Конференція трудового колективу схвалила звіт ректора Вадима Ткачука про діяльність університету в 2024 році та завдання на 2025 рік

23 грудня 2024 року
Конференція трудового колективу — найголовніша щорічна подія життєдіяльності НУБіП, яка пройшла сьогодні, — зібрала делегатів з усіх його підрозділів і служб. Хвилиною мовчання вони вшанували пам’ять Героїв, які полягли на фронтах російсько-української війни.
 
До учасників конференції зі словами подяки за підтримку Збройних Сил України звернувся керівник Ради ветеранів Голосіївського району м. Києва, командир роти особливого призначення, випускник механіко-технологічного факультету Андрій Дащенко. Від початку війни підрозділи сил оборони суттєво відчувають підтримку нашого університету, їхні прохання не залишаються без відповіді і реакції. Тож за всебічну підтримку ректора Вадима Ткачука відзначено нагрудним знаком підрозділу «Народний захисник», який поєднує гідність цивільного і честь військового.
 
Участь в роботі конференції взяв голова Національного агентства з питань забезпечення якості вищої освіти Андрій Бутенко. Він закцентував на плідній співпраці Агентства та університету, зокрема спільному проведенні Форуму UQAF-2024. За належну його організацію Андрій Бутенко подякував колективу університету та персонально ректору Вадиму Ткачуку і вченому секретарю Оксані Барановській, які особисто сконцентрували взаємодію оргкомітету.
 
Головуючий на засіданні президент університету Станіслав Ніколаєнко представив порядок денний, головним питанням якого був звіт ректора про діяльність колективу в 2024 році та плани на 2025 рік.
 
 
Ректор Вадим Ткачук у своїй доповіді грунтовно проаналізував досягнення науково-педагогічного колективу, студентства в усіх аспектах життєдіяльності — освітньому процесі, науковій діяльності, вихованні, культурі, спорті, забезпеченні фінансової стабільності, належної підтримки та розвитку інфраструктури університету тощо. Окремо очільник університету зупинився на пріоритеті — підтримці Сил оборони України. Повністю масштабний аналітичний звіт ректора, як того вимагає законодавство, буде опублікований на офіційному сайті університету. Закцентуємо на завданнях колективу в умовах війни та викликів, що перед ним стоять.
 
 
Маємо продовжити активну підтримку Збройних Сил України та забезпечити безпечні умови для усіх учасників освітнього процесу. Триватиме системна, планомірна профорієнтаційна робота кожного члена колективу. Будуть розроблені та запроваджені заходи щодо удосконалення освітнього середовища і забезпечення якості освіти з урахуванням існуючих викликів та потреб ринку праці, проходження акредитаційних експертиз.
 
Наступного року маємо завершити впровадження автоматизації управлінських, організаційних, кадрових, фінансових процесів на принципах Smart University, здійснити дерегуляцію. Зміни торкнуться системи рейтингового оцінювання відповідно до стратегічних цілей університету в умовах трансформації вищої освіти в Україні. Продовжимо підтримку та поширення позитивного іміджу університету в суспільстві з використанням власних інформаційних ресурсів, медіа та соціальних мереж, інших джерел поширення інформації.
 
Слід забезпечити стійкий розвиток наукової та інноваційної діяльності, пройти атестацію, посилити грантову роботу, співпрацю з бізнесом, створити індустріальний парк. У партнерстві з роботодавцями, випускниками продовжимо практику модернізації лабораторій, створення сертифікованих місць практик та стажування здобувачів вищої освіти.
 
Активізації потребує міжнародна діяльність, зокрема отримання міжнародних грантів, академічна мобільність, участь в альянсах університетів, співпраця з міжнародними організаціями та асоціаціями, дипломатичними представництвами іноземних держав. Буде завершено облаштування архітектурної доступності для маломобільних груп населення. Плануємо запровадити та розвинути освітню екосистему мікрокваліфікацій.
 
У фокусі залишається забезпечення умов для професійного кар'єрного розвитку, соціальна підтримка членів трудового колективу, затвердження основ ефективної кадрової політики. Водночас умови воєнного стану спонукають до ефективного управління і раціонального використання ресурсів університету, реалізації програми енергоефективності, збільшення власних доходів та оптимізації витрат. Триватиме планомірна, системна виховна, культурно-масова та спортивно-масова робота, реалізація програми «Громадянин, патріот, фахівець» та співпраця і підтримка органів студентського самоврядування.
 
Всі ці завдання конкретизовані в Плану виконання стратегічної програми розвитку університету «Голосіївська ініціатива - 2025» на наступний рік та проекті відповідного рішення конференції.
 
В обговоренні звітної доповіді ректора взяли участь члени колективу, студентство. Декан факультету ветеринарної медицини Микола Цвіліховський важливим досягненням в умовах воєнного стану назвав повернення студентів в аудиторії. Це передбачає специфіка навчання на факультеті з одного боку, а з іншого — ректорат доклав чимало зусиль для вирішення безпекових питань та енергонезалежності навчальних корпусів. Завідувач кафедри інженерії енергосистем Євген Антіпов звернув увагу на рівень вступників, якість їхньої підготовки з базових дисциплін, закликавши до активної профорієнтаційної роботи. Завідувач кафедри фізіології, біохімії рослин та біоенергетики Світлана Прилуцька зупинилася на особливостях підготовки здобувачів вищої освіти під час війни, успішних прикладах співпраці університету, факультету, кафедри та бізнесу, подякувала ректорату за надану допомогу в облаштуванні нових навчальних лабораторій. Голова Наглядової ради Микола Томенко представив рекомендації, як оптимістично пройти майбутній песимістичний 2025 рік, використавши наші переваги — університету реального живого навчання, центру комунікації між освітою, наукою, владою, бізнесом, реалізувати потенціал співпраці з об’єднаними територіальними громадами та підтвердити статус столиці просвітництва українського суспільства. Директор НДІ лісівництва та декоративного садівництва Олександр Бала прокоментував зміни в лісівничій галузі, необхідність відповідних змін в підготовці фахівців для неї та провадження наукової діяльності, участі в госпдоговірній роботі. Учений секретар Національної академії аграрних наук України Валері Адамчук зупинився на плідній співпраці двох установ, запевнив, що саме НУБіП України продемонструє високі стандарти при проходженні атестації наукової діяльності. Директор Ірпінського фахового коледжу Дмитро Костюк у своєму виступі поділився досягненнями та питаннями, які потребують вирішення, відокремлених структурних підрозділів. Голова Сенату Студентської організації Вероніка Веремєєва провела короткий екскурс визначними подіями в житті студентства університету протягом року та подякувала ректорату за підтримку в реалізації молодіжних ініціатив. Декан юридичного факультету Олена Яра зупинилася на специфіці набору та навчання здобувачів вищої освіти за правничим напрямом, проходженні ЄДКІ. Голова Ради роботодавців університету Леонід Центило виокремив унікальний досвід НУБіП України щодо співпраці з бізнесом, наголосив на продовженні реалізації цікавих та важливих ініціатив. Академік Семен Танчик запропонував розширити міждисциплінарну співпрацю кафедр університету.
 
 
 
 
 
 
 
 
Конференція одноголосно схвалила звіт ректора Вадима Ткачука про діяльність колективу університету в 2024 році та завдання на 2025 рік, прийнявши відповідне рішення.
 
 
Голова профспілкової організації Ростислав Тарасенко доповів про виконання в поточному році колективного договору. Він зазначив, що робоча комісія, яка провела ретельну перевірку, засвідчила його повне виконання. Конференція, схваливши звіт, одноголосно прийняла рішення продовжити його дію на 2025 рік.
 
Зміни до Правил внутрішнього розпорядку, які стосуються осучаснення та приведення їх у відповідність до чинного законодавства, представив начальник відділу кадрів Сергій Грищенко. Документ також затверджено одностайним голосуванням делегатів конференції.
 
Проректор з науково-педагогічної роботи та економічних питань Тетяна Костюк внесла пропозиції часткових змін до Положення про оплату праці працівників НУБіП України, які стосуються надбавок до посадових окладів. Зокрема, збільшуються надбавки навчально-допоміжному персоналу (лаборанти, старші лаборанти тощо) в межах фонду заробітної плати, які можуть встановлюватися за складність, напруженість в роботі, високі досягнення у праці, які визначаються за рейтингом кафедр, на яких вони зараховані, в діапазонах 1.00-1.75 — до 100% посадового окладу, 1.76-2.00 — до 125% посадового окладу (раніше 75% та 100% відповідно). Також збільшуються надбавки працівникам навчально-наукових інститутів, факультетів (секретарі, диспетчери тощо) в межах фонду заробітної плати, які можуть встановлюватися за складність, напруженість в роботі, високі досягнення у праці, які визначаються з розрахунку приведеного контингенту студентів на 1 працівника в деканаті, в діапазонах менше 200 осіб — до 115% посадового окладу, понад 201 особу — до 140% посадового окладу (раніше 90% та 115% відповідно). Таке рішення прийняла конференція трудового колективу.
 
 
 
На завершення делегатів, гостей і запрошених з прийдешніми святами привітали творчі колективи кафедри культурології та Немішаєвського фахового коледжу.

 

 
 

Пресслужба 


Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook