Науково-методичний семінар: як зробити так, щоб педагогічна взаємодія не перетворилася в пекло

7 травня 2015 року

 7 травня свою роботу продовжив науково-методичний семінар з підвищення психолого-педагогічної майстерності. Його слухачами стали науково-педагогічні працівники двох факультетів – механіко-технологічного і конструювання та дизайну, а також ННІ лісового і садово-паркового господарства.

 
Учасники одразу активно долучилися до діалогу з лекторами. Так, із доцентом кафедри педагогіки Вікторією Кручек вивчали педагогічну взаємодію. Разом із завідувачем кафедри методики навчання та управління навчальними закладами Миколою Пригодієм  поринули у світ нетрадиційних методів професійного навчання. В залі панувала атмосфера взаєморозуміння та співпраці. Неодноразово аудиторія віддячувала оваціями фахівцям гуманітарно-педагогічного факультету за актуальність, практичність і змістовність у висвітленні тематик. 
 
 
Окрім педагогічних аспектів, на семінарі розглянули ще й психологічні.
 
 
Свою доповідь доцент кафедри соціальної роботи та психології Людмила Омельченко розпочала з притчі про сутність людської природи. Одного разу чоловік звернувся з проханням до Бога показати йому рай і пекло, на що Господь відповів згодою. Спершу повів чоловіка до раю. Там співали птахи, панувала доброзичлива атмосфера, а  посеред квітучої галявини в казані готувалася їжа. Всі люди по черзі, підтримуючи один одного, допомагаючи, насипали поживу кожному і були ситими та цілком щасливими. Після побаченого в раю, Бог відвів чоловіка до пекла. Картина там повністю відрізнялася від попередньої. Хворі, скалічені, злі та голодні люди відтягували один одного від казана, бо не могли вирішити, хто першим скуштує страву. Завершила притчу доповідачка риторичним запитанням: хто ж створює пекло? А, щоб педагогічна взаємодія не перетворилася на нього, Людмила Омельченко розкрила деякі особливості виникнення конфліктів, порадила, як їх уникати, та надала певний інструментарій для саморегуляції.
 
 
Завершив семінар ще один представник цієї кафедри – завідувач Віталій Шмаргун. Він зазначив, що широкий доступ до використання інформаційних технологій призвів до можливості дистанційного впливу на свідомість людини. І, на жаль, цей вплив часто-густо є негативним. Йдеться про маніпуляції та навіювання. Про те, як цьому запобігти, які механізми психологічного захисту і протидії використовувати, що слід робити, аби відновлювати внутрішні сили і запобігати професійному вигорянню, докладно і розповів Віталій Шмаргун. Він також запросив усіх охочих до співпраці зі створеним на базі гуманітарно-педагогічного факультету Центру соціально-психологічних служб.
 
 
 
 
Ольга Наконечна
 
Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook