- Головна
- Навчальна робота
- Спеціальності/освітні програми
- Вибіркові дисципліни
- ГРАФІК ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ТА РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ
- Заочна форма: графік навчального процесу та розклад занять
- Стипендіальне забезпечення
- Практичне навчання
- Сторінка МАГІСТРА
- Магістерські програми з можливістю отримання подвійних дипломів (Double Degree Programs)
- ВСТУПНИКУ
- Підготовчі курси до складання НМТ в НУБіП України
- Наукова робота
- Наукові дослідження
- ПІДГОТОВКА АСПІРАНТІВ
- Бюджетні та ініціативні тематики
- Наукові гуртки
- Конференції
- Міжнародна діяльність
- Міжнародні партнери економічного факультету
- Проєкт ЄС Erasmus+ «Від теоретично-орієнтованого до практичного навчання в аграрній сфері»
- Проєкт «Підтримка жіночого лідерства в освіті»
- Проєкт «Інформаційно-навчальна платформа для фінансових/кредитних дорадників
- Навчально-наукові (виробничі) лабораторії
- Культурно-виховна робота
- ЕКОНОМІЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТУ - 70 років
- Корисні посилання
- Вітання до 125-річчя НУБіП України
- ЗИМОВА СЕСІЯ 2024-2025 навчального року
- Ярмарка вакансій
- Новини
Проєкт «Підтримка жіночого лідерства в освіті»
Проєкт «Підтримка жіночого лідерства в освіті»
Проєкт реалізується Національним університетом біоресурсів і природокористування України та Університетом Редінг (Велика Британія).
За підтримки Британської Ради в рамках Програми Going Global Partnerships.
Going Global Partnerships підтримує університети, коледжі та широке коле стейкхолдерів освіти по всьому світу працювати спільно задля зміцнення сильнішої, справедливої, інклюзивної, більш міжнародно пов'язаної вищої освіти, науки та професійно-технічної освіти.
Період реалізації проєкту – 15 січня 2024 – 15 січня 2025 року.
Мета проєкту - є генерування знань, розбудова потенціалу та розробка політики, яка створить більше можливостей для жінок у керівництві вищими навчальними закладами в Україні.
Завдання проєкту:
- Продемонструвати переваги зміцнення ґендерної рівності у вищих навчальних закладах та освітньому лідерстві;
- Сформувати детальне розуміння ґендерних викликів та можливостей у вищих навчальних закладах України;
- Навчити жінок-лідерок (або потенційних лідерок) навичкам лідерства, управління та співпраці;
- Розробити План ґендерної рівності для НУБіП з метою впровадження ґендерної рівності в закладі.
- Обмін досвідом та методологіями дослідження лідерства у вищій освіті та процесу розробки політики у секторі вищої освіти в Україні.