Міжнародне стажування «Digital Future: Blended Learning» в рамках проєкту DigIn.Net2

11 грудня 2023 року

1Найдосвідченіший педагог ніколи
не повинен спинятися на досягнутому,
бо якщо немає руху вперед, то неминуче
починається відставання. 
В. Сухомлинський

     У світлі євроінтеграційних процесів відкриваються нові горизонти та можливості для особистісно-професійного розвитку працівників сфери освіти. Міжнародне стажування є одним із найефективніших засобів реалізації підвищення кваліфікації впродовж усієї трудової діяльності. Адже вимоги до спеціалістів постійно змінюються і зайняти достойне місце у педагогічній спільноті може лише той, хто постійно розширює свій потенціал. Відповідно запорукою успішного викладання предмету за фахом є компетентне володіння інноваційними технологіями в освітньому процесі. З метою удосконалення професійної майстерності PhD, доцентка кафедри гуманітарної освіти і туризму Наталія БІЛАН пройшла міжнародне стажування «Digital Future: Blended Learning» на базі Університету прикладних наук Анхальт (м. Кетен, Німеччина), яке тривало з 02 жовтня по 30 листопада 2023 року.

Screenshot 20231005 15151112     Стажування проводилося в інтерактивних мультимедійних сесіях DUDIZ (німецько-український центр цифрових інновацій) в рамках проєкту DigIn.Net2 за фінансової підтримки Німецької служби академічних обмінів (DAAD). Програма стажування складалася з двох частин – теоретичної і практичної у контексті вивчення чотирьох модулів, питання яких є надзвичайно актуальними для освітян в умовах сьогодення.

Screenshot 20231012 151542Screenshot 20231012 154404 1    Учасники стажування опанували:

Модуль 1. Методичні аспекти організації змішаного або дистанційного навчання
1.1. Методичні аспекти організації змішаного або дистанційного навчання: передовий міжнародний досвід
1.2. Сервіси відеоконференцій
Модуль 2. Цифрові технології комунікації та співпраці
2.1. Цифрові технології комунікації та співпраці
2.1.1. Mentimeter, Google Forms, Slido
2.1.2. Інтерактивні дошки: Padlet, Jamboard, Conceptboard, Miro
2.2. Пакет хмарного програмного забезпечення та цифрових інструментів для комунікації та співпраці (додатки Google, Moodle)
2.3. Створення персонального цифрового профілю
2.3.1. Карти знань, мапи думок
2.3.2. Інфографіка
2.4. Цифрові інструменти для створення інтерактивних аркушів: Liveworksheets, Wizer
Модуль 3. Інструменти для створення цифрового освітнього контенту
3.1. Інструменти для створення цифрового освітнього контенту: середовище Canva, середовище Genially
3.2. Цифрові інструменти для створення навчальних відеоматеріалів: інтерактивні відео Powtoon
3.3. Цифрові інструменти моніторингу якості освітнього процесу
Модуль 4. Технології штучного інтелекту у професійній діяльності викладача вищого навчального закладу
4.1. GPT chat, Writesonic, Topic
4.2. Ceрвіси для покращення та перекладу текстів: Deepl, Wordtune
4.3. Сервіси на основі штучного інтелекту для візуалізації даних: Beatoven, Creately, Lucid
4.4. Технології підготовки наукових публікацій: LaTeX

Screenshot 20231004 152021Screenshot 20231004 152135    Високий організаційний та науково-методичний рівень викладання створили приємну атмосферу для проходження стажування, обміну досвідом, встановлення зв’язків.

    За результатами успішного виконання вимог програми кожному учаснику видано сертифікат. 

Program DigInNet2 1Internship DigInNet2 30    Міжнародне стажування об’єднало понад 700 представників коледжів, інститутів, університетів різного фахового спрямування задля набуття цінних знань у цифровізації сучасної освіти.

Разом до перемоги на освітянській ниві!!!
Адже:
«Освіта – це найпотужніша зброя,
яку можна використати, щоб змінити світ».
Наталія БІЛАН,
учасниця міжнародного стажування

 

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook