 с. Режим доступу: https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u368/skovorodinski_navchannya_2...
Рахматулін І.Р. (1 курс ЕФ, група ПТБД-21001б) Актуальність філософії Григорія Сковороди в сучасному // Збірник студентських наукових праць «Роль і значення людини в трансформації соціальних практик: минуле і сучасність» (в рамках проекту МОН України Всеукраїнські Сковородинські навчання «Пізнай себе»), 12 травня 2022 р. – Київ, 2022. – 271 с. Режим доступу: https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u368/skovorodinski_navchannya_2...
Кравчук С.В. (1 курс ГПФ, група ПС-21001б) Філософія Григорія Сковороди: сучасні ідеї/ Збірник студентських наукових праць «Роль і значення людини в трансформації соціальних практик: минуле і сучасність» (в рамках проекту МОН України Всеукраїнські Сковородинські навчання «Пізнай себе»), 12 травня 2022 р. – Київ, 2022. – 271 с. Режим доступу: https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u368/skovorodinski_navchannya_2...
Вовк А.Р. (1 курс ГПФ, група ПС-21002б) Актуальність концепції «сродної праці» Г.Сковороди / Збірник студентських наукових праць «Роль і значення людини в трансформації соціальних практик: минуле і сучасність» (в рамках проекту МОН України Всеукраїнські Сковородинські навчання «Пізнай себе»), 12 травня 2022 р. – Київ, 2022. – 271 с. Режим доступу: https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u368/skovorodinski_navchannya_2...
Рибальченко Є.Д. (1 курс ЕФ, група МЕ-21002б) Григорій Сковорода – родоначальник української філософії // Збірник студентських наукових праць «Роль і значення людини в трансформації соціальних практик: минуле і сучасність» (в рамках проекту МОН України Всеукраїнські Сковородинські навчання «Пізнай себе»), 12 травня 2022 р. – Київ, 2022. – 271 с. Режим доступу: https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u368/skovorodinski_navchannya_2...
Медведська Н.Є. (1 курс ЕФ, група МЕ-21002б) Філософія української діаспори// Збірник студентських наукових праць «Роль і значення людини в трансформації соціальних практик: минуле і сучасність» (в рамках проекту МОН України Всеукраїнські Сковородинські навчання «Пізнай себе»), 12 травня 2022 р. – Київ, 2022. – 271 с. Режим доступу: https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u368/skovorodinski_navchannya_2...
Наші досягнення за 2021 рік
Члени гуртка «Філософські проблеми міжособистісної та міжгрупової комунікації» в 1 семестрі 2021-2022 н.р. брали участь у конференціях, круглих столах, науково-методологічних семінарах.
Кращі доповіді були апробовані на:
І. Міжнародній очно-дистанційній науково-практичній конференції «Україна між Сходом і Заходом: проблеми і перспективи міжкультурної комунікації (Київ, 21-22.10.2021). Виступили:
• Змага Анастасія, студентка 4 курсу спеціальності «Психологія» гуманітарно-педагогічного факультету виступила з доповіддю «Життєве кредо Агатангела Кримського»;
• Коваленко Єлизавета, студентка 4 курсу спеціальності «Агрономія» агробіологічного факультету виступила з доповіддю «Велич постаті Агатангела Кримського»;
• Матисько Валентина, Тетяна Сиротіна, студентки 4 курсу спеціальності «Агрономія» агробіологічного факультету виступили з доповіддю «Міжкультурна комунікація в умовах глобалізації».
Опубліковано тези доповідей Україна між Сходом і Заходом: проблеми і перспективи міжкультурної комунікації (до 150 - річчя від дня народження Агатангела Кримського): зб. матеріалів міжнародної наук.-практ. конф., Київ, 21-22 жовтня 2021 р. – К., 2021. – 233 с.
ІІ. Науково-методичному онлайн-семінарі для молодих науковців (аспірантів, студентів) «Інститут філософії – осередок мудрості та духовності» (15.11.2021 року). Виступили:
• Бреян Андрій, студент 4 курсу спеціальності «Психологія» гуманітарно-педагогічного факультету виступив з доповіддю «Ідея свободи в історико-філософському вимірі»;
• Воробченко Олександр, студент 1 курсу спеціальності «Психологія» гуманітарно-педагогічного факультету виступив з доповіддю «Свобода і нація»;
• Майстренко Анастасія, студентка 4 курсу спеціальності «Психологія» гуманітарно-педагогічного факультету виступив з доповіддю «Ліберальна ідея свободи»;
• Змага Анастасія, студентка 4 курсу спеціальності «Психологія» гуманітарно-педагогічного факультету виступив з доповіддю «Свобода vs відповідальність»;
• Мурза Ольга, студентка 4 курсу спеціальності «Психологія» гуманітарно-педагогічного факультету виступив з доповіддю «Розуміння свободи в реаліях XXI століття»;
• Писаренко Яна, студентка 4 курсу спеціальності «Психологія» гуманітарно-педагогічного факультету виступив з доповіддю «Співвідношення свободи і рівності в демократичному соціумі»;
• Сердюк Максим, студент 4 курсу спеціальності «Психологія» гуманітарно-педагогічного факультету виступив з доповіддю «Філософсько-релігієзнавчий зміст поняття «свобода совісті»»;
• Столенко Марія, студентка 4 курсу спеціальності «Психологія» гуманітарно-педагогічного факультету виступив з доповіддю «Правове забезпечення свободи совісті в Україні»;
• Чумаченко Денис, студент 4 курсу спеціальності «Психологія» гуманітарно-педагогічного факультету виступив з доповіддю «Чому витоки свободи совісті лежать в акті самовизначення людини»;
• Прохоренко Яна, студентка 3 курсу спеціальності «Психологія» гуманітарно-педагогічного факультету виступив з доповіддю «Права та свободи в інформаційно-комунікаційній діяльності сучасної людини»
ІІІ. Науково-методичному онлайн-семінарі для молодих науковців (аспірантів, студентів) «Україна і світ: проблеми та перспективи міжнародної комунікації» (17.11.2021 року). Виступили:
• Бреян Андрій, студент 4 курсу спеціальності «Психологія» гуманітарно-педагогічного факультету виступив з доповіддю «Сутність, об’єкт і предмет міжкультурної комунікації»;
• Майстренко Анастасія та Лементар Карина, студентки 4 курсу спеціальності «Психологія» гуманітарно-педагогічного факультету виступив з доповіддю «Основні категорії міжкультурної комунікації»;
• Кравченко Ія, студентка 4 курсу спеціальності «Психологія» гуманітарно-педагогічного факультету виступив з доповіддю «Аспекти міжкультурної комунікації»;
• Мурза Ольга, студентка 4 курсу спеціальності «Психологія» гуманітарно-педагогічного факультету виступив з доповіддю «Ціннісний конструкт міжкультурної комунікації»;
• Писаренко Яна, студентка 4 курсу спеціальності «Психологія» гуманітарно-педагогічного факультету виступив з доповіддю «Становлення міжкультурної комунікації як науки»;
Опубліковано збірник матеріалів «Україна і світ: проблеми та перспективи міжкультурної комунікації» (в рамках програми МОН України Всеукраїнські сковородинські навчання «Пізнай себе»), 17 листопада 2021 р. – Київ, 2021. – 211 с.
Світлана Гейко,
керівник наукового гуртка
Кращі доповіді були апробовані на:
І. Науково-методичному семінарі «Україна: вчора, сьогодні, завтра», присвяченому 120-річчю Національного університету біоресурсів і природокористування України (Київ, 2018). Виступили:
1. Агамалієва Крістіна, студентка факультету ветеринарної медицини, з дововіддю «Джерела щастя людини».
2. Березовська Анна, студентка факультету ветеринарної медицини, з доповіддю «Неошаманізм як феномен сучасної культури».
3. Голядинець Надія, студентка економічного факультету, з доповіддю «Східна і західна парадигми філософування».
4. Гудим Катерина, студентка факультету аграрного менеджменту, з доповіддю «Сакральна геометрія як шлях пізнання всесвіту і людини».
5. Луговська Євгенія, студентка факультету ветеринарної медицини, з доповіддю «Надлюдина Фрідріха Ніцше та ідеологія фашизму».
6. Миргородська Дарина, студентка факультету аграрного менеджменту, з доповіддю «Філософія щастя Григорія Сковороди».
7. Рудаков Євген, студент факультету ветеринарної медицини, з доповіддю «Про скептицизм Декарта».
8. Сайковська Аліка, студентка факультету ветеринарної медицини, з доповіддю «Декілька слів про ефект метелика».
9. Сухобок Наталія, Сухобок Тетяна, студентки факультету аграрного менеджменту, з доповіддю «З чого складається світогляд сучасної студентської молоді».
10. Тьопла Валерія, студентка факультету ветеринарної медицини, з доповіддю «Сексуальне насильство над дітьми в Україні та його вплив на подальше життя».
ІІ. Всеукраїнському науково-методологічному семінарі «Творча спадщина Г.С. Сковороди в контексті сучасного соціогуманітарного дискурсу» (25.10.2018 року). Виступили:
Бобрикова Ольга-Інесса, студентка факультету захисту рослин, біотехнологій та екології, з доповіддю «Трактування сутності людини та світу у філософських творах Григорія Сковороди».
2. Грушецька Аліна, студентка факультету аграрного менеджменту, з доповіддю «Принцип сродної праці та філософія управління».
3. Данільченко Владислав, студент факультет захисту рослин, біотехнологій та екології, з доповіддю «Що таке кохання?».
4. Дудар Олександра, студентка факультету захисту рослин, біотехнологій та екології, з дововіддю «Поняття щастя у моральній філософії Григорія Сковороди».
5. Жмихова Юлія, студентка факультету захисту рослин, біотехнологій та екології, з доповіддю «Філософія ліричного вірша Григорія Сковороди «Всякому місту звичай і права…».
6. Іскра Ксенія, студентка факультету захисту рослин, біотехнологій та екології, з доповіддю «Проблема самопізнання молоді в умовах сьогодення».
7. Кучерук Зоряна, студентка факультету аграрного менеджменту, з доповіддю «Як знайти щастя за принципами філософії Сковороди».
8. Лукащук Яна, студентка факультету захисту рослин, біотехнологій та екології, з доповіддю «Екософія і глибинна екологія Арне Несса».
9. Матюша Олександра, студентка факультету аграрного менеджменту, з доповіддю «Григорій Сковорода: погляди видатного українського філософа».
10. Миргородська Дарина, студентка факультету аграрного менеджменту з доповіддю «Типологія сучасних стилів лідерства».
11. Сухобок Наталія, Сухобок Тетяна, студентки факультету аграрного менеджменту, з доповіддю «Категорія щастя у вченні Сковороди».
12. Ткачук Меланія, студентка факультету аграрного менеджменту, з доповіддю «Філософія серця Григорія Сковороди».
13. Трачук Юлія, студентка факультету аграрного менеджменту, з доповіддю «Мовний світ Г.С. Сковороди».
14. Харченко Ярослав, студент механіко-технологічного факультету, з доповіддю «Е. Фромм: буття vs володіння».
15. Шевченко Марина, студентка факультету захисту рослин, біотехнологій та екології, з доповіддю «Проблема гендерної рівності в сучасній Україні, або поважайте мої права».
До роботи гуртка і участі у Всеукраїнському науково-методологічному семінарі «Творча спадщина Г.С. Сковороди в контексті сучасного соціогуманітарного дискурсу» долучилися:
Сизранова Світлана, студентка Київського коледжу комп’ютерних технологій та економіки Національного авіаційного університету, з доповіддю «Філософські погляди Григорія Сковороди».
2. Юдіна Валерія, студентка Національного авіаційного університету, з доповіддю «Сновидіння як об’єкт психологічного дослідження К.Г. Юнга».
Опубліковано тези доповідей на міжнародних науково-практичних конференціях (у співавторстві з керівником гуртка):
1. Харченко Я.С., Данилова Т.В. Закономерности развития научных знаний в контексте концепции Т. Куна. Матеріали XV міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Наукові дослідження у 2018 році». – Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2018. – 278 с. – с. 217-220.
2. Миргородська Д.О., Данилова Т.В. Багатогранність феномену лідерства: до постановки проблеми. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції “Universum View 2”. – Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2018. – 776 с. – сс. 430-432.
3. Данилова Т.В., Харченко Я.С. Історичні аспекти руху за гендерну рівність. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції “Universum View 2”. – Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2018. – 776 с. – сс. 410-413.
4. Грушецька А.О., Данилова Т.В. Командні ролі Белбіна та управління персоналом. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції “Universum View 4. Economics and Management”. - Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2018. – 145 с. – сс. 38-40.
5. Лукащук Я. Ю., Данилова Т.В. Арне Несс: філософія екологічної гармонії. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції “Universum View 4”. - Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2018. – 112 с. – сс. 45-47.
6. Данилова Т.В., Харченко Я.С. Західноєвропейська освітня парадигма доби Середньовіччя: до постановки проблеми. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції “Universum View 4. Pedagogical Sciences”. -Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2018. – 65 с. – сс.18-20.
Опубліковано статтю в міжнародному науковому журналі
(у співавторстві з керівником гуртка):
1. Данилова Т., Лукащук Я. (2018). Теорії цивілізацій Ф. Гізо та Ж. Гобіно: до постановки проблеми. Path of Science, 4(11), 4001-4006.
http://pathofscience.org/index.php/ps/article/view/576
Country: Slovak Republik
ВІТАЄМО АЛІКУ САЙКОВСЬКУ ІЗ ДРУГИМ МІСЦЕМ У ПЕРШОМУ
КОЛІ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З
ФІЛОСОФСЬКИХ ДИСЦИПЛІН!
У співавторстві з керівником гуртка опубліковано:
1. Стихальская Я., Данилова Т.В. Теория высоко- и низкоконтекстуальных культур Э. Холла // European Student Scientific Journal (Online). Moscow (Russia)- Edinburgh (Scotland). – 2016. – N 1. – http://sjes.esrae.ru/ru/25-r356
2. Сучок Е., Данилова Т.В. Миф как духовный источник философии // European Student Scientific Journal (Online). Moscow (Russia)- Edinburgh (Scotland). – 2016. - N 2.- http://sjes.esrae.ru/ru/26-r369
3. Дисковский Д., Данилова Т.В. Наука vs религия в творчестве Д. Брауна и К. Уилбера // European Student Scientific Journal (Online). Moscow (Russia)- Edinburgh (Scotland). – 2016. - N 2. - http://sjes.esrae.ru/ru/26-r367
4. Суслова А., Данилова Т.В. За гранью неизведанного: опыт послесмертного состояния в «Тибетской Книге Мертвых» // European Student Scientific Journal (Online). Moscow (Russia)- Edinburgh (Scotland). – 2016. - N 2.- http://sjes.esrae.ru/ru/26-r370
5. Данилова Т.В., Савченко О.Н. Одиночество как экзистенциал бытия человека // European Student Scientific Journal (Online). Moscow (Russia)- Edinburgh (Scotland). – 2016. – N 2. - http://sjes.esrae.ru/26-373
Надіслати електронною поштоюОпублікувати в блозіОпублікувати у Twitter