Інновації в освіті: систематичне вдосконалення навчального процесу на кафедрі теорії та історії держави і права
Кафедра теорії і історії держави і права Національного університету біоресурсів і природокористування України продовжує впроваджувати інновації у навчальний процес через систематичне створення нових навчальних ігор. Цей підхід спрямований на постійне вдосконалення процесу навчання та підвищення його ефективності, роблячи його більш інтерактивним і захоплюючим для студентів.
Протягом останнього року співробітниці кафедри, зокрема Анна Мельник, Світлана Авраменко та Ірина Єрмоленко, активно працювали над розробкою нових навчальних ігор. Ці ігри мають на меті не лише закріплення теоретичних знань, а й розвиток практичних навичок студентів через ігрові методи.
«Ми прагнемо створити навчальне середовище, яке буде не лише інформаційно насиченим, а й інтерактивним, де студенти зможуть застосовувати свої знання на практиці, – розповідає Анна Мельник, - наші нові ігри, такі як «Вікторина з правознавства» та рольові симуляції, допомагають студентам краще зрозуміти складні правові явища і ситуації».
Процес розробки нових ігор є ретельно спланованим і складним. Спочатку розробники визначають навчальні цілі та тематику гри, що відповідає програмі навчання. Потім створюються сценарії, розробляються питання і завдання, які відображають реальні юридичні ситуації та проблеми. Після цього проводиться тестування гри на групі здобувачів для отримання зворотного зв'язку і внесення коректив.
Світлана Авраменко пояснює: «Ми враховуємо всі відгуки від студентів і викладачів, щоб удосконалювати ігри. Це дозволяє нам забезпечити їх відповідність навчальним цілям і зробити процес навчання максимально ефективним і цікавим».
Інтеграція нових ігор у навчальний процес вже показала свої позитивні результати. Студенти відзначають, що ігрові методи допомагають краще засвоювати матеріал, розвивати критичне мислення та комунікативні навички. Ігри сприяють активному обговоренню, командній роботі та творчому підходу до вирішення задач.
«Ми впевнені, що ігрові методи навчання мають величезний потенціал і можуть стати важливою частиною освітнього процесу, – підсумовує Ірина Єрмоленко, в.о. завідувачки кафедри теорії та історії держави і права, - наше завдання – не лише впроваджувати нові ігри, а й постійно вдосконалювати навчальний процес, щоб він відповідав потребам сучасності».
Кафедра теорії і історії держави і права планує і надалі розширювати асортимент навчальних ігор і вдосконалювати існуючі методики. Майбутні проекти включатимуть інтеграцію нових технологій, таких як віртуальна реальність та симуляційні платформи, що ще більше розширить можливості для навчання та розвитку здобувачів.
Кафедра теорії та історії держави і права